Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody • Hostitel domova

Co se stane, když bude nabídka suspendována nebo odstraněna kvůli základním pravidlům pro hostitele

Tento článek byl automaticky přeložen.

Požadujeme, aby všichni hostitelé dodržovali naše základní pravidla, která pomáhají vytvářet pohodlné a spolehlivé pobyty pro hosty. Když dojde k porušení, naším cílem je nejprve poskytnout hostitelům informace o podmínkách a varování před problémy. Airbnb však může dočasně pozastavit nebo odstranit nabídky z důvodu opakovaného nebo závažného porušení základních pravidel. 

Pozastavení nabídky

Pozastavené nabídky můžeš identifikovat tak, že přejdeš na problémy s nabídkou, které najdeš v Insights. I když je tvá nabídka pozastavena, nezobrazí se ve výsledcích vyhledávání a nebudeš moci přijímat žádné nové rezervace. Měl/a by ses také seznámit s našimi základními pravidly pro hostitele a projít si tipy v našem Informačním centru.

Jakmile bude lhůta pro pozastavení, budeš mít možnost svoji nabídku znovu aktivovat. V závislosti na povaze problému můžeš být také požádán/a o předložení dostatečných důkazů, že je problém vyřešen. 

Stávající rezervace

Můžeš i nadále hostit své současné a nadcházející rezervace, které nebudou ovlivněny pozastavením tvé nabídky.

Po uplynutí doby pozastavení

Pokud má tvá nabídka nárok na opětovnou aktivaci, můžeš ji znovu aktivovat po přihlášení ke svému účtu a následováním kroků, které se objeví. Po opětovné aktivaci se tvá nabídka objeví ve výsledcích vyhledávání a bude k dispozici pro přijímání nových rezervací. Upozorňujeme, že i po opětovné aktivaci může být tvá nabídka opět pozastavena nebo odstraněna z platformy, pokud budou hosté i nadále hlásit problémy.

Pokud tvá nabídka čeká na odstranění, nebude mít nárok na opětovnou aktivaci, pokud se úspěšně neodvoláš.

Odstranění nabídky

Nabídky, které byly identifikovány k odstranění, se zobrazí v problémech s nabídkou, které najdeš v sekci Postřehy. Jakmile bude tvá nabídka odstraněna z Airbnb, již nebude ve tvých nabídkách přístupná.

Odvolání porušení a odstranění nabídky

O odstranění nabídky nebo jiné rozhodnutí se můžeš odvolat tím, že nás kontaktuješ přímo nebo prostřednictvím odkazu poskytnutého a zahájit proces odvolání. Při přezkoumání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které poskytneš, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich podmínek hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením(porušení).

Abys mohl/a pokračovat v odvolání, musíš poskytnout:

  • Název nabídky
  • Rezervační kódy pro pobyty, kde byly problémy nahlášeny, které najdeš na kartě Rezervace
  • Konkrétní problém hlásí, že se chceš odvolat a proč
  • Jakákoliv relevantní dokumentace na podporu tvého odvolání

Okolnosti, které nejsou považovány za důvody pro odvolání, zahrnují:

  • „Hodnocení hosta bylo nespravedlivé.„ Nesouhlasit se s hodnocením hosta není dostatečným důvodem k odvolání proti rozhodnutí podle těchto podmínek. Hodnocení mohou být odstraněna pouze v případě, že poruší naše Podmínky hodnocení.
  • „Byl to jednorázový problém.„ Odstranění z důvodu porušení našich základních pravidel pro hostitele je založeno spíše na opakovaných nebo závažných porušeních, než na jednom menším incidentu.

Další donucovací opatření Airbnb ohledně nabídek a účtů

Kromě kroků, které můžeme podniknout za porušení našich základních pravidel pro hostitele, může Airbnb pozastavit nebo odstranit jednotlivé nabídky nebo účty z důvodu porušení našich dalších podmínek nebo podmínek.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat