Návody
•
Host
Žádost o finanční náhradu
Žádost o finanční náhradu
Žádosti o náhradu jakékoliv částky před nebo po pobytu vyřídíš prostřednictvím Centra řešení problémů.
Než ale žádost odešleš, doporučujeme s hostitelem nejdřív probrat výši náhrady ve zprávě. Pokud se však nedohodnete, budeš moct požádat o pomoc při vyjednávání Airbnb. Abys splnil/a podmínky v souladu s Podmínkami pro změnu rezervace a vrácení peněz, musíš problém nahlásit Airbnb do 72 hodin od chvíle, kdy se o něm dozvíš.
Pamatuj: Na podání žádosti přes Centrum řešení problémů máš 60 dnů od data odjezdu.
Pomohl ti tento článek?
Související články
Jak požádat o finanční náhradu
Potřebuješ vrátit peníze? Nejprve napiš hostiteli a požádej ho, aby problém vyřešil. Pokud se mu to nepodaří, může ti nabídnout částečnou fi…- Host
Náhrady za zrušení rezervací
Přečti si víc o své finanční náhradě za zrušený pobyt nebo zážitek. Sledování finančních náhrad a dokladů o zaplacení
Kdo rád hledá účtenky v přeplněné peněžence? Nikdo. Jsme tady, abychom ti to ulehčili.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat