Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Žádost o finanční náhradu

Žádosti o náhradu jakékoliv částky před nebo po pobytu vyřídíš prostřednictvím Centra řešení problémů. Jen pro pořádek, Centrum řešení problémů nemusí být k dispozici u některých pobytů v hotelu.

Než ale žádost odešleš, doporučujeme s hostitelem nejdřív probrat výši náhrady ve zprávě. Pokud se však nedohodnete, budeš moct požádat o pomoc při vyjednávání Airbnb. Abys splnil/a podmínky v souladu s Podmínkami pro změnu rezervace a vrácení peněz, musíš problém nahlásit Airbnb do 72 hodin od chvíle, kdy se o něm dozvíš.

Pamatuj: Na podání žádosti přes Centrum řešení problémů máš 60 dnů od data odjezdu.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat