Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Jaké storno podmínky platí pro můj pobyt?

    Pamatuj: Pokud potřebuješ zrušit rezervaci kvůli pandemii COVID-19, přečti si článek o tom, jaké máš možnosti.

    Podrobnosti o zrušení rezervace u nabídek ubytování najdeš v horní části stránky nabídky a během procesu rezervace před zaplacením. Pokud rezervaci zrušíš, výše finanční náhrady závisí na storno podmínkách hostitele a na tom, kdy rezervaci zrušíš (všechny časy jsou v místním čase nabídky).

    Po provedení rezervace

    Po provedení rezervace najdeš storno podmínky v sekci Pobyty:

    1. Jdi do sekce Pobyty a najdi ten, který chceš potenciálně zrušit
    2. Klikni nebo klepni na Zobrazit podrobnosti pobytu
    3. Sjeď dolů a najdi příslušné storno podmínky

    Pokud chceš v tuto chvíli znát přesnou náhradu, začni rezervaci rušit a my ti ukážeme podrobný rozpis.

    Jak se nastavují storno podmínky

    Hostitelé nastavují storno podmínky pro pobyty kratší než 28 dní. Pro všechny pobyty na 28 a více dní platí dlouhodobé storno podmínky. Někteří hostitelé také nabízejí možnost volby mezi nevratnou nebo vratnou sazbou za své ubytování.

    Zrušení rezervace z důvodu mimořádných okolností nebo problémů s nabídkou

    Pokud potřebuješ rezervaci zrušit z důvodu mimořádné situace a na tvůj důvod se vztahují naše Podmínky polehčujících okolností, můžeš požádat o vrácení peněz za polehčující okolnosti v plné výši.

    Pokud je nabídka ubytování nepřístupná, neuklizená, nebezpečná nebo je zde přítomno zvíře, které hostitel nezmínil v popisu nabídky, vrátíme ti peníze nebo ti pomůžeme najít nové ubytování.

    Pokud hostitel nemůže nebo nechce problém vyřešit, měl/a bys nás kontaktovat do 24 hodin od zjištění problému. V oprávněných případech rezervaci zrušíme a vyplatíme ti finanční náhradu.

    Zjisti více o Podmínkách odškodnění hosta Airbnb.

    Vrácení poplatků

    • Poplatky za úklid: Poplatek za úklid je vratný vždy, když rezervaci zrušíš před příjezdem.
    • Servisní poplatky Airbnb: Pokud je stanoven servisní poplatek Airbnb, je vratný pouze v případě, že rezervaci zrušíš během lhůty pro bezplatné zrušení rezervace. Servisní poplatek se také nevrací, pokud se zrušená rezervace překrývá s jinou rezervací nebo ti byl servisní poplatek vrácen za posledních 12 měsíců již třikrát.
    • Poplatky za ubytování placené na místě: Pokud hotel nebo jiný profesionální hostitel vybírá na místě poplatky za ubytování, je vrácení těchto poplatků na hostiteli.
    Související články
    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?