Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Hostitel

Můžu aktualizovat popis mé nabídky nebo seznam vybavení poté, co host provedl rezervaci?

Guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.

When making a reservation, guests search for and book listings that meet their specific travel needs. As a host, you’re responsible for making sure your listing is represented accurately at the time of the booking.

If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.

Pomohl ti tento článek?

Související články

  • Host

    Přidání nebo odebrání hostů z rezervace

    Hosty můžeš přidávat nebo odebírat ze svého itineráře až do začátku rezervace. Tyhle změny provedeš v podrobnostech pobytu.
  • Host

    Zrušení rezervace během pobytu

    Naše Podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz můžou pomoct vyřešit situace, kdy nabídka ubytování nebo vybavení neodpovídají očekáváním.
  • Hostitel

    Storno podmínky tvé nabídky

    Správné storno podmínky záleží na tobě a na tvé nabídce ubytování. Můžeš si vybrat flexibilní, mírné, středně přísné nebo přísné storno podm…
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat