Návody
•
Hostitel
Vrácení peněz hostu
Vrácení peněz hostu
To se může stát i těm nejlepším hostitelům: Wifi nefunguje nebo voda ve vířivce není dostatečně teplá. Pokud se během hostova pobytu stane něco, co mu pokazí náladu, můžeš mu poslat plnou nebo částečnou finanční náhradu, a to před, během nebo po ukončení pobytu. Okamžitě ho upozorníme a do 48 hodin zpracujeme finanční náhradu.
Jakmile peníze odešleš, transakce bude považována za ukončenou.
Vrácení peněz před příjezdem
V případě, že chceš hostu vrátit peníze před datem jeho příjezdu, jdi do Rezervací, zvol rezervaci a klikni na Odeslat finanční náhradu.
Jak vrátit hostu peníze:
- Přejdi do Centra řešení problémů a klikni na Poslat peníze
- Vyber hosta, kterému chceš poslat peníze, a klikni na tlačítko Další
- V sekci Vybrat důvod zvol ten, který nejlépe vystihuje tvou situaci
- Klikni na Další
- Uveď částku finanční náhrady a přidej zprávu pro hosta
- Klikni na tlačítko Další a pak na Odeslat
- Klepni na Profil
a pak na Přepnout na hostitelství
- Klepni na Doručené zprávy
a vyber vlákno zpráv s hostem
- Klepnutím na rezervaci otevři itinerář a poté přejdi na Odeslat nebo vyžádat peníze
- Klepni na tlačítko Odeslat peníze a pak na tlačítko Další
- V sekci Vybrat důvod zvol ten, který nejlépe vystihuje tvou situaci a klepni na Další
- Uveď částku finanční náhrady a přidej zprávu pro hosta
- Klepni na tlačítko Další a pak na Odeslat
- Klepni na Profil
a pak na Přepnout na hostitelství
- Klepni na Doručené zprávy
a vyber vlákno zpráv s hostem
- Klepnutím na rezervaci otevři itinerář a poté přejdi na Odeslat nebo vyžádat peníze
- Klepni na tlačítko Odeslat peníze a pak na tlačítko Další
- V sekci Vybrat důvod zvol ten, který nejlépe vystihuje tvou situaci a klepni na Další
- Uveď částku finanční náhrady a přidej zprávu pro hosta
- Klepni na tlačítko Další a pak na Odeslat
- Jdi do Centra řešení problémů a klepni na Poslat peníze
- Vyber hosta, kterému chceš poslat peníze, a klepni na tlačítko Další
- V sekci Vybrat důvod zvol ten, který nejlépe vystihuje tvou situaci
- Klepni na Další
- Uveď částku finanční náhrady a přidej zprávu pro hosta
- Klepni na tlačítko Další a pak na Odeslat
Hostitelé by měli odeslat finanční náhrady nebo žádosti do 60 dnů od odjezdu.
Pomohl ti tento článek?
Související články
- HostitelZrušení rezervace hostemPokud host rezervaci zruší, budeme tě o tom informovat a automaticky ti uvolníme termín v kalendáři, abys mohl/a ubytovat někoho jiného.
- HostitelTvá výplata v případě, že host rezervaci zrušíV případě, že host rezervaci zruší (před jejím začátkem nebo v jejím průběhu), bude automaticky odškodněn náhradou v souladu se storno podmí…
- Změny, rušení rezervací a finanční náhradyObčas se stane, že ty nebo host musíte změnit plány. Aby vše probíhalo hladce, máme pro tebe pár užitečných informací.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat