Co se stane, když hostitel zruší rezervaci
Ačkoli k tomu dochází výjimečně, někdy se stane, že hostitel musí rezervaci zrušit. Uvědomujeme si, že to může výrazně ovlivnit tvé plány. Ujišťujeme tě, že každá rezervace provedená na Airbnb zahrnuje krytí AirCover, které chrání hosty před závažnými problémy, včetně zrušení rezervací hostitelem během 30 dnů před příjezdem.
V nepravděpodobném případě, kdy hostitel bude muset zrušit rezervaci během 30 dnů před příjezdem, automaticky obdržíš finanční náhradu a pomůžeme ti najít podobné nebo lepší ubytování.
Co můžeš očekávat v případě zrušení rezervace
Když dojde ke zrušení rezervace, dostaneš e-mail s podrobnostmi, včetně údajů o finanční náhradě. To, za jak dlouho budou peníze zpět na tvém účtu, se liší v závislosti na způsobu platby.
Pokud ke zrušení rezervace dojde do 30 dnů před příjezdem, můžeme ti pomoct s rezervací srovnatelné nebo lepší nabídky.
Nějaké otázky? Podrobnosti a omezení související s AirCover najdeš v Podmínkách pro změnu rezervace a vrácení peněz.
A jako vždy platí, že pokud budeš potřebovat s něčím pomoct, můžeš nás kontaktovat.
Související články
- HostKdyž tvůj hostitel musí zrušit rezervaciV případě, že tě hostitel nemůže ubytovat, neruš rezervaci za něj – pošli mu žádost o zrušení rezervace. Jinak bys mohl/a přijít o část peně…
- HostOchrana prostřednictvím AirCoverAirCover chrání hostitele Airbnb od A do Z.
- Jak probíhá zrušení rezervaceObčas se stane, že budeš muset rezervaci zrušit. Aby vše probíhalo hladce, můžeš rezervaci zrušit takto.