Přeskočit na obsah
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Přeskočit na hlavní obsah nápovědy

Jak mohu předběžně schválit mého hosta?

Když posíláš předschválení, dáváš hostu 24 hodin na potvrzení rezervace, aniž bys musel/a dělat cokoliv jiného.

Předschválení bys měl/a nabídnout pouze tehdy, když jsi připraven/a rezervaci potvrdit. Pokud host tvé ubytování rezervuje do 24 hodin, bude jeho rezervace automaticky potvrzena.

Předschválení hosta:

  1. Na airbnb.com jdi do Doručených zpráv
  2. Otevři vlákno zpráv s hostem
  3. Klikni na Předschválit
  4. Pokud předschválíš více hostů na stejný termín, dej každému z nich vědět, že existují další lidé, kteří mají o rezervaci zájem

Je zde pár věcí, které bys měl/a o předschválení vědět:

  • Když předschvaluješ hosta, termín v kalendáři tvé nabídky je i nadále označen jako dostupný.
  • Předschválení můžeš nabídnout na stejný termín několika hostům najednou. Jakmile je nabídka rezervovaná, jsou ostatní hosté automaticky informováni.
  • Hosté mají 24 hodin na to, aby předschválení přijali, poté vyprší.
  • Jakmile se tak stane, bude muset host odeslat další dotaz nebo žádost o rezervaci. Nová žádost bude stále za cenu z původního předschválení. Pokud chceš jinou cenu, původní předschválení musíš stáhnout.
  • Předschválení nezmění tvé požadavky na rezervaci.

Odstranění předschválení

Pokud se tvá situace změnila a host zatím předschválení nepřijal, můžeš jej odstranit. V současné době tak můžeš učinit pouze ze stolního počítače.

Předschválení odstraníš takto:

  1. Na airbnb.com jdi do Doručených zpráv
  2. Otevři vlákno zpráv s daným hostem
  3. Klikni na Odstranit předschválení

Proč nemohu předschválení odeslat?

Pokud nevidíš možnost k předschválení hosta, znamená to, že tvůj kalendář je pro některé nebo všechny dny rezervace zablokován.

Předschválení odešleš tak, že si kalendář upravíš, aby zobrazoval dostupnost tvé nabídky.