Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Co dělat, když během svého pobytu narazíš na nějaký problém

Jakmile objevíš nějaký problém, máš 72 hodin na jeho nahlášení hostiteli nebo Airbnb.

Zdokumentuj problém a pošli svému hostiteli zprávu

Jak se připravit:

  • Zdokumentuj problém: Chybějící nebo poškozené vybavení v ubytování zdokumentuj fotkami nebo videem, pokud je to možné.
  • Napiš hostiteli: Hostitel je nejvhodnější kontaktní osobou, na kterou se můžeš obrátit, pokud se během pobytu objeví nějaký problém. Je pravděpodobné, že ti bude schopen pomoct problém vyřešit. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.
  • Požádej o finanční náhradu: Pokud potřebuješ kvůli vzniklému problému požádat o finanční náhradu, je pravděpodobnější, že hostitel tvoji žádost schválí, pokud se nejprve dohodnete na konkrétní částce. Pošli hostiteli žádost o vrácení peněz přes Centrum řešení problémů a připoj podrobnosti týkající se problému spolu s fotkami nebo videem.

Požádej o pomoc Airbnb

Ačkoli vždy preferujeme, když si hostitelé a hosté vyřeší nesrovnalosti napřímo, víme, že to není vždy možné. Pokud hostitel není schopen problém vyřešit, vůbec ti neodpoví nebo žádost o vrácení peněz zamítne, dej nám vědět – na stránce rezervace klikni nebo klepni na Požádat o pomoc. Někdo z našeho týmu ti pomůže problém vyřešit.

Pokud zjistíme, že se jedná o problém, na který se vztahuje pojištění AirCover pro hosty, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování nenajdeme nebo o novou rezervaci nebudeš stát, vyplatíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.

V naléhavých situacích nebo při ohrožení osobní bezpečnosti okamžitě kontaktuj místní policii nebo záchrannou službu. Pokud neznáš telefonní čísla místních záchranných služeb, najdeš je v Centru bezpečnosti v aplikaci Airbnb. Pokud máš obavy související se sdíleným ubytováním ve své komunitě, kontaktuj náš tým Podpory sousedství. V případě jakýchkoliv dalších bezpečnostních problémů se na nás můžeš kdykoliv obrátit přes naši vyhrazenou nonstop bezpečnostní linku. Kontaktuj nás telefonicky, e-mailem nebo přes chat.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat