Co dělat, když během svého pobytu narazíš na nějaký problém
Jakmile objevíš nějaký problém, máš 72 hodin na jeho nahlášení hostiteli nebo Airbnb.
Zdokumentuj problém a pošli svému hostiteli zprávu
Jak se připravit:
- Zdokumentuj problém: Chybějící nebo poškozené vybavení v ubytování zdokumentuj fotkami nebo videem, pokud je to možné.
- Napiš hostiteli: Hostitel je nejvhodnější kontaktní osobou, na kterou se můžeš obrátit, pokud se během pobytu objeví nějaký problém. Je pravděpodobné, že ti bude schopen pomoct problém vyřešit. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.
- Požádej o finanční náhradu: Pokud potřebuješ kvůli vzniklému problému požádat o finanční náhradu, je pravděpodobnější, že hostitel tvoji žádost schválí, pokud se nejprve dohodnete na konkrétní částce. Pošli hostiteli žádost o vrácení peněz přes Centrum řešení problémů a připoj podrobnosti týkající se problému spolu s fotkami nebo videem.
Požádej o pomoc Airbnb
Ačkoli vždy preferujeme, když si hostitelé a hosté vyřeší nesrovnalosti napřímo, víme, že to není vždy možné. Pokud hostitel není schopen problém vyřešit, vůbec ti neodpoví nebo žádost o vrácení peněz zamítne, dej nám vědět – na stránce rezervace klikni nebo klepni na Požádat o pomoc. Někdo z našeho týmu ti pomůže problém vyřešit.
Pokud zjistíme, že se jedná o problém, na který se vztahuje pojištění AirCover pro hosty, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování nenajdeme nebo o novou rezervaci nebudeš stát, vyplatíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.
V naléhavých situacích nebo při ohrožení osobní bezpečnosti okamžitě kontaktuj místní policii nebo záchrannou službu. Pokud neznáš telefonní čísla místních záchranných služeb, najdeš je v Centru bezpečnosti v aplikaci Airbnb. Pokud máš obavy související se sdíleným ubytováním ve své komunitě, kontaktuj náš tým Podpory sousedství. V případě jakýchkoliv dalších bezpečnostních problémů se na nás můžeš kdykoliv obrátit přes naši vyhrazenou nonstop bezpečnostní linku. Kontaktuj nás telefonicky, e-mailem nebo přes chat.
Související články
- Host
AirCover pro hosty
Každá rezervace má AirCover pro hosty. Pokud se u tvého ubytování na Airbnb objeví závažný problém, který hostitel nedokáže vyřešit, pomůžem… - Host
Zrušení rezervace během pobytu
Naše Podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz můžou pomoct vyřešit situace, kdy nabídka ubytování nebo vybavení neodpovídají očekáváním. - Host
Podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz
Projdi si podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz.