Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Pravidla
Host

Možnosti zrušení rezervace z důvodu COVID-19

Rezervace zamluvené 14. března 2020 nebo později

Pokud byla rezervace zamluvena nejpozději 14. března 2020 a COVID-19 ovlivňuje tvé cestovní plány, můžeš zjistit, jaké jsou tvé současné možnosti zrušení rezervace a finanční náhrady. Stačí jít do sekce zrušit rezervaci a vybrat Mé cestovní plány se změnily v důsledku pandemie COVID-19.

V závislosti na okolnostech uvidíš jednu nebo několik z následujících možností:

  • Finanční náhrada v souladu se storno podmínkami tvého hostitele
  • Finanční náhrada v plné výši po předložení oficiální dokumentace ke kontrole
  • Cestovní kredit související s polehčujícími okolnostmi
  • Požádej hostitele o finanční náhradu v plné výši

Rezervace zamluvené po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022

V případě, že byla rezervace zamluvena po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022 a tvé cestovní plány naruší omezení související s COVID-19, budou platit storno podmínky hostitele. Pokud však nemocí COVID-19 onemocníš, budou platit naše standardní Podmínky polehčujících okolností.

Pokud tvá rezervace nesplňuje podmínky pro finanční náhradu v plné výši, můžeš hostiteli napsat a požádat ho, zda by ti prostřednictvím Centra řešení problémů nemohl vyplatit dodatečnou finanční náhradu.

Rezervace zamluvené 31. května 2022 nebo později

Jestliže byla rezervace zamluvena po 31. květnu 2022 a tvé cestovní plány jsou ovlivněny onemocněním COVID-19, budou platit storno podmínky hostitele. Naše Podmínky polehčujících okolností se nevztahují na zrušení rezervací souvisejících s COVID-19, s výjimkou domácích rezervací v Jižní Koreji, kde se onemocněním COVID-19 nakazí host nebo hostitel.

Další věci, které je potřebné vědět

Výše uvedené informace se nevztahují na rezervace z programu Luxe, které podléhají samostatným Podmínkám pro změnu rezervace a vrácení peněz v programu Luxe. U rezervací Luxe zamluvených před 20. březnem 2020 se podívej na reakci programu Luxe na COVID-19 a v případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj přímo svého designéra pobytů.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat