Přeskočit na obsah
Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Možnosti zrušení rezervace z důvodu COVID-19

    Pokud COVID-19 ovlivní tvé cestovní plány (doufáme, že ne) a chceš zjistit, jaké jsou tvé současné možnosti zrušení rezervace a finanční náhrady, jsi do sekce zrušit rezervaci a vyber Moje cestovní plány se změnily v důsledku pandemie COVID-19.

    Nejdřív vyzkoušej některou z těchto možností:

    • Finanční náhrada v souladu se storno podmínkami tvého hostitele
    • Vrácení peněz v plné výši po předložení oficiální dokumentace ke kontrole

    Podle toho, kdy byla rezervace zamluvena a na který den spadá datum příjezdu, můžeš mít také tyto možnosti:

    • Cestovní kredit související s polehčujícími okolnostmi
    • Požádej hostitele o finanční náhradu v plné výši

    Pokud chceš rezervaci i přesto zrušit, pokračuj v procesu zrušení rezervace a my tě provedeme kroky, které bys měl/a udělat ty nebo tvůj hostitel.

    Důležité informace

    Pokud onemocníš COVID-19, vždy se na to vztahují naše standardní Podmínky polehčujících okolností. Při zrušení rezervace stačí zvolit možnost Mám polehčující okolnost.

    Pokud tvá rezervace nesplňuje podmínky pro finanční náhradu v plné výši, můžeš hostiteli napsat a požádat ho, zda by ti prostřednictvím Centra řešení problémů nemohl vyplatit dodatečnou finanční náhradu.

    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?

    Související články