Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Pravidla
Host

Možnosti zrušení rezervace z důvodu COVID-19

Rezervace zamluvené nejpozději 14. března 2020

Pokud byla rezervace zamluvena nejpozději 14. března 2020 a  COVID-19 ovlivňuje tvé cestovní plány, můžeš zjistit, jaké jsou tvé současné možnosti zrušení rezervace a finanční náhrady. Stačí jít do sekce zrušit rezervaci a vybrat Mé cestovní plány se změnily v důsledku pandemie COVID-19.

V závislosti na okolnostech uvidíš jednu nebo několik z následujících možností:

  • Finanční náhrada v souladu se storno podmínkami tvého hostitele
  • Finanční náhrada v plné výši po předložení oficiální dokumentace ke kontrole
  • Cestovní kredit související s polehčujícími okolnostmi
  • Požádej hostitele o finanční náhradu v plné výši

Rezervace zamluvené po 14. březnu 2020

Jestliže byla rezervace zamluvena po 14. březnu 2020 a COVID-19 ovlivňuje tvé cestovní plány, budou platit storno podmínky hostitele. Pokud ale onemocníš COVID-19, vztahují se na to naše standardní Podmínky polehčujících okolností.

Pokud tvá rezervace nesplňuje podmínky pro finanční náhradu v plné výši, můžeš hostiteli napsat a požádat ho, zda by ti prostřednictvím Centra řešení problémů nemohl vyplatit dodatečnou finanční náhradu.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat