Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Co bych měl/a vědět, než se zúčastním online zážitku na Zoom?

Zoom je cloudová platforma třetích stran pro videokonference a lze ji používat na stolních počítačích, tabletech a mobilních zařízeních.

Systémové požadavky a internetové připojení

Než se zúčastníš zážitku, ujisti se, že tvé zařízení splňuje systémové požadavky softwaru Zoom, a otestuj si internetové připojení pomocí zkušební schůzky.

Další informace o systémových požadavcích na osobní počítač nalezneš v tomto článku Centra nápovědy softwaru Zoom: Systémové požadavky na PC, Mac a Linux. Více o systémových požadavcích na mobilní zařízení najdeš v článku Požadavky na systém iOS, iPadOS a Android. Pro otestování internetového připojení se přidej ke zkušební schůzce.

Zajištění soukromí během používání Zoomu

Na tvém soukromí nám záleží. Zde je několik kroků, které jsme podnikli k ochraně tvého soukromí během online zážitků, spolu s tipy, jak chránit své soukromí při používání Zoomu. Pokud se na tvůj zážitek nebude vztahovat žádné z následujících nastavení, upozorníme tě před rezervováním.

Jak Airbnb pomáhá chránit tvé soukromí, když používáš Zoom:

  • Pro každý zážitek je vytvořeno identifikační číslo schůzky, které je chráněné heslem
  • Zážitky nelze nahrávat prostřednictvím Zoomu
  • Video hosta je při vstupu do místnosti Zoom vypnuto
  • Hosté nemohou během zážitku sdílet své obrazovky
  • Hosté nemohou jeden s druhým chatovat prostřednictvím Zoomu
  • Prostřednictvím Zoomu nelze přenášet žádné soubory
  • Ve výchozím nastavení je zapnuta funkce „čekárna“, která hostitelům umožňuje přijímat hosty do místnosti Zoom individuálně

Tipy, které ti pomohou chránit soukromí:

  • Nesdílej odkaz na schůzku Zoom chráněný heslem s nikým jiným
  • Používej nejnovější verzi aplikace Zoom
  • Dávej pozor, co se kolem tebe děje, když tě snímá kamera – tvůj hostitel a ostatní hosté to uvidí
  • Ztlum se, dokud nebudeš připraven/a hovořit
  • Dávej pozor při používání funkce skupinového chatu, protože všichni účastníci si budou moci přečíst, co zveřejníš
  • Pokud nechceš, aby hosté a hostitelé zážitku znali celé tvé jméno, můžeš při přihlašování do Zoomu uvést pouze své křestní jméno
  • Nedělej výstřižky obrazovky ani nefoť svého hostitele nebo jiné hosty bez jejich svolení

Skryté titulky

Aby se k online zážitkům mohli připojit také lidé se zdravotním nebo jiným postižením, povolili jsme v Zoomu funkci skrytých titulků. Skryté titulky mohou být poskytovány hostitelem nebo spoluhostitelem, poskytovatelem služby Zoom nebo třetí stranou a nemusí být k dispozici ve všech jazycích.

Živé vysílání

V některých případech můžeme online zážitky vysílat živě prostřednictvím platforem, jako je Facebook, YouTube nebo Kaltura. O tom, jak jsou setkání na platformě Zoom vysílány živě na YouTubeFacebooku, zjistíš více v Centru nápovědy Zoom. Pokud bude zážitek Airbnb vysílán živě na platformě třetí strany, uvědomíme tě o tom před rezervováním.

Kde se setkat s hostitelem

Odkaz k účasti na online zážitku obdržíš prostřednictvím potvrzovacího e-mailu a v e-mailu s připomenutím odeslaném před začátkem zážitku. Najdeš jej také v informacích o rezervaci na stránce Pobyty.

Přihlas se do Zoomu alespoň 5 minut před začátkem zážitku, aby ses ujistil/a, že vše funguje správně a že zážitek nezmeškáš. Je důležité si uvědomit, že tvůj hostitel má možnost pozdní hosty odmítnout a že hosté, kteří se přihlásí pozdě, nemají nárok na finanční náhradu. Další informace najdeš v našem článku o Podmínkách odškodnění hostů zážitků.

Problémy s aplikací Zoom

Ujisti se, že máš správný odkaz pro svůj online zážitek. Pokud odkaz nefunguje, zavři Zoom a zkus na něj kliknout znovu. Pokud stále nefunguje, napiš zprávu svému hostiteli a zeptej se, zda není problém na jeho straně.

Pokud po tobě Zoom vyžaduje heslo, napiš hostiteli přes Airbnb a požádej ho o něj.

Pokud problém není na straně hostitele, navštiv Centrum nápovědy Zoom.

Problémy se soukromím nebo bezpečností během zážitku

Pokud během zážitku narazíš na nevhodný obsah nebo máš problém se soukromím nebo bezpečností,kontaktuj komunitní podporu Airbnb a situaci nahlas. Poskytni co nejvíce informací a Airbnb problém prošetří.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat