Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Co jsou to online zážitky?

    Online zážitky jsou interaktivní video setkání omezená na malé skupiny.Nabízejí skvělý způsob, jak se spojit s lidmi po celém světě, a to prostřednictvím online interakce a hostitelů, kteří jsou zkušenými odborníky.

    Jak se od sebe liší zážitky s osobní účastí a online zážitky

    Online zážitky probíhají na Zoomu. Zoom je cloudová platforma třetí strany, která je určena pro videokonference a lze ji používat na stolních počítačích, tabletech a mobilních zařízeních.

    Standardy kvality

    Stejně jako zážitky s osobní účastí musí i online zážitky splňovat standardy kvality.Kromě toho musí online zážitky splňovat i další požadavky.

    Hodnocení hostů

    Po skončení zážitku mají hosté 30 dní na napsání hodnocení.Mohou napsat soukromou zpětnou vazbu jen pro svého hostitele a veřejnou zpětnou vazbu pro budoucí hosty.Přečti si více o tom, jak fungují hodnocení u zážitků s osobní účastí a online zážitků.

    Změny rezervace

    Rezervaci můžeš zrušit do 7 dní před začátkem zážitku nebo do 24 hodin po zamluvení rezervace. Rezervaci můžeš změnit do 72 hodin před začátkem zážitku. Podmínky pro změny stávajících rezervací jsou stejné pro oba typy zážitků Airbnb.

    Ceny

    Ceny za online zážitky jsou ve výchozím nastavení počítány na jednotlivé osoby. Každý host, který se zážitku zúčastní, musí mít zarezervované místo.Pokud ale hostiteli nevadí, že se přes jedno zařízení přidá více hostů, může na stránce zážitku v části Co budeš dělatJak se zúčastnit hosty informovat o tom, že jim stačí provést pouze jednu rezervaci.

    Finanční náhrady

    U online zážitků mají hosté nárok na finanční náhradu v plné výši, pokud nastanou technické potíže, jako jsou problémy se zvukem nebo videem, způsobené buď jejich vlastním zařízením, nebo zařízením hostitele. Podmínky plné náhrady si můžeš přečíst v článku Podmínky odškodnění hosta zážitků.

    Centrum řešení problémů

    Centrum řešení problémů slouží také pro případy, kdy chceš poslat nebo si vyžádat peníze, chceš zaplatit za dodatečné služby nebo požaduješ finanční náhradu mimo storno podmínky.

    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?
    Související články