Vztahují se na mou rezervaci během pandemie COVID-19 Podmínky polehčujících okolností?
Pamatuj: S účinností od 31. května 2022 se na okolnosti související s pandemií COVID-19 naše Podmínky polehčujících okolností už nebudou vztahovat. U rezervací zamluvených před 31. květnem 2022, stejně jako u domácích rezervací v Jižní Koreji a pevninské Číně, budou některé okolnosti související s COVID-19 nadále kryty.
Podrobné informace o tom, jak se Podmínky polehčujících okolností vztahují na rušení rezervací v souvislosti s COVID-19, najdeš v tomto článku.
Tady je souhrn, podle kterého zjistíš, jestli je tvá rezervace oprávněná.
Pokud sis rezervaci zamluvil/a nejpozději 14. března 2020, je oprávněná v případě, že jsou všechny následující skutečnosti pravdivé
- Datum příjezdu je v příštích 45 dnech
- a rezervaci jsi prozatím nezrušil/a
- ani ses ještě neubytoval/a
- a pandemie ti brání v dokončení rezervace
Pokud jsou všechny tyto skutečnosti pravdivé, můžeš rezervaci zrušit sám/sama a v průběhu procesu si budeš moci vybrat z různých možností zrušení a vrácení peněz. Chceš-li rezervaci zrušit v souladu s těmito podmínkami, musíš zdokumentovat nebo doložit, že tvé plány ovlivnil COVID-19.
Rezervace je oprávněná, pokud sis ji zamluvil/a po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022 a v případě, že jsou všechny následující skutečnosti pravdivé
- Datum příjezdu je v příštích 14 dnech
- a rezervaci jsi prozatím nezrušil/a
- ani ses ještě neubytoval/a
- a ty nebo někdo jiný s kým cestuješ, jste aktuálně nemocní s COVID-19
Pokud jsou všechny tyto skutečnosti pravdivé, můžeš rezervaci zrušit kontaktováním našeho týmu komunitní podpory. Tam, kde to zákon dovoluje, tě požádáme, abys tuto skutečnost potvrdil/a dokumentací (například výsledkem testu na COVID-19). Tvůj účet bude také dočasně zablokován a všechny nadcházející rezervace v příštích 14 dnech budou zrušeny.
Pokud nemáš oprávnění rezervaci zrušit a přesto se tak rozhodneš, tvá finanční náhrada bude záviset na storno podmínkách hostitele. Vracenou částku ti ukážeme, ještě než zrušení potvrdíš. V tomto případě jsou výplaty hostitelů a finanční náhrady hostů uvolňovány v souladu se storno podmínkami hostitele, které jsi odsouhlasil/a při rezervování.
Pamatuj: Pokud dojde ke zrušení rezervace, Airbnb uvolní výplatu splatnou hostiteli a finanční náhradu splatnou hostu podle storno podmínek daného hostitele. Rezervace, které byly zrušeny před oznámením nebo prodloužením polehčujících okolností krytí, proto nebudou přehodnoceny.
Pokud sis rezervaci zamluvil/a 31. května 2022 nebo později, není oprávněná*, ale máš následující možnosti
Jsou-li tvé plány flexibilní, můžeš se s hostitelem domluvit na posunutí rezervace na pozdější termín.
Hostitele můžeš taky požádat o dodatečnou finanční náhradu. Pokud bude souhlasit, může k bezpečnému převodu peněz použít Centrum řešení problémů.
Pokud jsi rezervaci zrušil/a nebo ses už ubytoval/a, můžeš se obrátit na náš tým komunitní podpory.
*Domácí rezervace v Jižní Koreji budou nadále kryty, pokud ty nebo host, který s tebou cestuje, onemocníte COVID-19. Na domácí rezervace v pevninské Číně a na rezervace z programu Luxe se vztahují odlišné storno podmínky.
Související články
- Návody•HostZa jak dlouho dostaneš finanční náhraduAčkoliv jsou finanční náhrady odesílány téměř okamžitě, většina dorazí během 10 dní. U některých platebních metod nebo v některých regionech…
- Návody•HostZrušení rezervace pobytuRezervaci můžeš zrušit nebo změnit na kartě pobytů.
- Návody•HostZměna rezervace ubytováníPokud chceš změnit rezervaci, jdi do svých pobytů a pošli hostiteli žádost o změnu.