Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Vztahují se na mou rezervaci během pandemie COVID-19 Podmínky polehčujících okolností?

    Podrobné informace o tom, jak se Podmínky polehčujících okolností vztahují na rušení rezervací v souvislosti s COVID-19, najdeš v našem oficiálním článku. Zde je souhrn, který ti pomůže určit, zda je tvá rezervace oprávněná.

    Tvá rezervace je oprávněná, pokud jsou všechny následující skutečnosti pravdivé

    • Rezervaci sis zamluvil/a nejpozději 14. března 2020
      • a datum příjezdu je mezi zítřkem a 15. září 2020
      • a rezervaci jsi zatím nezrušil/a
      • ani ses ještě neubytoval/a
      • a v dokončení pobytu ti brání pandemie

    Pokud jsou všechny tyto skutečnosti pravdivé, můžeš rezervaci zrušit sám/sama a v průběhu procesu si budeš moci vybrat z různých možností zrušení a vrácení peněz. Chceš-li rezervaci zrušit v souladu s těmito podmínkami, musíš zdokumentovat nebo doložit, že COVID-19 ovlivnil tvé plány.

    Pamatuj: Pokud ses nakazil/a COVID-19, můžeš kontaktovat náš tým komunitní podpory a provést zrušení v souladu s podmínkami bez ohledu na podrobnosti rezervace. Pro ověření této skutečnosti tě požádáme o předložení podpůrné dokumentace.

    Tvá rezervace není oprávněná, pokud ji zrušíš z důvodu COVID-19 a jakákoliv z následujících skutečností je pravdivá

    • Rezervace byla zamluvena po 14. březnu 2020 nebo
    • datum příjezdu je po 15. září 2020 nebo
    • již byla zrušena nebo
    • ses již ubytoval/a

    Pokud rezervace není oprávněná a přesto ji zrušíš, tvá finanční náhrada bude záviset na storno podmínkách hostitele. Než zrušení potvrdíš, ukážeme ti vracenou částku. V tomto případě jsou výplaty hostitelů a finanční náhrady hostům uvolňovány v souladu se storno podmínkami hostitele, se kterými jsi souhlasil/a při rezervování.

    Pamatuj: Pokud dojde ke zrušení rezervace, Airbnb uvolní výplatu splatnou hostiteli a finanční náhradu splatnou hostu podle storno podmínek daného hostitele. Rezervace, které byly zrušeny před oznámením nebo prodloužením krytí, proto nebudou přehodnoceny.

    Další možnosti pro případ, že tvá rezervace není způsobilá

    Pokud jsou tvé plány flexibilní, můžeš se s hostitelem domluvit na posunutí rezervace na pozdější termín.

    Hostitele můžeš také požádat o další finanční náhradu. Pokud bude souhlasit, může k bezpečnému převodu peněz použít Centrum řešení problémů.

    Další podrobnosti

    Pandemii COVID-19 neustále monitorujeme a 1. a 15. den každého měsíce oznámíme nejnovější informace o našich podmínkách. Pokud má tvá rezervace začít po 15. září 2020, vrať se 15. srpna 2020, kdy oznámíme další informace ohledně oprávněnosti rezervací.

    Upozorňujeme, že na domácí rezervace v pevninské Číněrezervace z programu Airbnb Luxe se vztahují odlišné podmínky.

    Související články
    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?

    Přihlas se a získej individuální uživatelskou podporu

    Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
    Registrace