Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Zásady komunity
Host

Vztahují se na mou rezervaci během pandemie COVID-19 Podmínky polehčujících okolností?

Pamatuj: S účinností od 31. května 2022 se na okolnosti související s pandemií COVID-19 naše Podmínky polehčujících okolností už nebudou vztahovat. U rezervací zamluvených před 31. květnem 2022, stejně jako u domácích rezervací v Jižní Koreji a pevninské Číně, budou některé okolnosti související s COVID-19 nadále kryty.

Podrobné informace o tom, jak se Podmínky polehčujících okolností vztahují na rušení rezervací v souvislosti s COVID-19, najdeš v tomto článku.

Tady je souhrn, podle kterého zjistíš, jestli je tvá rezervace oprávněná.

Pokud sis rezervaci zamluvil/a nejpozději 14. března 2020, je oprávněná v případě, že jsou všechny následující skutečnosti pravdivé

  • Datum příjezdu je v příštích 45 dnech
  • a rezervaci jsi prozatím nezrušil/a
  • ani ses ještě neubytoval/a
  • a pandemie ti brání v dokončení rezervace

Pokud jsou všechny tyto skutečnosti pravdivé, můžeš rezervaci zrušit sám/sama a v průběhu procesu si budeš moci vybrat z různých možností zrušení a vrácení peněz. Chceš-li rezervaci zrušit v souladu s těmito podmínkami, musíš zdokumentovat nebo doložit, že tvé plány ovlivnil COVID-19.

Rezervace je oprávněná, pokud sis ji zamluvil/a po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022 a v případě, že jsou všechny následující skutečnosti pravdivé

  • Datum příjezdu je v příštích 14 dnech
  • a rezervaci jsi prozatím nezrušil/a
  • ani ses ještě neubytoval/a
  • a ty nebo někdo jiný s kým cestuješ, jste aktuálně nemocní s COVID-19

Pokud jsou všechny tyto skutečnosti pravdivé, můžeš rezervaci zrušit kontaktováním našeho týmu komunitní podpory. Tam, kde to zákon dovoluje, tě požádáme, abys tuto skutečnost potvrdil/a dokumentací (například výsledkem testu na COVID-19). Tvůj účet bude také dočasně zablokován a všechny nadcházející rezervace v příštích 14 dnech budou zrušeny.

Pokud nemáš oprávnění rezervaci zrušit a přesto se tak rozhodneš, tvá finanční náhrada bude záviset na storno podmínkách hostitele. Vracenou částku ti ukážeme, ještě než zrušení potvrdíš. V tomto případě jsou výplaty hostitelů a finanční náhrady hostů uvolňovány v souladu se storno podmínkami hostitele, které jsi odsouhlasil/a při rezervování.

Pamatuj: Pokud dojde ke zrušení rezervace, Airbnb uvolní výplatu splatnou hostiteli a finanční náhradu splatnou hostu podle storno podmínek daného hostitele. Rezervace, které byly zrušeny před oznámením nebo prodloužením polehčujících okolností krytí, proto nebudou přehodnoceny.

Pokud sis rezervaci zamluvil/a 31. května 2022 nebo později, není oprávněná*, ale máš následující možnosti

Jsou-li tvé plány flexibilní, můžeš se s hostitelem domluvit na posunutí rezervace na pozdější termín.

Hostitele můžeš taky požádat o dodatečnou finanční náhradu. Pokud bude souhlasit, může k bezpečnému převodu peněz použít Centrum řešení problémů.

Pokud jsi rezervaci zrušil/a nebo ses už ubytoval/a, můžeš se obrátit na náš tým komunitní podpory.

*Domácí rezervace v Jižní Koreji budou nadále kryty, pokud ty nebo host, který s tebou cestuje, onemocníte COVID-19. Na domácí rezervace v pevninské Číně a na rezervace z programu Luxe se vztahují odlišné storno podmínky.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat