Požadujeme, aby každý, kdo je součástí naší komunity, dodržoval tato jednoduchá pravidla pro to, že jsi skvělým hostem, když se ubytuješ v ubytování:
Airbnb vyzývá hostitele, aby neprodleně nahlásili porušení těchto základních pravidel. Přijímáme hlášení přímo od hostitelů, kteří nás kontaktují, stejně jako od sousedů.
Pokud se hostitel potýká s podezřením nebo skutečným porušením těchto základních pravidel, žádáme jej, aby:
Zavazujeme se k prosazování těchto základních pravidel. Mezi kroky, které podnikneme, může patřit poskytnutí informací hostům o těchto zásadách a varování. Pokud jsou u tebe hlášena opakovaná nebo závažná porušení těchto základních pravidel, může to vést k pozastavení nebo dokonce odstranění tvého účtu z naší komunity.
Kromě standardních domácích pravidel, která jsou uvedena v těchto základních pravidlech, mohou hostitelé také přidat na stránku své nabídky písemnou sadu dalších pravidel. Pokud host poruší některé z těchto dodatečných pravidel, mohou se hostitelé obrátit na zákaznickou podporu a pomoci s příslušnými dalšími kroky.
Kromě výše uvedených pravidel je dobrá komunikace mezi hostiteli a hosty důležitá pro úspěšné pobyty. Když jsou hosté schopni (ne mimo dosah mobilního telefonu atd.), Airbnb vybízí hosty, aby reagovali, když se hostitel ozve, aby problém vyřešil.
Hosté se mohou odvolat podle těchto podmínek kontaktováním zákaznické podpory nebo prostřednictvím odkazu, který poskytujeme, abychom mohli zahájit proces odvolání. Při přezkoumání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které host poskytuje, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich Podmínek hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením(porušení).