Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody

Jak zruším rezervaci zážitku?

Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.

Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.

To cancel an experience reservation:

  1. Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
  2. Click Change or cancel
  3. Click Next under Cancel my reservation
  4. Choose the reason for your cancellation, then click Continue
  5. [Optional] Add a message for the host, then click Continue
  6. Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize

Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat