Zrušení rezervace hostem
Jestliže potřebuješ zrušit rezervaci kvůli koronaviru (COVID-19), přečti si článek o tom, jaké máš možnosti.
Stává se to – plány se mění! Pokud musí rezervaci zrušit host, jsme tady, abychom ti pomohli termín znovu zaplnit.
Když rezervaci zruší host:
- Okamžitě tě upozorníme
- Odblokujeme termín rezervace
- Zkoordinujeme výplaty a finanční náhrady
Výplaty za zrušené rezervace
Pokud ti dlužíme výplatu, obdržíš ji 24 hodin po naplánovaném čase příjezdu hosta.
V případě, že jde o tvůj první pobyt, můžeme výplatu pozdržet až 30 dní od potvrzení rezervace. Víc informací o výplatách.
Odškodnění hosta
Pokud to tvé storno podmínky dovolují, hosté, kteří rezervaci zruší, obdrží automaticky finanční náhradu. I kdyby to tvé podmínky nedovolovaly, můžou mít nárok na finanční náhradu v souladu s Podmínkami pro změnu rezervace a vracení peněz, nebo v případě polehčujících okolností.
Nebyl pobyt tvého hosta v souladu s tvými hostitelskými standardy? Zjisti, jak vystavit částečnou finanční náhradu.
Zrušení rezervací po příjezdu
Když host zruší rezervaci až po příjezdu, musí ubytování okamžitě vyklidit. V takovémto případě budou stále platit tvé storno podmínky.
Související články
- Hostitel
Tvá výplata v případě, že host rezervaci zruší
V případě, že host rezervaci zruší (před jejím začátkem nebo v jejím průběhu), bude automaticky odškodněn náhradou v souladu se storno podmí… - Hostitel
Vrácení peněz hostu
Způsob, jakým hostu vrátíš peníze, závisí na tom, zda je chceš poslat před pobytem nebo po něm. Změny, rušení rezervací a finanční náhrady
Občas se stane, že ty nebo host musíte změnit plány. Aby vše probíhalo hladce, máme pro tebe pár užitečných informací.