Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Zrušení rezervace během pobytu

Pokud se během tvého pobytu objeví něco neočekávaného, doporučujeme nejprve poslat hostiteli zprávu a probrat s ním řešení. Je pravděpodobné, že problém napraví okamžitě. Pokud chceš požádat o finanční náhradu nebo chceš rezervaci zrušit, můžeme ti pomoct.

Napiš hostiteli

Obecně je dobré se nejprve obrátit na hostitele. Hostiteli můžeš napsat přímo ze svých doručených zpráv a řešení s ním probrat. Pokud se na řešení dohodnete, je pravděpodobnější, že tvoji žádost schválí. V případě, že hostitel problém vyřešil a ty můžeš pokračovat ve svém pobytu, přeskoč následující kroky.

Žádost odešli do 24 hodin

Pokud budeš přece jenom chtít rezervaci během svého pobytu zrušit, můžeme ti pomoct s žádostí o vyřešení problému s tvým hostitelem. V tomto případě můžeš hostitele požádat, aby problém vyřešil nebo aby ti  vrátil část peněz, nebo můžeš požádat o zrušení rezervace s plnou finanční náhradou. Pokud žádost přijme, pošleme ti finanční náhradu na platební metodu, kterou jsi použil/a při rezervování ubytování. Pokud hostitel žádost zamítne nebo neodpoví, můžeš požádat o pomoc Airbnb.

  1. Shromáždi důkazy: pokud je to možné, vyfoť nebo natoč poškozené vybavení.
  2. Napiš hostiteli: popiš problém a dej hostiteli vědět, jak si představuješ, že by ho měl vyřešit. A pokud to je možné, přidej fotky. Je důležité požádat o pomoc do 24 hodin po zjištění problému. Jinak může být ovlivněna výše tvé finanční náhrady.
  3. Počkej na odpověď: pokud hostitel žádost zamítne nebo neodpoví do 1 hodiny, můžeš požádat o pomoc Airbnb. Při řešení problému se bude Airbnb řídit Podmínkami odškodnění hosta.
Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat