Zrušení rezervace během pobytu
Pokud se během tvého pobytu objeví něco neočekávaného, doporučujeme nejprve poslat hostiteli zprávu a probrat s ním řešení. Je pravděpodobné, že problém napraví okamžitě. Pokud chceš požádat o finanční náhradu nebo chceš rezervaci zrušit, můžeme ti pomoct.
Napiš hostiteli
Obecně je dobré se nejprve obrátit na hostitele. Hostiteli můžeš napsat přímo ze svých doručených zpráv a řešení s ním probrat. Pokud se na řešení dohodnete, je pravděpodobnější, že tvoji žádost schválí. V případě, že hostitel problém vyřešil a ty můžeš pokračovat ve svém pobytu, přeskoč následující kroky.
Žádost odešli do 24 hodin
Pokud budeš přece jenom chtít rezervaci během svého pobytu zrušit, můžeme ti pomoct s žádostí o vyřešení problému s tvým hostitelem. V tomto případě můžeš hostitele požádat, aby problém vyřešil nebo aby ti vrátil část peněz, nebo můžeš požádat o zrušení rezervace s plnou finanční náhradou. Pokud žádost přijme, pošleme ti finanční náhradu na platební metodu, kterou jsi použil/a při rezervování ubytování. Pokud hostitel žádost zamítne nebo neodpoví, můžeš požádat o pomoc Airbnb.
- Shromáždi důkazy: pokud je to možné, vyfoť nebo natoč poškozené vybavení.
- Napiš hostiteli: popiš problém a dej hostiteli vědět, jak si představuješ, že by ho měl vyřešit. A pokud to je možné, přidej fotky. Je důležité požádat o pomoc do 24 hodin po zjištění problému. Jinak může být ovlivněna výše tvé finanční náhrady.
- Počkej na odpověď: pokud hostitel žádost zamítne nebo neodpoví do 1 hodiny, můžeš požádat o pomoc Airbnb. Při řešení problému se bude Airbnb řídit Podmínkami odškodnění hosta.
Související články
- Jak požádat o finanční náhraduPotřebuješ vrátit peníze? Nejprve napiš hostiteli a požádej ho, aby problém vyřešil. Pokud se mu to nepodaří, může ti nabídnout částečnou fi…
- HostPodmínky pro změnu rezervace a vrácení penězProjdi si podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz.
- HostCo dělat, když ubytování není při příjezdu uklizenéKdyž zjistíš, že ubytování není uklizené, pomůžeme ti problém vyřešit.