Přeskočit na obsah
Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Zrušení rezervace během pobytu

    Stalo se během pobytu něco neočekávaného? Nejprve napiš hostiteli a požádej ho, aby problém vyřešil. Pokud se mu to nepodaří, může ti nabídnout částečnou náhradu.

    Finanční náhrada

    Když hostitel rezervaci zruší, obdržíš náhradu v plné výši včetně všech poplatků a daní. Peníze můžeš odesílat a přijímat prostřednictvím Centra řešení problémů.

    Potřebuješ pomoc?

    Když ti hostitel nepomůže, můžeš mít podle Podmínek odškodnění hosta nárok na plnou finanční náhradu, pokud se do 24 hodin od zjištění problému obrátíš na Airbnb. Podívej se, jestli se tyhle podmínky vztahují na tvoji situaci.

    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?

    Související články