Přeskočit na obsah
Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Co je Centrum řešení problémů?

    Centrum řešení problémů ti umožňuje vyžádat nebo poslat peníze za záležitosti, které souvisí s pobytem přes Airbnb. Žádost o náhradu nebo platbu otevřeš na www.airbnb.com/resolutions.

    Na odeslání žádosti do Centra řešení problémů, která nesouvisí s kaucemi, máš až 60 dní od data odjezdu.

    Pokud chceš žádat o propadnutí kauce, musíš to udělat v Centru řešení problémů do 14 dnů od odjezdu hosta, nebo před příjezdem dalšího hosta, podle toho co nastane dříve.

    Požádání o pomoc Airbnb

    Pokud se spolu nedomluvíte, můžeš 72 hodin poté, co byla žádost otevřena, požádat Airbnb o konečné rozhodnutí. Zapojení Airbnb:

    1. Po podání žádosti čekej 72 hodin
    2. Jdi na www.airbnb.com/resolutions
    3. Vyber odpovídající rezervaci
    4. Klikni na Kontaktovat nás

    Jakmile nás kontaktuješ, náš tým bude informován a jeden z členů bude přidělen k tvému případu. Přezkoumá informace, které ty a tvůj hostitel nebo host poskytnete, a vydá konečné rozhodnutí. V některých případech tě můžeme kontaktovat s žádostí o dodatečné informace..

    Poznámka: V některých případech, kdy žádáš o zaplacení nebo vrácení peněz přes Centrum řešení problémů, budeš muset ke své žádosti přidat také platební metodu.

    Navštiv Informační centrum a přečti si tipy, jak se vypořádat s hostitelskými výzvami a připravit se na nečekané události.

    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?

    Související články