Zjisti si stav rezervace, když jsi host
Stav rezervace průběžně informuje o různých věcech, jako je její potvrzení nebo potřeba ověřit totožnost či napsat hodnocení. Stav své rezervace najdeš následovně.
Zkontroluj si stav rezervace
- Jdi do Doručených zpráv
- Najdi zprávu týkající se rezervace, kterou chceš zkontrolovat
- Stav rezervace najdeš pod jménem a zprávou hostitele
- Klepni na Doručené zprávy
- Vyber rezervaci, kterou chceš zkontrolovat
- Stav rezervace najdeš nahoře
- Klepni na Doručené zprávy
- Vyber rezervaci, kterou chceš zkontrolovat
- Stav rezervace najdeš nahoře
- Jdi do Doručených zpráv
- Najdi zprávu týkající se rezervace, kterou chceš zkontrolovat
- Stav rezervace najdeš pod jménem a zprávou hostitele
Je-li rezervace ve stavu Potvrzená, můžeš začít balit. Máš-li nastavené textové zprávy a push notifikace, přijde ti oznámení nejen na e-mailovou adresu, ale i na mobil. Zjisti, jak najít potvrzovací kód.
Když není rezervace potvrzena
U nabídek s okamžitou rezervací je rezervace potvrzena automaticky. Pokud hostiteli odešleš žádost o rezervaci, má 24 hodin na odpověď. Když hostitel požadavek zamítne nebo neodpoví, není třeba mít obavy: Nebude ti nic účtováno a můžeš si rezervovat jiný pobyt. Ať tak či onak, ujisti se, že máš na účtu aktuální a platné platební údaje a ověřenou totožnost (někteří hostitelé to vyžadují).
Nevíš, jak jsi na tom s rezervací? Zjisti, v jakých stavech můžou rezervace být.
Související články
- Host
Vyhledání údajů rezervace
Podrobnosti rezervace, jako je potvrzovací kód, najdeš v doručených zprávách nebo v pobytech. - Hostitel
Najdi všechny rezervace, které si hosté u tebe zamluvili
Jdi na kartu Dnes, kde najdeš nadcházející rezervace hostů. - Host
Pochopení stavu rezervace
Podrobnosti o různých stavech rezervací.