Přeskočit na obsah
Litujeme, ale některé části webových stránek Airbnb nefungují správně bez zapnutého JavaScriptu.
Centrum nápovědy
– domovská stránka
Vyhledávání
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Domů
All topics
Tvé rezervace
Změny
Změny
Návody • Hostitel
Úprava rezervace z pozice hostitele
Hostu můžeš poslat žádost o změnu. Pokud ji schválí, rezervace bude aktualizována.
Návody • Hostitel
Reakce na žádost hosta o změnu pobytu
Pokud chce host změnit už potvrzenou rezervaci (např. zkrátit nebo prodloužit pobyt), měl by ti poslat žádost o změnu.
Návody • Hostitel
Změna ceny potvrzených nebo nevyřízených rezervací
Cenu potvrzené rezervace můžeš změnit odesláním žádosti o změnu a u nevyřízené rezervace tak, že hostu pošleš speciální nabídku.
Návody • Hostitel
Přidání poplatku za úklid k už potvrzené rezervaci
Přidání poplatku za úklid k již potvrzené nebo probíhající rezervaci musí schválit host.
Návody • Hostitel
Změna nebo zrušení hostovy rezervaci 24 hodin před příjezdem nebo během pobytu
Pokud musíš zrušit zbytek rezervace, určitě napiš hostovi, co se děje, a potom kontaktuj nás a požádej o pomoc.
Návody • Hostitel
Když host nereaguje na tvoji žádost o změnu pobytu
Pokud se hosté neozývají a tvá žádost je důležitá nebo naléhavá, můžeš jim poslat zprávu s připomenutím, aby žádost přijali nebo odmítli.
Návody
Zamítnutí žádosti o změnu pobytu
Jak hosté, tak hostitelé mohou žádost o úpravu odmítnout a rezervaci nechat beze změny.
Příbuzná témata
Jak fungují rezervace
Rušení rezervací
Finanční náhrady hosta
Problémy s rezervací
Výměna zpráv s hosty