Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Airbnb odpovídá: Snadnější přístup k zákaznickému servisu

    Airbnb odpovídá: Snadnější přístup k zákaznickému servisu

    Hostitelé a hosté mohou nyní získat potřebnou pomoc přesně v tu správnou chvíli.
    Od Airbnb dne 17. Kvě 2018
    3minutové čtení

    Ptali jste se: Může Airbnb usnadnit kontaktování zákaznického servisu?

    Tuto důležitou otázku jste vznesli v rámci všech globálních Otázek a odpovědí hostitelů a my jsme se postarali, abychom na ni našli odpověď. Jde o klíčové záležitosti: snadný přístup k podpoře ve chvíli, kdy ji potřebujete, a poskytnutí rychlého a přímočarého řešení. Ne vždy jsme vám to dokázali usnadnit. Nyní jsme však provedli několik zásadních vylepšení a zavázali se k mnoha dalším. Co se tedy zlepšilo?

    Snadný přístup, zejména pro hostitele
    Vytvořili jsme nový způsob, jak mohou hostitelé a hosté kontaktovat zákaznický servis Airbnb. Tato funkce je k dispozici během aktivních pobytů, a to od 48 hodin před příjezdem až do 48 hodin po odjezdu.

    Chcete-li rychle kontaktovat zákaznický servis pomocí této funkce, postupujte podle následujících kroků:

    Na osobním počítači:

    • Přihlaste se na www.airbnb.com, v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Pomoc“
    • Klikněte na „Navštiv Centrum nápovědy“
    • Ve spodní části obrazovky klikněte na „Kontaktuj nás“

    Na mobilním telefonu:

    • Prostřednictvím aplikace Airbnb
      • V pravém dolním rohu aplikace klepněte na „Profil“
      • Klepněte na „Získat pomoc“
      • Ve spodní části obrazovky klepněte na tlačítko „Kontaktuj nás“
    • Prostřednictvím aplikace Airbnb
      • Ve spodní části obrazovky aplikace klepněte na „Pobyty”
      • Klepněte na konkrétní pobyt, který vás zajímá
      • Ve spodní části obrazovky klepněte na „Pomoc“
      • Ve spodní části obrazovky klepněte na „Kontaktuj nás“

    Po kliknutí na „Kontaktuj nás“ budete mít možnost vybrat dotčenou rezervaci (v relevantních případech) a typ problému, se kterým se potýkáte. Poté si můžete vybrat, o jaký typ podpory od Airbnb máte zájem, včetně samoobsluhy, online zpráv a/nebo telefonátu.

    Zjistili jsme, že pomocí této nové funkce zákaznický servis bez potíží najde a využije přes 90 % hostitelů. V současné době je funkce k dispozici pouze během aktivních pobytů, a to od 48 hodin před příjezdem do 48 hodin po odjezdu. Ale sledujte novinky – očekáváme, že v roce 2018 bude tato funkce dostupnější.

    Rychlejší pomoc, jakmile budete připojeni
    Pokud jste postupovali podle výše uvedených kroků a zavolali nám, automaticky pošleme vašemu specialistovi komunitní podpory příslušné informace o vaší rezervaci a důvodech hovoru. Nemusíte tak situaci vysvětlovat několikrát a váš problém vyřešíme rychleji. Také vám před hovorem se specialistou komunitní podpory umožníme snadno potvrdit vaši totožnost, abyste během hovoru nemuseli odpovídat na časově náročné bezpečnostní otázky. Zjistili jsme, že díky tomuto kroku jsou hovory kratší v průměru o 1 až 2 minuty.

    Pokud máte méně naléhavé problémy, můžete nám kdykoliv poslat e-mail, pokusit se najít odpovědi v Centru nápovědy nebo se poradit s ostatními hostiteli v komunitním centru. Superhostitelé mají vždy přístup k naší vyhrazené lince prioritní podpory.

    Co chystáme do budoucna?
    Ačkoliv ještě nejsme připraveni učinit žádné velké oznámení, můžeme prozradit, že investujeme do samoobslužných nástrojů a okamžitého chatu, abychom vám i vašim hostům umožnili snadno a rychle vyřešit jakékoliv problémy. Naším cílem je ujistit se, že máte potřebnou pomoc na dosah ruky.

    Jako vždy si velmi ceníme vašich dotazů a zpětné vazby a těšíme se na další globální Otázky a odpovědi hostitelů!

    Tým Airbnb

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    17. Kvě 2018
    Bylo to užitečné?