Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Jednodušší proces zpochybnění odvetných hodnocení

    Požádejte o odstranění odvetného hodnocení bez ohledu na to, kdy bylo zveřejněno.
    Od Airbnb dne 16. lis 2022
    2minutové čtení
    Aktualizováno 30. lis 2022

    Před přijetím žádosti o rezervaci chtějí mít hostitelé často přehled o minulých hodnoceních hosta na Airbnb a zároveň mají obavy z rizika odvetných hodnocení. Vylepšujeme systém hodnocení, abychom vám umožnili přečíst si hodnocení hostů od ostatních hostitelů a zpochybnit případná odvetná hodnocení.

    Víc podrobností v hodnoceních

    Nově dáváme hostitelům možnost doplnit do hodnocení větší množství podrobností, které si budou moct přečíst ostatní hostitelé. Kromě celkového hodnocení hosta se dozvíte, jak ho ostatní hostitelé hodnotili za čistotu, komunikaci a dodržování domácích pravidel. Vaše hodnocení také pomůžou hosty přimět dodržovat základní pravidla a umožní vám nahlásit každého hosta, který je nerespektuje.

    Stejný proces se týká hodnocení, která vám zanechají hosté. Pro celkové ohodnocení pobytu budou mít hosté stále na výběr od jedné do pěti hvězdiček. Nově budou mít možnost přidat hvězdičkové hodnocení v několika kategoriích a upřesnit, co se povedlo a co by se naopak mohlo zlepšit.

    Je-li například vaše ubytování mimořádně čisté, může vám host udělit pět hvězdiček a vybrat možnost „zářivě čistá koupelna“. Hvězdičková hodnocení a zpětná vazba v jednotlivých kategoriích neovlivní status Superhostitele.

    Lepší ochrana před odvetnými hodnoceními

    Jako hostitelé byste se měli cítit příjemně, aniž byste se museli obávat, že dostanete odvetné hodnocení.

    Můžete zpochybnit odvetné hodnocení od hostů, kteří závažně poruší zásady, a to bez ohledu na to, kdy bylo zveřejněno. Porušení se může týkat:

    • Poškození vaší nemovitosti (nově od listopadu 2022)
    • Překročení doby rezervace (nově od listopadu 2022)
    • Porušení domácích pravidel (nově od listopadu 2022)
    • Pořádání nepovolených večírků nebo akcí u vás doma (v platnosti od dubna 2021)

    Pokud jste o odstranění hodnocení požádali před 16. listopadem 2022, budete muset podat novou žádost, která se bude řídit aktualizovanými podmínkami.

    Zpochybnění hodnocení nepředstavuje záruku, že bude odstraněno. Pokud zpochybníte hodnocení, požádáme vás o důkazy, jako jsou fotky nebo vlákna zpráv s vašimi hosty. Bude třeba, aby z poskytnutých důkazů bylo jasně patrné závažné porušení zásad a také skutečnost, že vaše trvání na zásadách vedlo k odvetnému hodnocení.

    Další informace o našich zásadách pro psaní hodnocení

    Jak tedy aktualizované zásady fungují? Představte si třeba situaci, že si host ve vašem ubytování v rozporu s vašimi domácími pravidly zapálil. Upozorníte hosta, že jste v obývacím pokoji našli nedopalky cigaret, a odešlete žádost o finanční náhradu za hloubkový úklid. Váš host odpoví, že odmítá zaplatit, a napíše naštvané hodnocení. Teď budete mít možnost takové hodnocení zpochybnit a my následně prověříme, zda splňuje podmínky pro odstranění.

    Počátkem roku 2023 zavedeme chatbota, který usnadní postup zpochybnění hodnocení bez nutnosti kontaktovat komunitní podporu.

    Na základě vašich podnětů aktualizujeme způsob, jakým zpětná vazba funguje. Sdílejte s námi své postřehy i nadále, abychom mohli přinášet aktualizace, které skutečně potřebujete.

    Informace o zimní verzi Airbnb pro rok 2022

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    16. lis 2022
    Bylo to užitečné?