Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Průvodce pro začátečníky, který ti ukáže, jak napsat popis nabídky ubytování

    Průvodce pro začátečníky, který ti ukáže, jak napsat popis nabídky ubytování

    Upřímná a podrobná nabídka ubytování pomáhá hostům si představit, jak se u tebe budou cítit.
    Od Airbnb dne 20. Lis 2019
    8minutové čtení

    Hlavní témata

    • Zvýrazni, čím je tvé ubytování jedinečné

    • Vyjadřuj se stručně a položky vybavení uveď až v sekci vybavení

    • Při psaní popisu ber v úvahu potřeby hostů

    • O svém ubytování mluv upřímně, abys nastavil/a ta správná očekávání

    • Ukaž svoji osobnost v co nejlepším světle a poskytni tak hostům představu o tvém hostitelském stylu

    Skvělý popis nabídky je jedním z nejlepších nástrojů k zajištění rezervací – a přesné informace, které správně nastaví očekávání hostů, jsou klíčem k zajištění pozitivních hodnocení. Takto můžeš své hosty nadchnout pro pobyt u tebe.

    Čím se vyznačuje skvělá nabídka?

    Na Airbnb jsou milióny nabídek ubytování. Abys mohl/a sdělit, co je právě na tvém ubytování výjimečné, zamysli se nad jedinečnými rysy, kterými se odlišuje. Může to být třeba lokalita nebo unikátní vybavení tvého ubytování. „Jsme 5 až 10 minut chůze od některých nejlepších restaurací a pivovarů v Bendu,“ říkají Superhostitelé Mike a Jill z Bendu v Oregonu. „[Naše] velmi uznávané horské cyklistické stezky jsou vzdáleny jen 15 minut jízdy na kole nebo 5 minut autem.“

    Napiš chytlavý název

    Název nabídky a první fotografie jsou tím, co přesvědčuje hosty, aby na nabídku kliknuli. Je tedy velmi důležité, abys této příležitosti využil/a a zdůraznil/a silné stránky svého ubytování. Zde je několik příkladů dobrých názvů ze skutečných nabídek:

    • „Procházka na pláž z osamělé oázy“
    • „Byt s krbem na Staroměstském náměstí“
    • „Výhledy na oceán a Golden Gate Bridge“

    Vyprávěj příběh o svém ubytování

    Tvá nabídka je místem, kde veřejně prezentuješ své ubytování, a vyprávění příběhů je klíčovou součástí skvělého marketingu. Často je příběh, který vyprávíš, o zkušenosti, kterou nabízíš hostům. Tak jim pomoz představit si sami sebe jako hrdiny v příběhu jejich vlastního dobrodružství. Máš byt v horním patře se stromem venku? „Budeš se cítit jako v domě na stromě!“ Dokonce i skromný pokoj v centru města může být „ideální základnou pro prozkoumávání.“ Další inspiraci najdeš v radách Tereasy a Davida, ve kterých ti prozradí, jak efektivně vyprávět svůj příběh.

    Superhostitelé Tereasa a David sdílejí své tipy na využití síly příběhů.

    Mysli jako cestovatel

    Nemusíš být zrovna velkým spisovatelem, abys vytvořil/a atraktivní popis, ale používej stručný a přesvědčivý jazyk. Začni přemýšlet jako cestovatel: na začátku popisu sdílej nejdůležitější informace, a zároveň zdůrazni silné stránky.

    Pokud nevíš, jak začít, sedni si s kamarádem a nahlas mu popiš, jak pobyt ve tvé nabídce vypadá. Často ty nejlepší detaily vyjdou okamžitě najevo tak, jak bys je ve skutečnosti řekl/a.

    Vyjadřuj se důmyslně a popisně

    „Přímý přístup na pláž a ohromující výhled na oceán z každého pokoje“ jsou slova, kterými hostitel Matthew začíná popis své nabídky v Nikaragui.

    Nabídka Olgy v Mammoth Lakes v Kalifornii zdůrazňuje její příhodné parkování, protože ze zkušenosti ví, že lyžaři milují, když si mohou své vybavení snadno přenést do místa ubytování. Také vyzdvihuje fakt, že její domov má krb na dřevo, protože ví, že lyžaři si po dni na sjezdovkách rádi odpočinou u ohně.

    Vyjadřuj se stručně

    Lidé často namísto pomalého čtení popisků jen v rychlosti prohlédnou, zda má nabídka ubytování vlastnosti, které hledají. Text na webové stránce by měl umožňovat jednoduché vyhledávání, takže zkus psát co nejstručněji. Mluv o aspektech, které ještě nejsou uvedeny jinde na stránce nabídky a použij kontrolní seznam vybavení ke sdílení informací o všem, co mají hosté k dispozici, jako je wifi, parkování a klimatizace – takto se tvá nabídka objeví, když budou filtrovat podle tohoto vybavení.

    Vyjadřuj se věrohodně a upřímně

    Ačkoliv by ses mohl/a chtít chlubit tím, jak je tvé ubytování výjimečné, nepřeháněj to. Jasné informace o výhodách i o jakýchkoliv zvláštnostech tvého ubytování pomáhá potenciálním hostům při rozhodování, zda je ubytování pro ně to pravé. Nastavení přesných očekávání je klíčem k pozitivním hodnocením.

    Je obzvláště důležité zdůraznit všechny aspekty, které mohou pro některé hosty představovat obtíže. Vyžaduje například přístup k tvému ubytování výšlap mnoha pater schodů? Máš na balkóně nízké zábradlí, které by mohlo být nebezpečné pro malé děti? Sekce „Další věci, které stojí za zmínku“ a „Prostor“ jsou příležitostí k poskytnutí tohoto typu kontextu.

    Ukaž svou osobnost

    Nabízíš soukromý pokoj v domově, kde budeš s hosty často v kontaktu? Jelikož budete společně sdílet prostory, budou chtít vědět, kdo jsi. Tvá osobnost a osobní styl jsou stejně důležité jako fyzické detaily. Ukaž proto svoji osobnost v co nejlepším světle!

    Vytěž maximum z popisků fotografií

    Fotky jsou jedním z hlavních faktorů v rozhodování hostů o tom, zda si tvé ubytování rezervují. Popisky poskytují příležitost spojit vizuální dojem se zkušeností, kterou hosté budou mít. Pokud se zadrhneš u popisku fotky, zamysli se nad tím, co můžeš přidat z toho, co fotoaparát nemusí nutně zachytit.

    Pokud ukazuješ postel, řekni hostům, jakou má velikost, a případně uveď i typ matrace. Máš fotku útulného koutku u okna? Můžeš se zmínit, že je to perfektní místo, kam se mohou hosté schovat s knihou v ruce při západu slunce.

    Pro inspiraci si přečti popisy dalších nabídek

    Pročti si pro inspiraci popisky zajímavých nemovitostí a podívej se na hodnocení ostatních hostitelů, abys pochopil/a, jaké momenty a detaily mají hosté rádi. Uvedením možností, které hosty potěší, můžeš svoji nabídku ubytování oživit bez ohledu na to, jaký typ ubytování nabízíš.

    Hlavní témata

    • Zvýrazni, čím je tvé ubytování jedinečné

    • Vyjadřuj se stručně a položky vybavení uveď až v sekci vybavení

    • Při psaní popisu ber v úvahu potřeby hostů

    • O svém ubytování mluv upřímně, abys nastavil/a ta správná očekávání

    • Ukaž svoji osobnost v co nejlepším světle a poskytni tak hostům představu o tvém hostitelském stylu

    Airbnb
    20. Lis 2019
    Bylo to užitečné?