Jak by měl vypadat přesvědčivý název
Krátký, srozumitelný název může vaše ubytování odlišit od těch ostatních ve výsledcích ubytování.
Od Airbnb dne 13. říj 2025
Vnímejte název jako příležitost upozornit na to, co je na vašem ubytování skvělé. Krátké názvy fungují nejlépe. Nemusíte použít všech 50 dostupných znaků.
Pro inspiraci uvádíme tři ukázkové názvy:
- Dovolená u moře s kajaky
- Romantický viktoriánský pokoj
- Garsonka šetrná k životnímu prostředí poblíž letiště LAX
Při psaní názvu se zamyslete nad tím, čím je vaše ubytování atraktivní a jedinečné. Nesnažte se odvyprávět celý příběh – prostě nalákejte hosty, aby se chtěli dozvědět víc.
Vyzkoušejte tyto tipy, jak napsat přesvědčivý název:
- Zapište si několik slov, která vaše ubytování popisují konkrétními pojmy jako třeba „klidné“, „světlé“ nebo „v centru města“.
- Upozorněte na věci, které by mohly vzbudit zájem hostů, jako je blízkost zajímavého místa.
- Neuvádějte informace, které už jsou ve výsledcích vyhledávání, jako je město nebo obec a celkový počet lůžek.
- Velká písmena v názvu používejte pouze na začátku prvního slova a v případě českého jazyka všude tam, kde to vyžadují pravidla.
- Vyhněte se smajlíkům, symbolům a speciálním znakům.
Název můžete kdykoliv změnit. Je pravda, že spousta hostitelů název své nabídky aktualizuje až poté, co přidají vybavení nebo až zjistí, co se hostům líbí nejvíc.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.
Airbnb
13. říj 2025
Bylo to užitečné?
