Rekapitulace a klíčové poznatky
Projděte si, co jste se naučili, a podnikněte další kroky, abyste mohli začít fungovat jako Superhostitel vyslanec.
Od Airbnb dne 29. čvn 2023
Aktualizováno 29. čvn 2023
Rekapitulace a klíčové poznatky
Po prostudování článků a videí z této výukové série jste na dobré cestě pomáhat ostatním jako Superhostitel vyslanec. Tady je shrnutí toho, co jsme probrali, a připomenutí, jak postupovat, abychom vás mohli přiřadit k vašemu prvnímu novému hostiteli.
Jak program funguje
- Na základě jazyka, lokality a typu ubytování vás přiřadíme k potenciálním a novým hostitelům.
- Zodpovíte jejich dotazy a poskytnete jim tipy a informace z Airbnb.
- Pokaždé, když nový hostitel, kterému jste pomohli, dokončí svůj první pobyt, dostanete odměnu.
Jak používat palubovku
- Na palubovce budete řídit interakce s novými hostiteli.
- Filtry vám pomůžou uspořádat doručené zprávy a seskupit hostitele podle pokroku, kterého se jim podařilo dosáhnout.
- Můžete si nastavit dostupnost na „Právě jsem online“, a být tak okamžitě k dispozici, nebo přiřazování k novým hostitelům pozastavit, až budete asistovat dostatečnému počtu lidí.
- Pusťte si toto video s podrobnou prohlídkou palubovky Superhostitele vyslance
Jak se spojit s novými hostiteli
- Na palubovce se vám objevují nové shody.
- Klepnutím na profilovou fotku osoby si zobrazíte její údaje a zahájíte kontakt.
- Naplánované zprávy můžou usnadnit počáteční kontakt, ale je dobré je personalizovat.
- Kontaktováním hostitele doručenou zprávou si můžete domluvit hovor přes Zoom
- Sledujte pokrok nových hostitelů na své palubovce, a v případě potřeby jim nabídněte pomoc.
Tipy, jak nabídnout efektivní podporu
- Noví hostitelé ocení, když se jim ozvete během 24 hodin.
- Pokud vyberete nastavení „Právě jsem online“, dáváte najevo, že jste k dispozici na živý chat – buďte připraveni začít komunikovat.
- Naprosto zásadní může být iniciativní sdílení užitečných informací, které byste nejraději měli, když jste sami začínali s hostitelstvím.
- Přátelský tón zpráv vám může zajistit hladký průběh veškeré vaší komunikace.
- Přístupnost vůči odlišným názorům, když hledáte společnou řeč, vám může pomoct získat důvěru ostatních.
- Díky kladení otázek a zájmu o potřeby a cíle každého hostitele možná lépe pochopíte, jak každému z nich co nejlépe pomoct.
- Uvažujte o různých způsobech řešení nejasností a odstraňování překážek na základě vlastních zkušeností.
- Vždy můžete poskytnout návrhy vycházející z vlastních zkušeností.
- Nabídněte se, že po hostiteli před zveřejněním zkontrolujete nové nabídky.
Kde najít zdroje informací Airbnb
- Články Informačního centra
- Pravidla Centra nápovědy
- Pokyny pro Zodpovědné hostitelství
- Jak vás chrání AirCover pro hostitele
- Vyhledávač Místních hostitelských klubů
- Nepřetržitá prioritní podpora pro Superhostitele
A co dál?
Nezapomeňte provést následující akce, které máte k dispozici:
- Aktualizujte si profil na Airbnb a uveďte tam jazyky, kterými mluvíte
- Vytvořte a nahrajte úvodní video
- Projděte si smluvní podmínky programu
- Připojte se k výukovému kruhu a procvičujte se spolu s ostatními Superhostiteli
A je to – nyní jste oficiálně Superhostitelem vyslancem. Gratulujeme k dokončení této výukové série. Vítejte v programu! V případě jakýchkoliv dotazů nebo připomínek neváhejte a kontaktujte svého komunitního manažera nebo napište na ambassadors@airbnb.com.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.
Rekapitulace a klíčové poznatky
Airbnb
29. čvn 2023
Bylo to užitečné?