Mějte pod kontrolou cenu
Počáteční základní cenu si nastavíte v procesu Airbnb Start. Začít s nižší cenou vám může pomoct přilákat první hosty a získat první hodnocení a mezitím můžete pracovat na svých cílech v oblasti výdělků. Pravidelně svou cenu kontrolujte, abyste si udrželi konkurenceschopnost.
Jak chápat místní poptávku
Pokud nastavíte cenu svého ubytování výš, než kolik stojí podobné nabídky v okolí, můžete se připravit o rezervace. Nástroje Airbnb na tvorbu cen vám pomůžou reagovat na změny v poptávce. K nim patří:
- Tipy na cenu za noc. Personalizovaná doporučení vám pomůžou nastavit ceny pro různé dny, sezóny a speciální události. Tyto tipy využívají faktory, jako jsou lokalita nabídky a její vybavení, minulé rezervace nebo nejaktuálnější ceny ve vaší oblasti. Klepnutím na hůlku nad kalendářem je zobrazíte nebo skryjete.
- Podobné nabídky. Tento nástroj vám umožní porovnat průměrné ceny rezervovaných a nerezervovaných domovů na mapě vaší oblasti. Podobné nabídky zobrazíte klepnutím na libovolný termín v kalendáři nebo otevřením základní ceny v nastavení cen.
- Chytrá tvorba cen. Tento nástroj využívá stejné faktory jako cenové tipy k automatické aktualizaci ceny na základě poptávky. Nastavte si cenové rozpětí a v nastavení cen si můžete pro libovolný termín tuto funkci zapnout nebo vypnout. Pokud používáte Chytrou tvorbu cen, cenové tipy se vám nezobrazí.
„Když vím, v jaké relaci se pohybují nabídky v mém okolí, jsem si cenou svého ubytování mnohem jistější,“ uvádí Felicity, Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii. „Zjistím, jestli mám cenu snížit, nebo ne, abych měla tu nejvýhodnější nabídku.“
Upřednostnění hodnoty
Hosté hledají pobyty, které vzhledem ke své ceně nabízejí výjimečnou kvalitu. Při kontrole ceny mějte na paměti následující faktory:
- Celková cena, kterou hosté zaplatí. Když budete vědět, kolik hosté zaplatí, můžete si nastavit konkurenceschopnou cenu. Rozpis ceny, včetně servisních poplatků Airbnb, se vám zobrazí po zvolení libovolného termínu v kalendáři. Pamatujte, že všechny poplatky, které přidáte, jako je poplatek za úklid, ovlivňují celkovou cenu.
- Hodnocení hostů. Využijte zpětnou vazbu od hostů a zjistěte, co funguje a co můžete zlepšit. Jakmile získáte pár skvělých hodnocení, můžete cenu přehodnotit.
- Co vaše ubytování nabízí. Modernizace, jako je přidání oblíbeného vybavení a bezbariérových prvků, můžou přilákat víc hostů.
„Skvělý způsob, jak si pomoct k lepším cenám a většímu počtu rezervací, je vylepšit design a vybavení,“ radí Katie Kay, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Lake Arrowhead v Kalifornii.
Jaké přidat slevy
Propagační akce a slevy můžou zlepšit umístění nabídky ve výsledcích vyhledávání a přilákat hosty. Máte tyto možnosti:
- Propagační akce pro nové nabídky. Nabídněte 20% slevu na první 3 rezervace, abyste získali první hosty a hodnocení.
- Sleva za brzké rezervace. Snižte cenu u rezervací zamluvených 1 až 24 měsíců předem a přilákejte tak hosty, kteří plánují dopředu.
- Sleva u rezervací na poslední chvíli. Snižte cenu u rezervací zamluvených 1 až 28 dní před příjezdem, abyste zaplnili mezery v kalendáři.
- Týdenní a měsíční slevy. Nabídněte slevy na delší pobyty, které vám pomůžou rychleji zaplnit kalendář a snížit frekvenci střídání hostů.
„Získávám delší pobyty, protože nabízím týdenní a měsíční slevy,“ popisuje Daniel, Superhostitel z Kanárských ostrovů ve Španělsku. „Hosti si obvykle zarezervují ubytování na týden, což je pro mě výhra.“
Hosté uvidí ve výsledcích vyhledávání a na stránce vaší nabídky speciální štítek pro propagační akci na novou nabídku a pro týdenní a měsíční slevy ve výši 10 % nebo víc.
Své ceny a další nastavení máte vždy pod kontrolou. Vaše výsledky se můžou lišit.
Za účast na rozhovorech dostali hostitelé zaplaceno.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.