Buďte rozumní ohledně svých hostitelských očekávání

Přistupujte k hostitelství s otevřeností, zvědavostí a zájmem o zlepšení.
Od Airbnb dne 12. říj 2023
2minutové čtení
Aktualizováno 12. říj 2023

Řada nejúspěšnějších hostitelů Airbnb jsou duší podnikatelé. Vaše zpětná vazba poskytuje inspiraci k novým funkcím a vylepšením pro hostitele a vaše postřehy pomáhají utvářet naše nástroje na tvorbu cen a tipy.

Vypracování cenové strategie, která vám bude vyhovovat, může nějakou dobu trvat a vyžaduje praxi. Pokuste se nastavit rozumná očekávání tím, že se zaměříte na aspekty, které máte pod kontrolou, a zachováte si otevřenou mysl.

„Hostitelství je přece jen podnikání,“ říká Reed, učitel, podnikatel a bývalý člen Poradního výboru hostitelů ve Filadelfii. „Vaše pohostinnost a způsob, jakým se lidé díky vám cítí propojeni, tvoří principy Airbnb. Pokud tyto principy ztělesňujete, lidé se k vám budou vracet.“

Soustřeďte se na aspekty, které máte pod kontrolu

Jsou věci, které změnit nemůžete, jako je lokalita, místní poptávka a stav ekonomiky. Ale vždy můžete sledovat trendy a rozvíjet svou nabídku.

  • Sledujte místní poptávku. Pravidelně porovnávejte svou cenu s podobnými nabídkami v okolí. Můžete také zkusit Chytrou tvorbu cen, která vám automaticky upraví cenu na základě místní poptávky.

  • Upravujte podle potřeby. Podívejte se na úplný rozpis ceny, kolik hosté zaplatí a kolik si vyděláte, a zvažte, jestli se vám nevyplatí propagační akce nebo slevy.

  • Udržujte svoji nabídku aktuální. Sem patří pravidelné aktualizace podrobného popisu nabídky, jasné informace o vybavení, které nabízíte, a nahrání fotek k virtuální prohlídce.

  • Zdůrazněte svůj hostitelský styl. Prostřednictvím domácích pravidel se můžete podělit o to, co je ve vašem ubytování povoleno, a s využitím inkluzivního jazyka přivítat lidi bez ohledu na jejich původ.

Na cestě můžete narazit na řadu překážek, ale když využijete zpětnou vazbu od hostů jako inspiraci ke změnám, můžete zvýšit hodnotu své nabídky a ukázat, že vám na názorech hostů záleží.

Rozvíjejte myšlení zaměřené na růst

Existuje téma, které se v tomto výukovém programu neustále vrací: Přistupujte k hostitelství s otevřeností, zvědavostí a zájmem o zlepšení. Psychologové tomu říkají myšlení zaměřené na růst a jedná se o součást běžné výbavy těch nejlepších hostitelů.

Otevřenost vůči změnám má dominový efekt. Může vám pomoci vylepšit nabídku, konstruktivně reagovat na zpětnou vazbu od hostů a ukázat, že vám na jejich spokojenosti opravdu záleží. Tato vylepšení jsou hnacím motorem vaší cenové strategie a umožňují vám růst jako hostiteli.

„Jak se k hostům chováte?“ ptá se Pamellah, bývalá členka Poradního výboru hostitelů z Malindi v Keni. „Vytvářím krásnou atmosféru, aby se cítili vítáni. To je srdcem Airbnb: aby se každý host cítil vítán a měl pocit sounáležitosti.“

Když se hosté cítí vítáni, obvykle píšou pozitivní hodnocení. Když zdůrazníte hodnotu, kterou jako hostitel přinášíte, může vám to pomoct budovat vaše podnikání a doladit cenu.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
12. říj 2023
Bylo to užitečné?