Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Ve zvoleném jazyce není tento obsah k dispozici, proto jsme ho prozatím zpřístupnili v nejbližším dostupném jazyce.

    Zjednodušení procesu příjezdu

    Postupujte podle těchto návrhů a zajistěte svým hostům pohodlný a bezstarostný příjezd.
    Od Airbnb dne 3. led 2020
    2minutové video
    Aktualizováno 31. kvě 2023

    Každý úspěšný pobyt stojí na tom, že hosté snadno najdou adresu a bez problémů se ubytují. Až si budete nastavovat proces příjezdu, ujistěte se, že je jednoduchý a spolehlivý. Otestujte si ho a ověřte si, že bude fungovat pokaždé a pro každého hosta.

    Strategie příjezdu

    Klíčem k hladkému příjezdu je komunikace s hosty. „Před příjezdem jim napíšu, abych jim poděkovala,“ říká Ann, hostitelka z Penobscotu ve státě Maine. Ve zprávě posílá taky pokyny k příjezdu a popis trasy.

    „Hostům posíláme kontrolní seznam pro příjezd,“ říká Juliette, členka Poradního výboru hostitelů z Nairobi v Keni. „Díky tomu víme, co kdo očekává.“

    Až budete připravovat proces příjezdu, vyzkoušejte tato doporučení:

    • Přidejte pokyny k příjezdu v aplikaci Airbnb. Budete požádáni o poskytnutí fotek k procesu a stručných pokynů.
    • Uveďte svoji přesnou adresu a označte lokalitu. Pokud je vaše ubytování mimo obvyklé cesty nebo bez mobilního signálu, pokyny musí být o to přesnější, aby se zabránilo nejasnostem.
    • Pošlete pokyny k příjezdu tři dny předem. Nechte si od hostů potvrdit, že je dostali, a zeptejte se jich, jestli je jim všechno jasné.
    • V čase příjezdu buďte k dispozici. Pokud se něco pokazí, mějte jistotu, že jste k dispozici, abyste mohli problém řešit.
    • Buďte s hosty v kontaktu. Nejlepší způsob, jak předcházet nečekaným komplikacím, je jasná vzájemná komunikace.

    Když si přidáte pokyny k příjezdu, hosté je najdou na kartě Pobyty tři dny před příjezdem. Pokyny budou taky v Průvodci příjezdem 48 hodin před příjezdem hosta spolu s trasou k ubytování a informacemi o wifi.

    Zjednodušení samoobslužného procesu ubytování

    Hosty můžete přivítat osobně nebo virtuálně. Úspěšní hostitelé často nabízejí samoobslužný proces ubytování pomocí zařízení, jako jsou tlačítkové ovladače, chytré zámky nebo uzamykatelné skříňky, a mají záložní plán pro případ, že se něco pokazí.

    Pokud nabízíte samoobslužný proces příjezdu, „pošlete jim pro jistotu ještě další kontakt,“ navrhuje Juliette. „Dávám jim kontakt na svou hospodyni.“ Hosté se tak dostanou do ubytování i v případě, že budou mít nějaké dotazy a vy nebudete k dispozici.

    5hvězdičková pohostinnost

    Jakmile se hosté ubytují, měli by se cítit příjemně. „Chcete, aby měli lidé příjemnější zážitek, než jaký by zažili v tradičním hotelu,“ říká Chris, hostitel z Clevelandu. „Jsem stále k dispozici, abych odpovídal na dotazy co nejrychleji.“

    Vyzkoušejte tato doporučení, která vaše hosty při příjezdu okouzlí:

    • Ujistěte se, že je vaše ubytování bez poskvrny. Zajistěte, aby byly všechny povrchy, podlahy a tkaniny čisté a bez prachu. Po úklidu zkontrolujte, jestli někde nezůstaly nějaké vlasy, nebo jiné známky nečistot nebo prachu. I když je vaše ubytování dokonalé, musí být čisté, aby získalo pětihvězdičková hodnocení.
    • Nabídněte hostům něco navíc jako projev uznání. Může to být třeba ručně psaný uvítací vzkaz nebo balení sušenek.
    • Název vaší wifi a heslo umístěte v ubytování na nějaké viditelné místo. Tyto údaje můžete přidat také přímo k nabídce v sekci Informace pro hosty.
    • Nechte hostům v ubytování domácí příručku s informacemi, jako jsou pokyny k parkování, podrobnosti o vybavení a tipy pro obsluhu spotřebičů.
    • Vytvořte průvodce, který představí vaše oblíbená místa včetně tipů na restaurace, místní výlety a aktivity vhodné pro osoby s handicapem.
    • Po příjezdu se s hosty spojte a ujistěte se, že mají vše, co potřebují. Pomůžou vám s tím naplánované zprávy.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    3. led 2020
    Bylo to užitečné?