Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Naplánujte si zprávy a ušetřete čas

    Automatizujte komunikaci s hosty, od uvítacích zpráv až po poděkování.
    Od Airbnb dne 19. lis 2020
    5minutové čtení
    Aktualizováno 5. kvě 2023

    Hlavní témata

    • Naplánované zprávy můžete využít k automatizaci komunikace během rezervování, příjezdu a odjezdu

    • Speciální značky, nazývané zkratkové kódy, vytáhnou podrobnosti z každé rezervace, aby dodaly zprávě osobní charakter

    Hostitelé se nám svěřili, že neustálé vytváření stejných zpráv může být únavné. Náš nástroj pro plánování zpráv vám právě s tímto problémem může pomoct.

    Umožňuje nastavit automatické odesílání zpráv hostům po provedení určitých kroků, jako je rezervace pobytu, příjezd nebo odjezd. Naplánované zprávy se hodí ke sdílení rutinních informací o vašem ubytování.

    Jak naplánovat rozesílání zpráv

    Zprávy můžete psát a plánovat přímo z doručených zpráv. V podstatě tím vytváříte šablony e-mailů, které budou obsahovat stejné užitečné informace související s pobytem a které budete posílat všem hostům.

    Zprávám můžete přidat osobní ráz pomocí speciálních značek, tzv. zkratkových kódů, které fungují jako zástupné symboly. Zkratkové kódy shromažďují údaje z rezervace hosta (jako je jeho jméno a datum příjezdu) a podrobnosti nabídky (jako jsou domácí pravidla), aby vyplnily prázdná místa.

    Ujistěte se, že veškeré podrobnosti nabídky jsou úplné a aktuální, protože zprávy s prázdnými zkratkovými kódy nebudou odeslány. Pokud jste tyto informace některému hostu už poslali, můžete danou zprávu upravit, přeskočit nebo odeslat dříve, než máte naplánováno. Můžete si také prohlédnout úplnou historii odeslaných zpráv.

    Další informace o plánování zpráv

    Kdysi jsem měla pocit, že musím být připoutána k telefonu a nemůžu odjet na dovolenou. Plánované zprávy mi ušetřily asi hodinu týdně.
    Superhost Diana,
    Oakland, Kalifornie

    Kdy naplánovat rozesílání zpráv

    Odeslání zprávy si můžete naplánovat kdykoliv. Tady je pár rad pro nejvhodnější okamžiky k odeslání naplánované zprávy a pár nápadů, co napsat.

    Při psaní použijte rozbalovací nabídku Zkratkových kódů (zobrazeno níže tučným písmem). Nevpisujte je do zprávy. Jakmile psaní zprávy dokončíte, vyberte, který krok hosta vaši zprávu odešle z rozbalovací nabídky Plánování.

    Krátce po zamluvení rezervace

    Zpráva s poděkováním odeslaná ihned po zamluvení rezervace hosty informuje, že jste jejich žádost obdrželi, zanechává dobrý první dojem a poskytuje důležité podrobnosti a tipy pro nadcházející pobyt.

    Zvažte, že zprávy pošlete krátce po potvrzení rezervace. Jejich odeslání naplánujete Po provedení rezervace při vytváření naplánované zprávy.

    Tady je ukázková zpráva (se zkratkovými kódy), kterou můžete použít:

    Milý/á jméno hosta,
    děkujeme, že jste si rezervoval/a ubytování právě u nás!
    Moc se těším, až nás datum příjezdu navštívíte v název nabídky.
    Budeme rádi, když nám sdělíte podrobnosti pobytu, abychom mohli
    zajistit hladký průběh vašeho příjezdu, který je u nás obvykle
    čas příjezdu nebo později.Tady je několik informací o okolí:
    sousedství
    Způsob přepravy po okolí:
    možnosti přepravy
    Užitečné informace o městě najdete v našem průvodci.
    Několik dní před příjezdem se podělíme o informace k příjezdu.

    Připomenutí nadcházejícího pobytu

    Několik dní před datem příjezdu je dobré hostům připomenout podrobnosti o jejich nadcházejícím pobytu, aby si mohli začít příjezd plánovat.

    Tyto zprávy můžete odeslat až do 14 dnů před příjezdem v sekci Před příjezdem. Možná byste měli znovu uvést podrobnosti, které jste sdíleli ve zprávě Po rezervaci. Další klíčové informace můžou zahrnovat:

    • Ubytovat se můžete kdykoliv po čas příjezdu dne den příjezdu.
    • Ubytování najdete na adrese adresa a tady jsou pokyny na cestu: pokyny.

    Pokyny pro den příjezdu

    Den příjezdu je velký den! Možná jste už pokyny k příjezdu s hosty sdíleli, mnoho hostů však přivítá, když při příjezdu dostanou klíčové informace znovu.

    Tyto zprávy můžete odeslat ráno před příjezdem z úkonů Před příjezdem. Například můžeš hostům znovu poslat pokyny na cestu a čas příjezdu. Tady je ukázková zpráva, kterou byste mohli zvážit:

    Těšíme se na vaši návštěvu v název nabídky!
    Pokyny k příjezdu najdete tady: pokyny k příjezdu.
    A jen pro připomenutí, tady jsou naše domácí pravidla:
    domácí pravidla
    Wifi síť se jmenuje název wifi, a heslo je wifi heslo.


    První den pobytu

    První ráno hostova pobytu je skvělá doba se s hosty spojit a ujistit se, že je vše v pořádku, a zodpovědět případné dotazy.

    K vytvoření uvítací zprávy pro hosty můžete použít krok Po příjezdu. Pro napsání těchto zpráv můžete využít návrhy z výše uvedených sekcí – a nebo si prostě vymyslet své vlastní zprávy. Můžete napsat něco jako:

    Ahoj, jméno hosta!
    Doufáme, že se vám u nás líbí a nic vám prozatím nechybí.
    Chceme, aby vám u nás bylo dobře, proto pokud je něco, čím bychom
    vám mohli pobyt zpříjemnit, dejte nám vědět.

    Den před odjezdem

    Den před odjezdem můžete hostům připomenout, jak se mají z ubytování odhlásit, kde mají nechat klíče, co mají udělat s prádlem a odpadky atd.

    V kroku Před odjezdem můžete poslat zprávu jako:

    Ahoj, jméno hosta,
    tímto vám chceme připomenout, že zítra (datum odjezdu)
    je den odjezdu. Z ubytování se můžete odhlásit do čas odjezdu. Chtěli bychom vás požádat,
    abyste se před odjezdem postarali o následující:

    • Vynesli odpadky do popelnic u garáže
    • Vypnuli všechna světla a termostat
    • Při odchodu zamkli všechny dveře

      Děkujeme, že jste se ubytovali právě u nás! Doufáme, že jste si pobyt
      název nabídky užili. Byli bychom velmi vděční, kdybyste nám napsali
      hodnocení.

        Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

        Hlavní témata

        • Naplánované zprávy můžete využít k automatizaci komunikace během rezervování, příjezdu a odjezdu

        • Speciální značky, nazývané zkratkové kódy, vytáhnou podrobnosti z každé rezervace, aby dodaly zprávě osobní charakter

        Airbnb
        19. lis 2020
        Bylo to užitečné?