Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.

Proč jsou hodnocení důležitá

Hodnocení na Airbnb pomáhají budovat podnikání a důvěru.
Od Airbnb dne 29. lis 2019
Aktualizováno 20. srp 2025

Recenze a hodnocení hostům ulehčí rozhodování, zda je pro ně vaše ubytování to pravé. Lepší hodnocení můžou vést k většímu počtu rezervací a vyšším výdělkům.

Jak fungují hodnocení

Vy a host, který si pobyt rezervoval, máte na vzájemné hodnocení 14 dní po odhlášení. Hodnocení jsou zveřejňována poté, co je odešlou obě strany, nebo po uplynutí 14denní lhůty – podle toho, co nastane dřív.

Hosté se můžou podělit o zpětnou vazbu těmito způsoby:

  • Veřejné hodnocení. Jejich zpětná vazba se objeví u nabídky a na vašem profilu. Pokud odpovíte na veřejné hodnocení, objeví se vaše odpověď hned pod ním.
  • Vzkaz pro hostitele. Tento vzkaz se u nabídky neobjeví.

Nejrelevantnější hodnocení se ve výchozím nastavení zobrazují jako první. Hosté můžou hodnocení taky vyhledávat a řadit podle aktuálnosti, nejvyššího nebo nejnižšího hodnocení.

Zpětnou vazbu hosta berte jako příležitost ke zlepšení svojí nabídky. Přečtěte si každé hodnocení a konstruktivně reagujte, abyste ukázali, že zpětnou vazbu berete vážně.

Jak funguje hodnocení hvězdičkami

Žádáme hosty, aby ohodnotili svou celkovou zkušenost a šest kategorií jednou až pěti hvězdičkami. Celkové hodnocení není průměrem ostatních kategorií.

Hodnocené kategorie:

  • Příjezd. Jak snadné bylo najít ubytování a dostat se dovnitř?
  • Čistota. Jak dobře byl domov před příjezdem hosta uklizen?
  • Přesnost. Splnilo ubytování očekávání hosta na základě popisu nabídky?
  • Komunikace. Jaká byla komunikace s hostitelem během celého pobytu?
  • Poloha. Jak hosté vnímali okolí a sousedství?
  • Hodnota. Odpovídalo ubytování zaplacené částce?

Vedle hodnocení každého hosta se zobrazí celkový počet hvězdiček. Jakmile vaši nabídku ohodnotí alespoň 3 hosté, ve výsledcích vyhledávání a na stránce nabídky se zobrazí průměr jejich celkových hodnocení.

Na stránce s hodnocením se nad hodnocením hostů zobrazuje celkový počet hvězdiček a jejich počet u jednotlivých kategorií.

Hodnocení pomáhají Airbnb identifikovat a rozpoznat nejlepší hostitele a nabídky, včetně programu Superhostitel a označení Oblíbené u hostů. 

Superhostitelé jsou uznáváni za svou mimořádnou pohostinnost. Superhostitelé si musí udržet průměrné celkové hodnocení nejméně 4,8 hvězdiček a splňovat další kritéria. 

Jak název napovídá, Oblíbené u hostů představuje sbírku nejoblíbenějších domovů na Airbnb podle hostů. O zařazení do kategorie Oblíbené u hostů rozhodují různé faktory, mimo jiné vynikající hodnocení, průměrná hvězdičková hodnocení nad 4,9 a skvělé výsledky ve všech 6 kategoriích.

Hodnocení hostů

Hodnocení hostů je jedním ze způsobů, jak jim připomenout, aby ohodnotili vás. Vaše hodnocení se zobrazí na profilové stránce hosta, který rezervaci provedl, a hostů, kteří přijali pozvání k dané rezervaci. Snažte se:

  • Ukázat vděčnost. Může stačit jen: „Díky, že jste se u nás ubytovali.“
  • Uvést podrobnosti. Můžete napsat: „Tento host se dokonale držel našich pokynů k odjezdu.“
  • Být zdvořilí. Zvažte, jestli nebude lepší řešit citlivé problémy v soukromé zprávě.

Hosty budete moct hodnotit za čistotu, komunikaci a dodržování domácích pravidel. Vaše zpětná vazba pomáhá prosazovat základní pravidla pro hosty, která vyžadují, aby se hosté k vašemu domovu chovali jako ke svému vlastnímu a dodržovali vaše domácí pravidla.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
29. lis 2019
Bylo to užitečné?