Jak efektivně popsat svou nemovitost
Hlavní témata
Zaměřte se na to, čím je vaše ubytování jedinečné
Ohledně svého ubytování buďte upřímní, aby hosté věděli předem, co mají očekávat
- Aktualizujte popis své nabídky ubytování
Od Superhostitelů jsme se dozvěděli, že ubytování nemusí být dokonalé, aby si ho hosté oblíbili, ale to jen za předpokladu, že hostům přesně popíšete, co je po příjezdu čeká.
Perfektní popis ubytování je jedním z nejlepších způsobů, jak nastavit očekávání a zabezpečit si rezervace. Jak hosty nadchnout k pobytu u vás.
Vymyslete chytlavý název
Název nabídky je to první, co si hosté přečtou, a spolu s úvodní fotkou rozhoduje, jestli si stránku vaší nabídky prohlédnou. Využijte ji, abyste upoutali pozornost na to nejlepší, co vaše ubytování nabízí.
Tady je několik příkladů perfektních názvů:
- Útulná chata s kuchyní jako od šéfkuchaře
- Garsonka skvělá pro pejsky poblíž letiště LAX
- Plážová vila s možností zapůjčení kajaků
Máte celkem 32 znaků včetně mezer, abyste v hostech vyvolali touhu se o vašem ubytování dozvědět víc. Proč tak málo? Kratší názvy fungují nejlépe na chytrých telefonech a tabletech, které se používají v 75 % všech vyhledávání na Airbnb.
Nepoužívejte smajlíky nebo symboly a velká písmena používejte pouze na začátku vlastních názvů (jako „Yellowstone“) a u standardních zkratek (jako „LAX“).
Zaměřte se na zvláštní prvky
Na Airbnb jsou miliony možností ubytování. Abyste vyzdvihli to vaše, zamyslete se, jestli se neodlišuje od těch ostatních díky nějakému vybavení nebo lokalitě.
Podle vaší konkrétní situace můžete například poznamenat:
- „Jsme 10 minut chůze od dvou nejlepších řemeslných pivovarů ve městě.“
- „Legendární horské cyklistické stezky jsou vzdáleny jen 15 minut jízdy na kole nebo 5 minut jízdy autem.“
Pro inspiraci si přečtěte hodnocení a popisy nabídek ostatních hostitelů. Zjistíte tak, jaké typy informací a vybavení lidé v ubytování opravdu ocení.
Stavějte se k popisu svého ubytování jako k příběhu
Prostřednictvím popisu prezentujete ubytování a vyprávění příběhů je klíčovou součástí efektivního marketingu. Nemusíte být zrovna zručnými spisovateli, abyste vytvořili atraktivní popis, ale měli byste použít jasný a působivý jazyk.
Pokud nevíte, jak začít, popište ubytování svému kamarádovi. Nejdůležitější detaily, které pak můžete použít k vytvoření dokonalého popisu, se pravděpodobně objeví hned během konverzace.
Příběh, který hostům budete chtít povyprávět, může být o zážitku, který jim nabízíte. Máte byt v horním patře, který je zastíněn korunami stromů? „Budete se cítit jako v domě na stromě!“ Skromný pokoj v centru může být „ideální základnou pro výpravy do města“.
Superhostitelé z Elkhornu ve Wisconsinu, Tereasa a David, říkají, že příběh o historii jejich nemovitosti s hosty opravdu souzní. Radí, abyste se při tvorbě příběhu seznámili se svou komunitou a zjistili, co je na vašem domově nebo městě zajímavé.
Buďte struční
Hosté, kteří hledají ubytování, se v popisu nabídky většinou dívají jen po konkrétních prvcích, aniž by četli každé slovo. Popis nabídky by měl být relativně krátký, s nejdůležitějšími informacemi hned na začátku, aby je potenciální hosté nemuseli složitě hledat.
Stejně tak neopakujte podrobnosti, které jste už jednou sdíleli. Abyste například nezapomněli na nějaké vybavení, které máte, jako je třeba wifi, parkování nebo klimatizace, můžete použít kontrolní seznam. Popis tak bude stručný a budete mít jistotu, že se vaše nabídka hostům objeví, až budou filtrovat toto vybavení během vyhledávání.
Buďte věrohodní a upřímní
Přehnané zveličování ubytování může vést ke zklamání a negativním hodnocením. Reálný popis hostům pomůže s rozhodnutím, jestli jim bude vaše ubytování vyhovovat.
„Nezapomeňte do popisu zahrnout i případné zvláštnosti“, říká Nikki, Superhostitelka v San Francisku. „Popište je upřímně a srozumitelně, aniž byste své ubytování jakkoliv snižovali. Cílem je poskytnout hostům dostatek pravdivých informací, aby si mohli vybrat ideální ubytování.“
Obzvláště důležité je nezapomenout na bezbariérové prvky a zdůraznit ty aspekty nemovitosti, které můžou pro některé hosty včetně osob s omezenou schopností pohybu a orientace, malých dětí nebo domácích mazlíčků představovat obtíže. Tyto informace můžete uvést v sekcích „Další podrobnosti“ a „Prostor“ v popisu nabídky.Jak vytěžit co nejvíc z popisků u fotek
Fotky mají obrovský vliv na to, zda si hosté ubytování rezervují. Pomocí popisků můžete propojit vizuální dojmy s tím, co u vás hosté pravděpodobně zažijí. Pokud se u popisku fotky zaseknete, zamyslete se nad tím, co se nemusí fotoaparátu podařit zachytit. To pak do popisku přeneste.
Pokud například přidáváte popisek k fotce ložnice, můžete hostům prozradit, jak velká je postel a na jakém typu matrace budou spát. Máte fotku útulného koutku u okna? Můžete zmínit, že je to ideální místo, kam si hosté můžou zalézt s knihou v ruce při západu slunce.
Další informace najdete v našem průvodci, který vám poradí, jak vytvořit úspěšnou nabídku ubytování
Hlavní témata
Zaměřte se na to, čím je vaše ubytování jedinečné
Ohledně svého ubytování buďte upřímní, aby hosté věděli předem, co mají očekávat
- Aktualizujte popis své nabídky ubytování