Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.

Jak překonat očekávání hostů

Inspirujte se hodnoceními od hostů, ať vaše služby na Airbnb vyniknou.
Od Airbnb dne 13. kvě 2025
Aktualizováno 13. kvě 2025

Nabídky s nejvyšším počtem hvězdiček a skvělým hodnocením můžou vést k většímu množství rezervací a vyšším výdělkům. Využijte zpětnou vazbu od hostů k dalšímu zlepšování svých služeb.

Sekce Postřehy zobrazuje vaše celkové hodnocení hvězdičkami, veřejná hodnocení, soukromé poznámky a podrobná hodnocení pohostinnosti, lokality (pokud existuje), spolehlivosti a přiměřenosti ceny.

Pohostinnost

Hosté oceňují, že je o ně postaráno a že jsou vítáni. Snažte se předvídat potřeby hostů a udělejte vše, co je ve vašich silách, abyste jim dodali tu nejvyšší kvalitu.

  • Naplánujte si uvítací zprávu. Ujistěte se, že hosté mají potřebné informace ještě před zahájením služby. Pokud jste fotograf, můžete hostům poslat předpověď počasí a poradit jim, jak se mají obléct.
  • Zjistěte víc o svých hostech. Ve zprávě se hostů zeptejte na jejich preference a potřeby a službu jim pak přizpůsobte. Pokud nabízíte catering, můžete se hostů zeptat na alergie a případné změny v jídelníčku.
  • Zkuste se vcítit do pozice hosta. Někteří hosté můžou přijet z dálky. Třeba budou potřebovat poradit, jak se dostanou až k vám nebo jaké jsou místní zvyklosti. Buďte milí a nápomocní a komunikujte uctivě.
  • Přineste si náhradní pomůcky. Buďte připraveni na nečekané situace, třeba když se vám rozbije nářadí nebo vybavení nebo si host zapomene něco důležitého. Pokud jste osobní trenér, můžete s sebou přinést třeba náhradní podložky na jógu.
  • Nezapomeňte se hostům následně ozvat. Pošlete hostům děkovnou zprávu a zároveň jim popište případné další kroky. Ty můžou zahrnovat třeba čas, kdy budou hotové fotky, nebo recept na pokrm, který hostům obzvlášť chutnal.

Lokalita

Pokud hostíte službu ve své firmě nebo ve veřejném prostoru, žádáme hosty, aby ohodnotili také lokalitu. Kosmetička může ošetřit obličej ve svém salonu, zatímco fotograf může nabídnout focení v parku. Hosté oceňují příjemné prostory, které jsou čisté a dobře vybavené.

  • Pohodlí hostů by mělo být prioritou. Bezpečné a čisté prostory hostům umožní si službu opravdu užít. Masér by měl nabídnout dokonale čisté prostředí, aby se hosté mohli během hloubkové masáže uvolnit.
  • Pošlete hostům podrobné pokyny. Jasně uveďte, co můžou očekávat a kde se setkáte. Myslete na možné problémy s parkováním a veřejnou dopravou. Pokud jste ve společném prostoru, nezapomeňte na pokyny, jak se dostanou dovnitř. Mějte na paměti i bezbariérovost. Dostanou se například na místo konání focení, i když jsou na vozíku?

Pokud se s hosty setkáte u nich, nebudou požádáni o zpětnou vazbu týkající se lokality.

Spolehlivost

Hosté očekávají, že služby poskytované hostitelem budou probíhat hladce. To znamená, že byste měli dát hostům vědět, co můžou očekávat, měli byste s nimi srozumitelně komunikovat a hlavně byste měli mít vše perfektně naplánované.

  • Přesnost je důležitá. Přesvědčte se, že vaše popisky a fotky přesně vystihují to, co hosty čeká. Kadeřník by například mohl popsat produkty a techniky, které používá, a zároveň by mohl přidat fotky typů účesů a copánků, které umí.
  • Reagujte. Na kartě Nabídky si nastavte čas, kdy jste k dispozici. V aplikaci Airbnb v nastavení svého zařízení si zapněte upozornění, abyste mohli vidět zprávy hostů hned, jakmile je obdržíte, a mohli na ně rychle reagovat.
  • Plánujte dopředu. Připravte si veškeré pomůcky s předstihem, abyste zajistili, že vaše služba půjde podle plánu. Šéfkuchař si může třeba předem nakrájet zeleninu na polévku, kterou uvaří u hosta.
  • Přiveďte si veškerou potřebnou podporu. Pokud hostíte velkou skupinu nebo nabízíte složitější služby, může se k vám přidat asistent. V případě, že budete mít během poskytované služby k dispozici asistenta, máte povinnost hosty s dostatečným předstihem informovat, aby mohli rezervaci zrušit bez poplatku.
  • Buďte dochvilní. Pokud cestujete za hostem, seznamte se s trasou a zohledněte dopravní situaci.
  • Respektujte majetek hosta. V případě, že poskytujete služby u někoho doma, zanechte prostor ve stejném stavu, v jakém byl, když jste dorazili.

Přiměřenost ceny

Hosté hledají služby, které za danou cenu poskytují výjimečnou kvalitu. Popřemýšlejte, co byste mohli udělat, aby byly vaše služby ještě výjimečnější a stály za cenu, kterou hosté platí.

  • Nabídněte různé možnosti. Přidejte alespoň tři nabídky služeb s různými cenami, aby měli hosté na výběr a vy abyste dosáhli požadovaných příjmů. Nejlépe funguje, když si nastavíte nabídky služeb se zaváděcí, standardní a prémiovou cenou. Například fotograf ve Spojených státech může nabídnout půlhodinové focení za méně než 50 USD, personalizované focení portrétu, které stojí mezi 50 USD a 150 USD, a rodinné focení, které vyjde na více než 150 USD.
  • Přizpůsobte své nabídky. Nástroje pro zasílání zpráv Airbnb vám pomůžou s přizpůsobením nabídky přímo na míru vašim hostům a s nastavením uživatelských cen.
  • Poskytujte skvělé služby. Používání kvalitnějších materiálů a doplňků, díky kterým bude vaše nabídka ještě výjimečnější, může znamenat hodně. Kosmetička může třeba přidat bezplatný esenciální olej.

Všichni hostitelé, fotky a podrobnosti nabídky musí splňovat standardy a požadavky na Airbnb Služby.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
13. kvě 2025
Bylo to užitečné?