Jak na efektivní název a popis
Svou službu pojmenujte srozumitelně a výstižně a popište svou kvalifikovanost. Je to příležitost, jak svou nabídku odlišit, zvýraznit kvalifikaci a přilákat hosty.
Pojmenování služby
Začněte několika popisnými slovy, která jasně vysvětlí, co je služba zač, kdo ji poskytuje a v čem je jedinečná.
Na konec názvu uveďte své křestní jméno. Název by měl obsahovat maximálně 50 znaků.
Příklady skvělých názvů služeb:
- Romantické portréty v Paříži od Mo
- Lymfatické masáže od Sabriny
- Vědomé budování síly od Korey
Zvýraznění vaší kvalifikovanosti
Popis vaší odbornosti by měl doplňovat a rozvíjet váš název. Vysvětlete, proč jste jedinečně způsobilí hostit své služby. Vyjadřujte se přímo, výstižně a konkrétně.
Nestyďte se podělit o své pověření, včetně kariérních úspěchů. Pokuste se neopakovat informace, které jste přidali dříve v nastavení. Popis by měl obsahovat maximálně 90 znaků.
Zvažte tyto osvědčené postupy:
- Buďte přirození.
- Snažte se psát plynule a ve větách. Krátkým útržkům a seznamům se raději vyhněte.
- Začněte tím nejpůsobivějším, například oceněním, které jste obdrželi.
- Uveďte kontext nebo zdůrazněte své dovednosti.
- Ujistěte se, že váš popis je přesný.
- Použijte pohled z první osoby.
Příklady skvělých popisů:
- Vařil jsem v michelinské restauraci Le Bernardin a teď přináším skvělou večeři k vám domů.
- Jsem oceňovaný fotograf, moje práce se objevily v časopise Elle a deníku The New York Times.
- Hloubkovou masáž svalových tkání jsem se učila od těch nejlepších na Bali a praktikuju ji už pět let.
Všichni hostitelé, fotky a podrobnosti nabídky musí splňovat standardy a požadavky na Airbnb Služby.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.