Jak používat rychlé odpovědi a ušetřit čas
Většina hostů, kteří si rezervují služby Airbnb, nejdřív pošle hostiteli zprávu. Na kartě Zprávy můžete rychle odpovídat na časté dotazy, vybízet k rezervacím a rychle komunikovat.
Co je to rychlá odpověď?
Rychlá odpověď je krátká, předem napsaná zpráva, která je uložena jako šablona v nastavení zpráv.
Zástupné symboly pro podrobnosti, jako je jméno hosta, personalizují každou zprávu tím, že načtou data z vaší nabídky nebo rezervace.
Můžete si vytvořit vlastní rychlé odpovědi a používat šablony Airbnb pro hostitele služeb. Pokud například často odpovídáte na podobné dotazy týkající se nabídky před rezervací, zkuste si standardní odpověď uložit jako rychlou odpověď.
Zvažte odesílání rychlých odpovědí při komunikaci s hosty a naplánujte si je tak, aby se automaticky odesílaly v klíčových okamžicích.
Jak můžu poslat rychlou odpověď?
Jak hostovi okamžitě poslat rychlou odpověď:
- Přejděte na kartu Zprávy.
- Vyberte konverzaci, na kterou chcete odpovědět.
- Klepněte na znaménko plus (+) vedle možnosti Napsat zprávu.
- Vyberte možnost Odeslat rychlou odpověď.
- Vyberte rychlou odpověď, která se objeví ve vaší konverzaci.
- Zprávu upravte nebo ji odešlete tak, jak je.
- Zprávu odešlete klepnutím na šipku (↑).
Na kartě Zprávy najdete taky navrhované odpovědi, které využívají umělou inteligenci k interpretaci dotazu hosta a navrhnout jednu z rychlých odpovědí. Návrh se objeví ve vaší konverzaci, kde ho uvidíte pouze vy. Rychlou odpověď můžete před odesláním upravit nebo napsat úplně jinou.
Jak můžu naplánovat rychlou odpověď?
Jak automaticky odeslat rychlou odpověď všem hostům:
- Přejděte na kartu Zprávy.
- Klepněte na ikonu nastavení v horní části obrazovky.
- Klepněte na Spravovat rychlé odpovědi
- Vyberte rychlou odpověď, kterou chcete naplánovat, a klepněte na Další.
- Klepněte na Naplánovat na a vyberte, kdy chcete, aby hosté zprávu dostali – například 5 minut po zamluvení rezervace nebo 2 hodiny po skončení služby.
Když se bude blížit čas odeslání naplánované rychlé odpovědi, v konverzaci s hostem se vám ukáže připomenutí. Pokud zpráva opakuje informace, které už jste s hostem sdíleli, můžete ji upravit nebo její odeslání přeskočit.
Tipy k použití rychlých odpovědí
Rychlá odpověď funguje nejlépe, když je krátká a zaměřená na jedno téma. Může to být třeba vysvětlení, jak přidat další hosty, jak vyhovět zvláštním požadavkům nebo jak se připravit na mimořádné události.
Zkuste naplánovat rychlé odpovědi pro klíčové momenty, jako je:
Potvrzení rezervace
Pozdravte hosty a zjistěte podrobnosti, které vám pomůžou přizpůsobit nabídky služeb jejich potřebám. Fotograf se například může zeptat:
- Při jaké příležitosti se focení koná?
- Jaké záběry jsou důležité?
Pokud bude službu poskytovat spoluhostitel nebo se k vám připojí asistent, nezapomeňte je představit a povědět o jejich kvalifikaci.
Před službou
Připomeňte hostům čas příjezdu a místo setkání a poskytněte jim tipy, jak ze služby vytěžit maximum. Osobní trenér může například přidat krátký seznam doporučeného oblečení pro outdoorové aktivity a aktuální počasí.
Po službě
Zvažte, že hostům poděkujete za rezervaci. Když je vyzvete k napsání veřejného hodnocení, pomůžete ostatním rozhodnout se, jestli jim bude služba vyhovovat. Požádejte o zpětnou vazbu, včetně konkrétních nápadů, jak by mohla být vaše společná zkušenost ještě lepší.
Odesílání fotek nebo videí prostřednictvím rychlých odpovědí vám pomůže se představit, vytvořit nabídky služeb na míru a sdílet s hosty nezapomenutelné chvíle. Šéfkuchař by například mohl poslat fotku vzorového menu.
Soubory můžete připojit ke zprávám kdykoliv po potvrzení rezervace. Fotky posílejte ve formátu PNG nebo JPG (až 50 MB) a videa ve formátu MP4 nebo MOV (až 100 MB a 60 sekund).
Uživatelská zkušenost se může lišit podle lokality. Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

