Informace pro adminy

Oblíbená témata
Jak se stát rezervačním agentem
Pokud budeš rezervovat pobyty pro zaměstnance v rámci vaší organizace nebo pro jednotlivce v rámci jiné společnosti nebo organizace, musíš se zaregistrovat jako rezervační agent. Dole najdeš dva způsoby, jak na to.
Možnost 1: Nastavení profilu uživatele Otevři si sekci Oprávnění k rezervování na svém profilu. Sjeď k sekci s lidmi, za které můžeš rezervovat, a vyber Přidat cestovatele. Zadej e-mailovou adresu osoby, od které potřebuješ svolení, abys mohl/a začít rezervovat a organizovat její služební cesty. Obdrží e-mail s potvrzením (k tomu musí mít účet na Airbnb). Jakmile ti dá souhlas, dostaneš potvrzení, že můžeš rezervovat jejím jménem. Možnost 2: Oprávnění admina Požádej admina palubovky o aktualizaci své role na rezervačního agenta. Takto budeš moct rezervovat pobyty všem uživatelům v organizaci, kteří sdílejí doménu organizace. Firemní e-mail na této doméně bude propojen s účtem daného uživatele na Airbnb.Palubovka Airbnb pro firmy – přehled
Krok 1: Přístup na palubovku
K palubovce se dostaneš po přihlášení na Airbnb. Klikni na svoji profilovou fotku v pravém horním rohu a vyber Airbnb pro firmy. Vyber Navštívit palubovku. Krok 2: Použití palubovky Palubovka Airbnb pro firmy je rozdělena na 6 karet: Pobyty, Hlášení, Faktury, Lidé, Nastavení a Oznámení. Pobyty Karta Pobyty poskytuje přehled aktivních, potvrzených a dokončených pobytů zaměstnanců rezervovaných zaměstnanci nebo jinými oprávněnými cestovateli. U každého pobytu najdeš jména cestovatelů, podrobnosti o destinaci a termín pobytu. Hlášení Karta Hlášení zobrazuje počet rezervovaných nocí vaší organizace, celkovou zaplacenou částku a průměrnou denní sazbu v rámci celé společnosti. Z této stránky můžeš také exportovat hlášení ve formátu CSV. Faktury Projdi si faktury za pobyty rezervované zaměstnanci nebo jinými oprávněnými cestovateli. U každé z nich je číslo, datum, termín splatnosti a částka. Lidé Tady můžeš hledat, přidávat a odebírat zaměstnance nebo jiné oprávněné uživatele z firemního účtu. Vytvářej týmy v rámci organizace a přiřazuj příslušným týmům platební metody. Nastavení Tady můžeš aktualizovat informace o účtu, platební metody, přístupy zaměstnanců a nastavovat oznámení. Propoj palubovku s poskytovateli závazné odpovědnosti, online nástroji a integracemi pro správu rezervací a cestování. Karta Přístup pro zaměstnance umožňuje přidat další firemní e-mailové domény používané vašimi zaměstnanci. Jako administrátor firmy můžeš přidat celofiremní platební metodu a zaměstnanci firmy si budou moct účtovat cestovní výdaje na sdílenou firemní kreditní kartu. Nebo můžeš přidat platební metody specifické pro určitý tým a každému týmu přiřadit jinou. Oznámení Zkontroluj stav zaměstnaneckého účtu, žádosti o změnu role a nové žádosti týmu.Nastavení ovládacích prvků pravidel
Nastavení pravidel
Krok 1: Přihlášení Přihlas se na airbnb.com a vpravo nahoře vyber svoji profilovou fotku. Pak klikni na „Firemní palubovka“. Na palubovce přejdi na kartu „Pravidla rezervace“. Krok 2: Povolení upozornění na cestovní politiku Vyber typ pobytů, u kterých chceš aktivovat upozornění. Jakmile to budeš mít, budeš dostávat e-mailová upozornění, když si cestovatel zarezervuje pobyt mimo předem určená nastavení. Pokud například vybereš jenom možnosti „celá nemovitost“ a „hotelový pokoj“, dostaneš upozornění vždy, když si cestovatel zarezervuje pobyt v soukromém nebo sdíleném pokoji. Tohle upozornění dostaneš při rezervování. Upozorňujeme, že cestovatel má pořád možnost zarezervovat si pobyt bez ohledu na nastavení. V e-mailovém upozornění si budeš moct zkontrolovat itinerář a v případě potřeby dokonce rezervaci zrušit.© 2023 Airbnb
© 2023 Airbnb