Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.

Jak používat rychlé odpovědi a ušetřit čas

Šablony zpráv usnadňují posílání důležitých informací hostům.
Od Airbnb dne 4. pro 2025

Hostitelé zážitků často zjišťují, že odpovídají na opakující se otázky od různých hostů: Jaká je vaše dostupnost příští týden? Kde se setkáme? Jak se mám připravit na deštivé počasí?

Díky rychlým odpovědím z karty Zprávy můžete své odpovědi používat opakovaně a reagovat tak okamžitě.

Co je to rychlá odpověď?

Rychlá odpověď je krátká, předem napsaná zpráva, která je uložena jako šablona v nastavení zpráv.

Zástupné symboly pro podrobnosti, jako je jméno hosta, personalizují každou zprávu tím, že načtou informace z vaší nabídky nebo rezervace.

Vytvořte vlastní rychlé odpovědi nebo upravte šablony Airbnb. Pokud například často potřebujete kontaktovat hosty, kteří dorazí pozdě, zkuste si zprávu uložit jako rychlou odpověď.

Rychlé odpovědi můžete odeslat hned nebo je naplánovat k pozdějšímu automatickému odeslání.

Jak pošlu rychlou odpověď?

Jak hostovi okamžitě poslat rychlou odpověď:

  • Přejděte na kartu Zprávy.
  • Vyberte konverzaci, na kterou chcete reagovat.
  • Klepněte na znaménko plus (+) vedle možnosti Napsat zprávu.
  • Vyberte Odeslat rychlou odpověď.
  • Vyberte rychlou odpověď, která se objeví ve vaší konverzaci.
  • Zprávu upravte nebo ji odešlete tak, jak je.
  • Zprávu odešlete klepnutím na šipku ().

Na kartě Zprávy najdete taky navrhované odpovědi. Ty využívají umělou inteligenci k interpretaci dotazu hosta a automaticky navrhnou jednu z vašich rychlých odpovědí. Návrh se objeví ve vaší konverzaci, kde ho uvidíte pouze vy. Rychlou odpověď můžete před odesláním upravit nebo napsat úplně jinou.

Jak můžu naplánovat rychlou odpověď?

Jak automaticky odeslat rychlou odpověď všem hostům:

  • Přejděte na kartu Zprávy.
  • Klepněte na ikonu nastavení v horní části obrazovky.
  • Klepněte na Spravovat rychlé odpovědi.
  • Vyberte rychlou odpověď, kterou chcete naplánovat, a klepněte na Další.
  • Klepněte na Naplánovat na a vyberte, kdy chcete, aby hosté zprávu dostali – například při potvrzení rezervace nebo 2 hodiny před začátkem zážitku.

V případě potvrzení rezervace máte dvě možnosti: Naplánovat přímou zprávu každému hostu, který si zamluví rezervaci, nebo skupinovou zprávu hned po rezervování prvním hostem.

Když naplánujete skupinovou zprávu, hosté, kteří si rezervují zážitek na stejné datum a čas, budou automaticky přidáni do vlákna. Můžou si přečíst všechny zprávy ve vláknu, takže není potřeba psát nic znovu.

Když se bude blížit čas odeslání naplánované rychlé odpovědi, v konverzaci s hostem se vám ukáže připomenutí. Pokud zpráva opakuje informace, které už jste s hostem sdíleli, můžete ji upravit nebo její odeslání přeskočit.

Tipy k použití rychlých odpovědí

Rychlá odpověď funguje nejlépe, když je krátká a zaměřená na jedno téma. Na kartě Zprávy najdete předem napsané šablony pro běžná témata. Zkuste je posílat v klíčových okamžicích.

  • Potvrzení rezervace: Pošlete uvítací zprávu, ve které se představíte, a zeptejte se hostů, jestli mají nějaké dotazy nebo speciální požadavky, jako jsou konkrétní stravovací potřeby nebo preference.
  • Příprava: Pomozte hostům vytěžit ze zážitku maximum tím, že jim nastavíte jasná očekávání – například pošlete předpověď počasí spolu s tipy, co si vzít na sebe nebo s sebou pro větší pohodlí.
  • Před zážitkem: Ozvěte se 24 hodin předem a připomeňte hostům čas začátku a místo setkání s jasnými pokyny, jak se tam dostat.
  • Po zážitku: Podělte se o místní doporučení a hosty požádejte o zpětnou vazbu a veřejné hodnocení.

Přidání fotek nebo videí do rychlých odpovědí vám pomůže se představit, ukázat místo setkání nebo zachytit to nejlepší ze zážitku. Pokud jste například hosty během aktivity vyfotili, přiložte pár fotek k rychlé odpovědi „po zážitku“ a pošlete ji hostům.

Soubory můžete připojit ke zprávám kdykoliv po potvrzení rezervace. Fotky posílejte ve formátu PNG nebo JPG (až 50 MB) a videa ve formátu MP4 nebo MOV (až 100 MB a 60 sekund).

Uživatelská zkušenost se může lišit podle lokality. Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
4. pro 2025
Bylo to užitečné?