Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    COVID-19 a vaše hostitelství: Jak minimalizovat dopad

    COVID-19 a vaše hostitelství: Jak minimalizovat dopad

    Cestující chtějí větší flexibilitu. Zde zjistíte, co mohou hostitelé v tuto chvíli nabídnout.
    Od Airbnb dne 10. Bře 2020
    3minutové čtení

    Aktualizováno 16. března 2020

    Koronavirus (COVID-19) postihuje mnoho lidí v naší komunitě, ať už osobně nebo kvůli narušení jejich hostitelských nebo cestovních plánů. A i když se mnoho cestovatelů rozhodlo v této nejisté době zůstat v bezpečí domova, někteří stále zvažují místní pobyty a budoucí cestování.

    Co mohou hostitelé dělat, aby uspokojili potřeby těchto hostů:

    • Přijměte flexibilnější storno podmínky. Je pochopitelné, že mnoho hostů se nyní může cítit nejistě ohledně rezervování budoucích cest. Pokud máte v současné době nastaveny přísné storno podmínky, zvažte přechod na flexibilní nebo mírné (k přísným storno podmínkám se můžete kdykoliv vrátit). Vědomí, že mají při rušení rezervací větší flexibilitu, může hostům dodat odvahu rezervovat si nové ubytování.
    • Otevřete si kalendář pro delší pobyty – a nabídněte týdenní nebo měsíční slevy. Mnoho hostů možná hledá týdenní a měsíční pobyty blíže domovu. Když otevřete kalendáře pro delší pobyty, můžete přilákat právě tyto hosty, budete moci lépe předvídat, co se v daném měsíci bude dít, a zredukujete dobu, kterou strávíte úklidem a přípravou na nové hosty. Zvažte, že nabídnete slevy na pobyty trvající 7 dní nebo déle – méně než 50 % hostitelů nabízí týdenní nebo měsíční slevy a ti, kteří tak učiní, mívají více rezervací delších pobytů.
    • Informujte hosty, že vaše ubytování má vybavení, které právě teď potřebují. Mnohým hrozí uzavření škol a přechod k práci na dálku. Hosté, co se rozhodnou pro rezervaci, se budou dívat po nabídkách vhodných k práci a pro rodinné pobyty. Pokud vaše ubytování nabízí vybavení jako je rychlá wifi, příjemný prostor pro práci a/nebo je vhodné pro děti, aktualizujte seznam vybavení tak, aby tyto skutečnosti odrážel. Mějte na paměti, že vybízíme všechny hosty, aby dodržovali místní pravidla týkající se setkávání nebo společenských interakcí.
    • Nabídněte samoobslužný proces příjezdu. Spousta hostů se raději ubytuje sama, než aby se setkali osobně. Pokud můžete, zvažte instalaci uzamykatelné schránky na klíče nebo chytrého zámku s tlačítkovým ovladačem. Nezapomeňte si k nabídce ubytování přidat možnost samoobslužného procesu příjezdu.
    • Přehodnoťte své postupy při úklidu. Hosté mohou chtít více informací o čistotě ubytování. Je dobré uvést, jaké typy čisticích prostředků používáte, jak často uklízíte, jaké čisticí prostředky budou mít k dispozici hosté a další podrobnosti. Všem hostitelům doporučujeme, aby si přečetli tyto tipy na úklid z Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC).

    Další tipy pro hostitelství

    Pracujeme také na tvorbě nástrojů a programů, které nazýváme „Flexibilnější rezervace“, abychom v tomto obtížném období pomohli vám s hostitelstvím a hostům s cestováním. Co zahrnují:

    • Umožňujeme hostitelům poskytovat finanční náhrady přímo. Koronavirus narušil mnoha hostům cestovní plány a hostitelé se ptají, jak se mají chovat k hostům, kteří musí rezervace zrušit. Proto jsme přidali nový nástroj, který umožňuje autorizovat finanční náhrady pro hosty přímo.
    • Pomáháme hostům najít nabídky s flexibilními storno podmínkami. Zavedli jsme vyhledávací filtr na nabídky s flexibilními storno podmínkami, aby mohli hosté snadno najít ty, které nejlépe vyhovují jejich potřebám.

    V těchto dobách nejistoty žádáme všechny členy naší komunity, aby byli ohleduplní k hostitelům i hostům, kteří musí rezervace zrušit. S dalším vývojem situace pečlivě sledujeme pokyny vládních a zdravotnických orgánů a žádáme hosty a hostitele, aby se řídili oficiálními radami a doporučeními.

    Pro informace o podmínkách polehčujících okolností, včetně oprávněných rezervací, termínů, lokalit a nejnovějších podrobností o zrušení rezervací bez poplatků, si tuto stránku Centra nápovědy přidejte do záložek. Další aktualizace najdete v našich často kladených otázkách. K vašim nejčastějším dotazům budeme přidávat odpovědi.

    Ještě jednou děkujeme za to, že se věnujete hostitelství, a za trpělivost a pochopení při naší snaze podporovat celou naši komunitu.

    Airbnb
    10. Bře 2020
    Bylo to užitečné?