Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Odpovědi na otázky hostitelů: Letní verze Airbnb

    Vracíme názvy nabídek a přinášíme další užitečné aktualizace.
    Od Airbnb dne 10. čvn 2022
    3minutové čtení
    Aktualizováno 18. čvn 2022

    Hlavní témata

    • Chceme se podělit o nové pokyny pro psaní názvů nabídek

    • Názvy nabídek začnou být zveřejňovány 30. června

    Dne 11. května jsme představili letní verzi Airbnb 2022 s novým způsobem vyhledávání navrženým podle kategorií Airbnb. Od té doby jsme shromáždili zpětnou vazbu od tisíců hostitelů prostřednictvím našeho komunitního centra, hostitelských klubů, e-mailů a seminářů s poradním výborem hostitelů a dalšími hostitelskými lídry. Děkujeme za cenné připomínky a návrhy. Dnes se chceme podělit o kroky, které podnikáme v reakci na tři nejčastější žádosti.

    Možnost napsat vlastní název nabídky byla jedním ze způsobů, jak se dal domov zviditelnit. Přidáte názvy zpět do výsledků vyhledávání?

    Ano, názvy nabídek napsané hostitelem přidáme zpátky. Rádi bychom vám vysvětlili, proč jsme je odstranili, a pověděli vám víc o celém procesu a termínu jejich navrácení.

    Vlastní názvy jsme odstranili, abychom vytvořili jednotné popisy napříč Airbnb, které hostům usnadní prohlížení a porovnávání pobytů. V některých případech se delší názvy táhnou přes několik řádků nebo obsahují smajlíky, které nemusely být pro nabídku relevantní. Tyto nesrovnalosti komplikují vyhledávání a hosté pak někdy mívají špatné zkušenosti.

    Zavedli jsme taky větší fotky nabídek, které jsou často to první, co váš domov hostu přiblíží. To znamená, že jsme museli snížit množství informací, které se ve výsledcích vyhledávání zobrazují pod fotkami.

    Aktualizace: Na nové změny jsme od vás slyšeli mnoho zpětné vazby, ve které jste nás často žádali, abychom vám znovu umožnili vytvořit si vlastní název nabídky. Chápeme, proč je toto téma pro vás tak důležité: Název nabídky je jednou z prvních věcí, které si hosté ve výsledcích vyhledávání přečtou, a je to příležitost zdůraznit, čím je vaše ubytování výjimečné.

    Dnes, 17. června, jsme zveřejnili nové pokyny pro vytváření názvů nabídek. Doporučujeme omezit název na 32 znaků, nepřehánět to s velkými písmeny a vyhýbat se smajlíkům nebo symbolům. A co je nejdůležitější, měli byste v názvu popsat, čím je vaše ubytování jedinečné.

    Přečtěte si nové pokyny

    Názvy nabídek se ve výsledcích vyhledávání na Airbnb začnou objevovat od 30. června.

    Obávám se, že hosté moji nabídku jen tak nenajdou. Mají to i další hostitelé podobně?

    Produktivitu nabídky může ovlivnit řada faktorů, včetně aktuální sezóny a ekonomických podmínek. Chceme načrtnout způsoby, jakými hosté můžou vaši nabídku ubytování objevit a jak proces rezervování optimalizujeme.

    I když si kategorie Airbnb prohlíží pro inspiraci a rezervace pobytů mnoho hostů, většina z nich si i nadále rezervuje zadáním konkrétní destinace a termínu do vyhledávání. Jakmile host zadá lokalitu, používá k zobrazení všech pobytů dostupných v konkrétní lokalitě a rezervování nabídky ubytování, která je pro něj ta pravá, kartu „Všechny domovy“ – stejně jako dříve. Nyní hledáme způsoby, jak kartu „Všechny domovy“ zvýraznit, když hosté vyhledávají v dané lokalitě.

    Zkoumáme taky nové cesty, jak proces rezervování zlepšit, včetně zobrazení kategorií, dalších zpřesnění vyhledávání na mapě a toho, jak nejlépe zobrazit počet hodnocení. Budeme pokračovat ve spolupráci s poradci hostitelů a v červenci se ozveme s dalšími podrobnostmi.

    Koncept kategorií Airbnb se mi líbí, ale jak si můžu ověřit, ve které kategorii se moje nabídka zobrazí? A co když chci být v jiné kategorii?

    Kategorie Airbnb jsou sbírky domovů založené na jedinečném stylu nemovitosti, její lokalitě nebo blízkosti k cestovatelské aktivitě. Kategorie nabízejí nový způsob, jak ukázat rozmanitost nabídek na Airbnb a pomoct hostům objevit místa, o kterých by ani nevěděli, že existují.

    Spustili jsme je s přesvědčením, že se pro každou nabídku nějaká kategorie nakonec najde. Jsme rádi, že vás nové kategorie tak nadchly. Dokazují to nesčetné nápady na další kategorie, které jste nám poslali – od udržitelných domovů a nabídek vhodných pro rodiny až po nemovitosti v centru města a pobyty vhodné pro práci na dálku.

    Kromě toho, že jsme na procesu vytváření nových kategorií spolupracovali s hostitelskou komunitou, také zkoumáme způsoby, jak snadno zjistit, do které kategorie vaše nabídka spadá. O podrobnosti se podělíme v příštích měsících.

    Mezitím můžete zařazení své nabídky do kategorií podpořit, a to několika způsoby. Ujistěte se, že veškeré podrobnosti nabídky jsou aktuální, úplné a přesné. Nezapomeňte k ní taky přidat skvělé fotky, protože kvalita fotek je pro kategorie jedním z klíčových kritérií.

    Jako vždy vás zveme ke sdílení zpětné vazby a taky k účasti na hostitelském workshopu prostřednictvím místního hostitelského klubu.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Chceme se podělit o nové pokyny pro psaní názvů nabídek

    • Názvy nabídek začnou být zveřejňovány 30. června

    Airbnb
    10. čvn 2022
    Bylo to užitečné?