Jak vytvořit působivou stránku nabídky
Stránka vaší nabídky je první příležitostí, jak upoutat pozornost potenciálních hostů. Názvem, popisem, fotkami, vybavením a cenou co nejpřesněji a nejúplněji představte, co nabízíte.
Mějte kontrolu nad tím, kdy a jak si hosté můžou rezervovat pobyt
Jako hostitelé rozhodujete, kdy a jak můžou hosté rezervovat vaše ubytování. Pečlivým nastavením kalendáře a rezervací zajistíte, že budete hostit tak, jak potřebujete, a zároveň předejdete zbytečnému rušení rezervací.
Funkce, které můžete využít:
Nastavení kalendáře: Hlídejte si aktuálnost kalendáře tím, že si zablokujete dny, kdy hostit nechcete, a nastavte si minimální a maximální počet nocí, které může host rezervovat.
Žádost o rezervaci: Tato funkce umožňuje zkontrolovat žádost o rezervaci před jejím přijetím. Na poptávku hosta je důležité reagovat do 24 hodin.
Okamžitá rezervace: Hosté často hledají ubytování s Okamžitou rezervací, která jim umožňuje rezervovat bez předschválení. Pokud tuto funkci zapnete, dáváte najevo, že jste ochotni ubytovat kohokoliv, kdo splňuje vaše rezervační kritéria, což je zásadní součástí inkluzivního hostitelství.
Uveďte klíčové podrobnosti
Sdělením důležitých podrobností můžete své nabídce pomoci vyniknout a nastavit očekávání hostů.
Popište vše podrobně. Pokuste se v názvu a popisu vystihnout, co by měli hosté o vašem ubytování vědět. Příklad: Hostitel, který nabízí malé ubytování u moře, může do názvu napsat: „Útulný pobyt na pláži“. Vyjadřujte se inkluzivně, aby bylo jasné, že vítáte lidi z jakéhokoli prostředí.
Vypište své vybavení. K oblíbenému vybavení patří wifi, samoobslužný proces ubytování, prostor pro práci na notebooku, bezplatné parkování, a aby bylo ubytování vhodné pro domácí mazlíčky, takže nezapomeňte uvést vše, co nabízíte.
Podělte se o domácí pravidla. Tato pravidla nastaví očekávání hostů a přiblíží jim váš hostitelský styl. Prostřednictvím domácích pravidel můžete potenciálním hostům sdělit důležité informace, třeba že se u vás nekouří.
K přilákání hostů použijte kvalitní fotky
Fotky nabídky můžou přiblížit vaši osobnost a styl. Jejich časté obnovování pomáhá přesně odrážet to, co aktuálně nabízíte.
Zvláštní pozornost věnujte první fotce. Název nabídky a úvodní fotka jsou prvními věcmi, kterých si hosté všimnou ve výsledcích vyhledávání. „Když hledám ubytování na Airbnb, vždy rovnou otevírám fotky. Zamyslete se proto nad tím, čím se vaše ubytování liší od ostatních,“ radí Candida, hostitelka v Joshua Tree v Kalifornii.
Nafoťte celé ubytování. Připravte pro hosty virtuální prohlídku pomocí několika fotek každé místnosti z různých úhlů.
Vymyslete vysvětlující popisky. Popisky jsou příležitostí, jak upozornit na zajímavé detaily, jako je kulečníkový stůl, vana nebo výhledy.
Upozorněte na bezbariérovost. Řada hostů vyhledává bezbariérové prvky. Nahrajte jejich fotky a zmiňte je v podrobnostech nabídky.
Zachovejte si konkurenceschopnou cenu
Jako hostitelé máte kontrolu nad svými cenami za noc a celou cenovou strategií. Co je třeba mít na paměti:
Místní poptávka: Své ubytování můžete porovnat s podobnými nabídkami v okolí, abyste měli dobře nastavenou hodnotu s ohledem na lokalitu a vybavení, které hostům poskytujete.
Chytrá tvorba cen: Náš nástroj Chytrá tvorba cen vám pomůže nastavit konkurenceschopnou cenu tím, že ji automaticky přizpůsobí podle poptávky.
Propagační akce pro nové nabídky: Jako noví hostitelé můžete nabídnout 20% slevu prvním třem hostům, abyste začali s rezervacemi a získali první hodnocení.
Jakmile začnete s hostitelstvím, snažte se, aby vaše nabídka byla neustále aktuální. Popis a fotky by měly přesně odrážet to, co poskytujete, zdůrazňovat, co je u vás jedinečné, a zároveň obhájit vaši cenu.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.