Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Jak uklidnit hosty a zajistit si budoucí rezervace

    Jak uklidnit hosty a zajistit si budoucí rezervace

    Můžete se podělit o svůj vylepšený způsob úklidu, navrhnout nové termíny a další.
    Od Airbnb dne 20. Dub 2020
    3minutové čtení

    Hlavní témata

    • Sdílejte svůj vylepšený režim úklidu, zejména pokud se řídíte těmito pokyny

    • Nabídněte samoobslužný proces ubytování a další funkce, které umožňují sociální distancování

    • Navrhněte jim nový termín pobytu a zvažte nabídku slevy

    • Pamatujte, že pro hosty je to taky těžké. Pokud k nim budete laskaví a empatičtí, pomůžete jim toto období překonat

    Pro cestovní průmysl je to těžké období. Sami víte nejlépe, jak COVID-19 ovlivňuje hostitele, a mnozí z vás také chápou dilema, kterému čelí hosté – je těžké naplánovat si dovolenou, když nevíte, zda budete moci přijet.

    Vzhledem k tomu, že situace je stále tak nejistá, mohou hosté váhat, co udělat se svou nadcházející rezervací. Když je ujistíte, nabídnete jim praktická doporučení a ukážete trochu empatie, pomůžete jim s rozhodováním a minimalizujete dopad na vaše hostitelské podnikání. Zde je několik tipů, které jsme slyšeli od hostitelů během našich celosvětových setkání:

    Podělte se o schéma svého úklidu

    Čistota je důležitější než kdy dřív. Abychom zamezili šíření COVID-19, sestavili jsme na základě doporučení Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) pokyny pro úklid. Pokud se těmito pokyny řídíte, zvažte, že hostům pošlete ještě před jejich pobytem zprávu a dáte jim o tom vědět. V popisu nabídky můžete také zmínit veškeré další kroky, které děláte, abyste své ubytování uklidili a vydezinfikovali.

    Dejte jim vědět, jak podporujete sociální distancování

    Řekněte hostům o všem, co děláte, abyste minimalizovali osobní kontakt během jejich pobytu, od samoobslužného příjezdu až po zamezení pravidelné údržby. Můžete také poukázat na jakékoli možnosti, které usnadní izolaci, jako je třeba soukromý vstup nebo nepřítomnost sousedů.

    Navrhněte nový termín rezervace

    Se všemi těmi příkazy k neopouštění domovů a cestovními výstrahami po celém světě se hostům nemusí podařit dostat se k vám v rezervovaném termínu. To ale neznamená, že si pobyt rozmysleli. Zkuste se ozvat a navrhnout nový termín – při komunikaci přímo s hostem můžete přijít s plánem, který bude vyhovovat oběma.

    Nabídněte hostům možnost opětovné rezervace se slevou

    Cestovní průmysl je houževnatý a lidé budou chtít opět objevovat svět. Až s tím začnou, budou hledat místa k pobytu. A vy máte příležitost být napřed. Když to vypadá, že rezervace skončí fiaskem, zkuste kontaktovat hosta a nabídnout mu zvýhodněnou sazbu, pokud bude souhlasit se změnou termínu. Nejen, že zachráníte budoucí rezervaci, ale hosté toto gesto ocení a zvýší se pravděpodobnost, že si ubytování zarezervují znovu nebo jej doporučí dalším. Připomínáme, že pokud hosté budou muset zrušit rezervaci zamluvenou po 14. březnu z důvodu COVID-19 a nejsou přímo nemocní, neobdrží finanční náhradu.

    Pamatujte, že situace je těžká i pro hosty

    Pro mnoho cestovatelů je zrušení cesty velkým zklamáním. A možná pociťují COVID-19 i jinak, ať už je to zrušená svatba, ztráta zaměstnání nebo nemoc blízké osoby. Myslete na to pokaždé, když obdržíte žádost o zrušení rezervace. Pokud budete reagovat laskavě a s empatií, je pravděpodobnější, že jakmile budou připraveni opět cestovat, rezervují si ubytování opět u vás.

    Doufáme, že vám tyto návrhy pomohou při komunikaci s hosty. Pokud budete mít správný přístup, můžete podpořit jejich rozhodnutí nerušit rezervace nebo najít řešení, které vyhovuje oběma stranám. Cestování bude zase v kurzu – až se tak stane, hosté si na vás vzpomenou.

    Hlavní témata

    • Sdílejte svůj vylepšený režim úklidu, zejména pokud se řídíte těmito pokyny

    • Nabídněte samoobslužný proces ubytování a další funkce, které umožňují sociální distancování

    • Navrhněte jim nový termín pobytu a zvažte nabídku slevy

    • Pamatujte, že pro hosty je to taky těžké. Pokud k nim budete laskaví a empatičtí, pomůžete jim toto období překonat

    Airbnb
    20. Dub 2020
    Bylo to užitečné?