Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Představujeme bezpečnostní postupy Airbnb proti šíření COVID-19

    Představujeme bezpečnostní postupy Airbnb proti šíření COVID-19

    Aktualizované bezpečnostní požadavky komunity Airbnb začínají platit 12. října.
    Od Airbnb dne 6. říj 2020
    15minutové video
    Aktualizováno 15. říj 2020

    Hlavní témata

    • Sdílíme aktualizované standardy pro hosty a diskutujeme o tom, jak má vypadat kvalitní hostitelství, abychom měli jistotu, že všichni splňují očekávání naší komunity

    • Zároveň zavádíme aktualizované bezpečnostní postupy proti COVID-19, k jejichž dodržování se budou muset hostitelé i hosté od 12. října zavázat

    Ahoj všichni,

    jmenuji se Catherine a v Airbnb pracuji jako globální vedoucí pro hostitelství. Přináším vám již páté Novinky pro hostitele.

    Od té doby, kdy jsme vám v srpnu poprvé představili tyto aktualizace, se i nadále zaměřujeme na obnovení užšího vztahu mezi našimi zaměstnanci a hostiteli. Pokud jste zmeškali má předchozí videa, můžete se na ně podívat zde.

    Chci poděkovat všem z vás, kteří si udělali čas a podělili se se mnou o své myšlenky a otázky v našich workshopech, komentářích a e-mailech. Vaše bystré poznatky nás vedou k tomu, abychom změnili věci k lepšímu.

    V dnešních Novinkách pro hostitele probereme standardy pro hosty a hostitele a také některé další bezpečnostní požadavky, které v reakci na COVID-19 zavádíme pro všechny členy komunity Airbnb.

    Aktualizované standardy pro hosty

    Od mnoha z vás vím, že máte obavy z chování některých hostů ve svém ubytování. Věříme, že se to týká jen malého procenta hostů, ale zároveň jsme přesvědčeni, že všichni hosté se k vám, vašemu ubytování a okolním komunitám musí chovat s respektem.

    Abychom měli jistotu, že se tak stane, rozšiřujeme naše standardy spolehlivosti hostů o nová kritéria v celkem pěti oblastech. Tyto standardy vycházejí přímo z vašich návrhů a přinášejí řešení následujících oblastí:

    • Neoprávněné pozdní odjezdy
    • Nedodržování časového okna pro příjezd
    • Neoprávněná domácí zvířata (s výjimkou asistenčních zvířat)
    • Rušení nebo odstranění schválených bezpečnostních zařízení
    • Nedodržování domácích pravidel, které odrážejí zásady Airbnb

    Navazujeme tím na práci, kterou jsme odvedli v loňském roce, kdy jsme oznámili standardy spolehlivosti hostů. Začátkem tohoto roku jsme pak zavedli celosvětový zákaz večírků. Od konce loňského roku jsme pozastavili nebo odstranili zhruba 100 000 účtů hostů, které porušovaly naše zásady a standardy.

    Do konce tohoto roku plánujeme investice do vylepšení našich systémů a procesů. Pomůže nám to pokročit směrem k zajištění důsledného vymáhání pravidel, rychlejší doby odezvy a větší celkové odpovědnosti vůči hostům.

    Kvalitní hostitelství

    Od mnoha hostitelů, které jsem v poslední době poznala na workshopech pro hostitele a prostřednictvím Komunitního centra, jsem zjistila, že skvělé hostitelství stojí na třech pilířích: kvalitě, spojení a komunitě. Všechny tři pak mají jednoho společného jmenovatele, a tím je důvěra.

    Pokud mají cestovatelé špatnou zkušenost s hostiteli Airbnb, je mnohem méně pravděpodobné, že si ubytování na Airbnb zarezervují znovu. To může ovlivnit i pověst hostitelů v jejich komunitách a v konečném důsledku pak způsobit i zpřísnění místních předpisů.

    Před nedávnem jsme zaznamenali, že část nabídek nesplňuje naše požadavky na kvalitu. Stejně jako neumožňujeme rezervovat hostům, abychom pomohli ochránit komunitu Airbnb, rozhodli jsme se pozastavit nebo odstranit nabídky, které setrvale vykazují závažné nedostatky nebo pravidelně dostávají nízká hodnocení a nesplňují očekávání hostů.

    K posouzení kvality existuje celá řada faktorů. Máme však signály, podle nichž dokážeme posoudit, jak vypadá dobré hostitelství. Patří mezi ně:

    Většina hostů, jejichž nabídek se toto týká, byla již na problém upozorněna. Zároveň jsme zavedli odvolací proces, který pomůže vyřešit případné nejasnosti.

    Aktualizované požadavky týkající se COVID-19

    Od června se k dodržování vylepšeného úklidového protokolu Airbnb zavázalo téměř 1,5 milionu nabídek ubytování. Tyto nabídky jsou na Airbnb nejoblíbenější a zaznamenaly více než trojnásobek počtu rezervací ve srovnání s těmi, které se k vylepšenému úklidu nezavázaly.*

    Mnoho hostitelů nás žádalo, abychom celý proces zjednodušili a vyjasnili. Proto jsme pro vás připravili nové zdroje a nástroje, díky kterým budete mít přehled o důležitých informacích a zavedení úklidu v pěti krocích pro vás bude hračka.

    Mezi tyto kroky patří:

    1. Příprava a vyvětrání ubytování
    2. Úklid všech místností
    3. Dezinfekce povrchů
    4. Kontrola všech místností
    5. Důkladná příprava ubytování pro hosty

    Vědecké poznatky se neustále vyvíjejí, a proto přizpůsobujeme také naši reakci v rámci kolektivního úsilí o zajištění bezpečí naší komunity během pandemie COVID-19. Co se změní od 12. října:

    • Hostitelé, kteří nabízejí ubytování**, se musí do 20. listopadu zavázat k úklidu v pěti krocích v rámci našeho úklidového protokolu
    • Všichni hosté a hostitelé jsou při vzájemné interakci povinni nosit roušky a dodržovat sociální distancování

    Od příštího týdne najdou hostitelé nabízející ubytování v aplikaci nebo na palubovce připomínku, která bude obsahovat vylepšený úklid v pěti krocích a stránku, na které můžete potvrdit, že se budete řídit bezpečnostními požadavky v souvislosti s COVID-19. Pokud se k dodržování požadavku nezavážete do 20. listopadu, můžete dostat varování, případně může být váš účet pozastaven a v některých případech i odstraněn z Airbnb.

    Poznámka: Pokud jste se k vylepšenému úklidu již zavázali, stačí postupovat podle připomínky a odsouhlasit nošení roušky a dodržování společenského distancování. K dodržování těchto bezpečnostních postupů se budou muset zavázat i noví hostitelé.

    Pokud hostíte zážitek Airbnb v zemi nebo regionu, kde byly obnoveny zážitky s osobní účastí, vytvořili jsme speciálně pro vás soubor pokynů pro úkliddoporučení a požadavků týkajících se bezpečnosti a ochrany zdraví.

    Více informací o úklidu

    Abychom vám pomohli lépe porozumět těmto požadavkům, rozšířili jsme naše články o úklidu v Informačním centru o tyto položky:

    Děkujeme za veškerou zpětnou vazbu, kterou jste nám poskytli. Za pár týdnů se vrátím s novými zajímavými funkcemi a zásadami, které oznámím v dalším přehledu pro hostitele.

    Do té doby mě můžete kdykoliv označit přímo v Komunitním centru: @Catherine-Powell. Vážíme si vaší zpětné vazby a při všem, co děláme, na ni klademe maximální důraz.

    *Na základě interních údajů Airbnb od 18. června do 30. září 2020

    **S výjimkou hostitelů, kteří nabízejí ubytování v pevninské Číně

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Sdílíme aktualizované standardy pro hosty a diskutujeme o tom, jak má vypadat kvalitní hostitelství, abychom měli jistotu, že všichni splňují očekávání naší komunity

    • Zároveň zavádíme aktualizované bezpečnostní postupy proti COVID-19, k jejichž dodržování se budou muset hostitelé i hosté od 12. října zavázat

    Airbnb
    6. říj 2020
    Bylo to užitečné?