Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Vytěž maximum z funkce před-rezervační zprávy na Airbnb

    Vytěž maximum z funkce před-rezervační zprávy na Airbnb

    Když do své před-rezervační zprávy zahrneš otázky, můžeš tak své hosty poznat předem.
    Od Airbnb dne 20. Čer 2019
    6minutové čtení

    Co vás do této oblasti přivádí? S kým se chystáš přijet? Kdy myslíš, že přijdete? Jakmile hostitelé Airbnb získají rezervaci, mají řadu otázek, které se jim honí hlavou. A mnoho hostitelů využívá příležitost poznat své potenciální hosty tím, že se zeptají na tyto otázky ještě před okamžitou rezervací. Není to samozřejmě vyžadováno, ale přidání otázek k před-rezervační zprávě může pomoci získat více informací o potenciálních hostech, zjednodušit proces rezervování a upevnit skvělý vztah s hosty hned od začátku.

    Později v tomto měsíci spouští Airbnb vylepšenou funkci: před-rezervační zprávy. Pro hostitele je to lepší způsob, jak hosty pozdravit a na vše se zeptat dříve, než hosté provedou okamžitou rezervaci. (Budeš mít dostatek místa, protože jsme zvýšili počet znaků. A pokud už nyní používáš uvítací zprávu, nemusíš nic měnit.) Potenciální hosté si přečtou zprávu při rezervaci a budou moci odpovědět na tvé dotazy před potvrzením rezervace.

    Zde je několik způsobů, jak na Airbnb co nejlépe využít funkci před-rezervačních zpráv.

    5 tipů na před-rezervační zprávy od kolegů hostitelů

    1. Začni poděkováním potenciálnímu hostu

    • „Myslím si, že je to dobrý způsob, jak vybudovat důvěru a podpořit dobrý pobyt,“ říká Juan, Medellín, Kolumbie.
    • „Vždy jim poděkuji za jejich žádost o rezervaci a požádám je, aby si pečlivě přečetli podrobnosti nabídky ubytování a Domácí pravidla.” – Kath, Albany, Austrálie
    • „Srdečné pozdravy! Vítám tě v ubytování, o které se starám s láskou. Je to místo pohody a pro ty z vás, kteří se rádi spojují s přírodou.
      • Co vás do této oblasti přivádí?
      • S kým přijedeš?
      • V kolik hodin myslíš, že přijedete?
      • Proč chcete být ubytováni v chatě?” – Juan, Medellín, Kolumbie
    • „Těšíme se na váš pobyt a rádi bychom věděli:
      • Co vás přivádí do Durhamu?
      • Na kterou hodinu se můžeme domluvit, že vás ubytujeme?
      • Kdo s tebou přijede?
      • Pokud u nás plánujete snídat, máte nějaké stravovací omezení, o kterém bychom měli vědět?
      • Máte otázky k Domácím pravidlům? Těšíme se až se nám ozvete!” – Alice a Jeff, Durham, Severní Karolína

    2. Zeptej se na to nejdůležitější

    Přemýšlej o jedné věci, díky které by byl pobyt pro tebe a tvé hosty skvělý (nebo ne až tak skvělý), a zeptej se jich na to v před-rezervační zprávě, jako to dělají tito hostitelé:

    • „Nejdůležitější otázkou pro mě je: Co tě přivádí do této oblasti? To mi pomáhá lépe se připravit na jejich návštěvu. Pokud chystají navštívit destinaci vzdálenou dvě hodiny od mého města, chci jim pomoci uvědomit si vzdálenosti a dobu jízdy. Když přijedou oslavit výročí nebo něco zvláštního, chci jim poblahopřát a nechat jim tady malou pozornost. Jestliže chtějí navštívit místní akci, možná jim dám tip nebo doporučím dobré místo na večeři po skončení akce.” –Emilie, Orono, Maine
    • „Zeptám se jich, v kolik přijedou (velmi důležité) a zopakuji nejdřívější možný čas příjezdu a dodám, že každé ubytování Airbnb je jiné a není jako hotel.” –Ange, New York

    3. Vyzvi hosty, aby si znovu prostudovali nabídku a Domácí pravidla

    Při psaní zprávy před rezervací využij příležitosti a připomeň hostům všechny důležité podrobnosti nabídky, které mohli přehlédnout. „Na vlastní kůži jsem si vyzkoušela pozici hosta“ říká francouzská hostitelka Marie Line. „Někdy jsme tak šťastní, že jsme našli byt našich snů a uspěcháme rezervaci. Jednou jsem si zarezervovala ubytování, aniž bych si uvědomila, že u něj není poskytnuto povlečení! Takže si myslím, že kdyby mě hostitelé vyzvali, abych si znovu přečetla jejich nabídku, nebyla bych udělala takovou chybu.“ Ostatní hostitelé nabízejí tyto návrhy:

    • „Připomínám jim tři patra bez výtahu, které někteří lidé objevili, až když přijeli!” – Beatrice, Annecy, Francie
    • „Varuji je před možným nedostatkem vody v noci v důsledku omezené obsluhy v této oblasti a doporučuji jim vodu předchystat, pokud ji potřebují.” – Juan, Medellín, Kolumbie
    • „Ptám se jich, jestli pochopili, že žiji v centru města, které může být částečně zanedbané.” – Helen, Bristol, Anglie
    • „Ptám se jich, zda správně pochopili lokaci bytu a ujasním si s nimi jaký výhled očekávají, protože máme byty jak s výhledem na jezero, tak do zahrady.” – Ana, Ohrid, Makedonie
    • „Připomínám jim také domácí pravidla týkající se zákazu kouření, zákazu domácích mazlíčků, zákazu večírků a o limitu maximálně šesti osob v nemovitosti. Vysvětluji, že tyto informace mi pomohou určit, jestli je naše nabídka pro jejich skupinu vhodná.” – Linda a Richard, San Antonio, Texas

    4. Poznej své hosty

    Jestli chceš přizpůsobit svou pohostinnost a upozornit hosty, že ti na nich záleží, hostitelé doporučují klást tyto otázky:

    • „Ptám se, jestli pijí kávu – středně nebo tmavě praženou – a pokud ano, vyzvednu si čerstvě praženou kávu před jejich příjezdem. Jestliže v sousedství probíhá nějaká výstavba, informuji o tom před přijetím rezervace. Když si hosté chtějí přivézt své auto, odrazuji je z důvodu omezení parkování, nákladů a dopravního ruchu. Nakonec zmíním naši turistickou atrakci č. 1 a řeknu svým hostům, aby si letenku koupili alespoň dva měsíce dopředu. Takhle si uvědomí, že myslím na jejich potřeby ještě před jejich příjezdem.” – Donna, San Francisko
    • „Pokaždé, když rezervuji, pokládám hostům stejné otázky a otázky týkající se dětí: V kolik přijedete? Kolik lůžek mám připravit? Potřebujete postýlku nebo dětskou jídelní stoličku?” – Jean-Pierre, Monès, Francie
    • „Žijeme v malém zemědělském a turistickém městě, takže se vždy zeptám hostů, zda už dříve v našem městě byli. Pokud ne, nabídnu jim nějaké informace o restauracích a provozních hodinách, stejně jako o místních veřejných zařízeních. V případě potřeby pomáhám hostům plánovat jejich aktivity.” – Daphne, Montagu, Jižní Afrika

    5. Ukaž svůj hostitelský styl

    Někteří hostitelé kladou před rezervací mnoho otázek, zatímco jiní se na nic neptají. Hostitelé doporučují, aby se ve tvé zprávě, když pokládáš otázky před rezervací, projevil tvůj hostitelský styl, ať už je uvolněný nebo přísný. Hosté tak mohou zjistit, zda jim to vyhovuje:

    • „Vůbec se neptám. Cítila bych se netaktně, kdybych se zeptala na důvod pobytu. Protože se mnou hosté nebydlí v bytě, tak mi do toho nic není.” –Ilona, Torremolinos, Španělsko
    • „Většina mých hostů je ve své žádosti o rezervaci dost informativní, ale pokud je jejich počáteční zpráva krátká, zeptám se na tyto důležité otázky:
      • Pročetli jste si pečlivě celý popis nabídky, abyste se seznámili s domácími pravidly?
      • Jste připraveni dodržovat Domácí pravidla a chovat se k ubytování s respektem?
      • Zeptali jste se před rezervováním na všechno, na co jste chtěli?
      • Chápete, že je důležité informovat o předpokládaném čase příjezdu, a pokud v tuto chvíli z nějakého důvodu nemůžete dorazit v danou dobu, dáte nám vědět včas?
      • Přečtete si důkladně svůj itinerář po potvrzení rezervace a ujistíte se, že termíny a počet hostů jsou správně a poznamenáte si kódy dveří a další informace týkající se příjezdu?” – Sarah, Sayulita, Mexiko
    • „Nerada bombarduji hosty otázkami v naší první komunikaci, i když naprosto chápu hostitele, kteří mohou chtít více informací. Jediné, co žádám, jsou celá jména všech hostů (včetně psích hostů!). Podle mých zkušeností se nemusím nutně starat o hosty, kteří nežádají více informací – různí lidé mají různé komunikační styly.” – Suzanne, Severní Karolína

    Když uložíš před-rezervační zprávu, potenciální hosté rezervující okamžitou rezervaci ji automaticky obdrží. Pokud si vytvoříš před-rezervační zprávu, pomůže ti to zjednodušit proces rezervování. Poskytne ti to klid v duši a hostům dá vědět, že mají před sebou nádherný pobyt.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    20. Čer 2019
    Bylo to užitečné?