Šest způsobů, jak se připravit na období mimo sezónu

Zkuste nabídnout slevy, propagační akce a kratší pobyty, které vám pomůžou zaplnit kalendář.
Od Airbnb dne 11. lis 2024
Aktualizováno 11. lis 2024

Jste připraveni na to, až ve vaší oblasti skončí hlavní sezóna? Přinášíme vám šest tipů, jak můžete využít hostitelské nástroje Airbnb, které vám pomůžou spravovat rezervace podle aktuálních cestovních trendů. Zvažte výhody každého z nich a rozhodněte se, co je pro vaše hostitelské podnikání to pravé.

1. Umožněte kratší pobyty

Snížení minimální délky pobytu může oslovit hosty, kteří si rezervují krátkodobé pobyty, a pomůže vám zaplnit mezery v kalendáři, když lidé tolik necestují.

Máte možnost přizpůsobit si minimální počet délku pobytu podle dnů v týdnu. Pokud je například poptávka hostů o víkendech vyšší, můžete povolit pobyty na jednu noc uprostřed týdne, ale ne, když si hosté rezervují páteční nebo sobotní noc.

Jak snížit minimální délku pobytu:

  • V kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Dostupnost.
  • V sekci Délka pobytu klepněte na Minimální počet nocí
  • Upravte minimální délku pobytu na počet nocí, který vám bude vyhovovat.

„Když mám v kalendáři volných osm nocí za sebou, šance, že někdo rezervuje sedm z nich, je mizivá,“ připouští Felicity, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii. „Pokud během tohoto období snížím minimální počet nocí, je pravděpodobné, že přilákám více hostů.“

2. Zkraťte předběžné oznámení

Pokud chcete přilákat další rezervace i mimo sezónu, můžete hostům umožnit, aby si vaše ubytování rezervovali blíže k datu příjezdu. V závislosti na tom, kolik času na přípravu potřebujete, si můžete zvolit minimální dobu mezi zamluvením rezervace a příjezdem kratší než jeden den.

Jak změnit minimální dobu mezi zamluvením rezervace a příjezdem:

  • V kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Dostupnost.
  • Otevřete Předběžné oznámení.
  • Vyberte počet dní, který vám bude vyhovovat.

Můžete také povolit žádosti s kratším oznámením, než je minimální doba mezi zamluvením rezervace a příjezdem. Vyzveme vás, abyste tyto žádosti zkontrolovali a schválili.

„Je to skvělá příležitost, jak se odlišit od jiných nemovitostí, které takovou flexibilitu hostům nenabízejí,“ říká Karen, Superhostitelka z Nelsonu v Britské Kolumbii. „Mám také samoobslužný proces ubytování a ke sdílení pokynů používám naplánované zprávy. To mi umožňuje ubytovat i hosty, kteří si rezervují ubytování těsně před příjezdem.“

3. Přidejte slevu u rezervací na poslední chvíli

Snížení ceny za noc s blížícím se datem příjezdu vám může pomoci přilákat hosty, kteří si ubytování rezervují poslední chvíli. Zvažte nabídku slevy u rezervací zamluvených 1 až 28 dní před příjezdem, která vám pomůže zaplnit kalendář a zvýšit výdělky.

Pokud nastavíte slevy ve výši 10 % nebo více z mediánové ceny za 60 dní, hosté uvidí na stránce vaší nabídky a ve výsledcích vyhledávání speciální štítek. Zlevněná cena se zobrazí vedle původní ceny, která bude přeškrtnutá.

Jak přidat slevu u rezervací na poslední chvíli:

  • V kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Tvorba cen.
  • V části Další slevy otevřete Slevy u rezervací na poslední chvíli.
  • Zadejte počet dní před příjezdem, od 1 do 28.
  • Zadejte procentuální slevu, kterou chcete nabídnout.

„Maximální sleva, kterou nabízím, je 15 %,“ vysvětluje Jimmy, Superhostitel z Palm Springs v Kalifornii. „Mám svoji minimální cenu, pod kterou nikdy nejdu. U nadcházející rezervace tento víkend jsem na minimální cenu přistoupil, aby se ubytování obsadilo.“

4. Přidejte týdenní a měsíční slevy

Slevy na delší pobyty můžou zlepšit vaše umístění ve výsledcích vyhledávání, zaplnit mezery v kalendáři a snížit frekvenci střídání hostů. Zvažte nabídku týdenních slev u pobytů delších než sedm nocí a měsíčních slev u pobytů delších než 28 nocí.

Hosté uvidí na stránce vaší nabídky a ve výsledcích vyhledávání speciální štítek, pokud nastavíte týdenní nebo měsíční slevy ve výši alespoň 10 %. Všechny slevy podle délky pobytu jsou v rozpisu zvýrazněny vedle původní ceny.

Jak přidat týdenní nebo měsíční slevu:

  • Ujistěte se, že minimální a maximální délka pobytu je v souladu s místními zákony a nařízeními.
  • Pokud můžete nabízet týdenní nebo měsíční pobyty, v kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Tvorba cen.
  • U týdenních nebo měsíčních slev nastavte procentuální slevu a klepněte na Uložit.

„Nabídka týdenních nebo měsíčních slev určitě k vaší nabídce určitě přitáhne,“ upozorňuje Omar, Superhostitel v Mexico City. „Všímám si, že se čím dál víc cestovatelů, zejména digitálních nomádů, přijíždí ubytovat na delší dobu.“

5. Přidejte vlastní propagační akci

Propagační akce mimo hlavní sezónu představuje skvělý způsob, jak vyniknout ve výsledcích vyhledávání a zvýšit počet rezervací. Pokud nabídnete slevy ve výši 15 % nebo více, hosté uvidí na stránce vaší nabídky a ve výsledcích vyhledávání speciální štítek.

Jak přidat vlastní propagační akci:

  • V kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Tvorba cen.
  • Vyberte termín v kalendáři.
  • Nastavte si procentuální slevu.

Vlastní propagační akce nemusí být vždy u vaší nabídky vždy k dispozici. Vaše nabídka ubytování musí mít alespoň tři rezervace, alespoň jednu za poslední rok a termíny, které si vyberete, musí být dostupné alespoň po dobu 28 dní.

„Propagační akce mi umožňují nastavit cenu na několik příštích měsíců a nabídnout slevy v případě, že o dané termíny není zájem,“ pochvaluje si Daniel, člen Poradního výboru hostitelů z Tenerife na Kanárských ostrovech. „Je to jeden z mých nejoblíbenějších nástrojů. Rád si udržuju přehled o míře nabídky a poptávky a můžu podle toho jednat.“

6. Aktualizujte svou cenu

Srovnání cen podobných nabídek v okolí vám může pomoct nastavit konkurenceschopnou cenu a přilákat několik dalších rezervací, když lidé cestují míň. Pokud je vaše cena vyšší než cena podobných nabídek v okolí, můžete ji snížit – oslovíte tak více hostů a vylepšíte svou pozici ve výsledcích vyhledávání.

Pokud nabízíte každou noc za stejnou cenu, zvažte rozlišení cen ve všední den a o víkendech. Počet rezervací můžete maximalizovat i změnou ceny v závislosti na počtu rezervovaných nocí.

Jak porovnat podobné nabídky:

  • V kalendáři své nabídky ubytování přejděte na kartu Tvorba cen.
  • Vyberte časové období v délce až 31 dní.
  • Klepněte na Zobrazit podobné nabídky.

Na mapě své oblasti uvidíte průměrné ceny podobných nabídek v okolí. Tlačítka na mapě vám umožní zobrazit rezervované nebo nerezervované nabídky. Podobnost nabídek se určuje na základě lokality, velikosti ubytování, prvků, vybavení, hodnocení a podle toho, které další nabídky si hosté prohlížejí společně s tou vaší.

„Sleduju nabídky, které jsou podobné těm mým, abych měla jistotu, že mám konkurenceschopné ceny,“ říká Katie Kay, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Lake Arrowhead v Kalifornii. „Pokud chcete do své nabídky opravdu přilákat lidi, je důležité být flexibilní i v těch nejpomalejších chvílích.“

Své ceny a další nastavení máte vždy pod kontrolou. Vaše výsledky se můžou lišit. 

Za účast na rozhovorech dostali hostitelé zaplaceno.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
11. lis 2024
Bylo to užitečné?