Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Ve zvoleném jazyce není tento obsah k dispozici, proto jsme ho prozatím zpřístupnili v nejbližším dostupném jazyce.

    Využívejte kalendář k doladění cen

    Získejte rychlý přístup ke všem cenovým nástrojům v hostitelském kalendáři.
    Od Airbnb dne 2. čvn 2023
    2minutové čtení
    Aktualizováno 2. čvn 2023

    Kalendář je místem, odkud můžete spravovatdostupnost a cenu svého ubytování. Stačí klepnout nebo kliknout na ikonu nastavení v pravém horním rohu obrazovky a budete mít přístup ke všem funkcím tvorby cen z jednoho místa.

    Vezměte v úvahu, co hosté zaplatí

    Hosté hledají úžasné ubytování a skvělou hodnotu. Když budete vědět, kolik zaplatí, líp si nastavíte konkurenceschopnou cenu, která vám může přinést víc rezervací.

    Vyberte datum v kalendáři, u kterého chcete aktualizovat cenu, nebo u kterého vás zajímá rozpis vašich výdělků a celkové ceny, kterou host zaplatí.

    Pokud chcete zjistit, kolik hosté zaplatí, vyberte si libovolné neobsazené datum nebo termín v kalendáři. Klepněte nebo klikněte na tlačítko s celkovou cenou, kterou by host za tuto rezervaci zaplatil. V rozpisu uvidíte cenu za noc, poplatky, případné slevy nebo propagační akce, daně a vaše výdělky.

    „Jako hostitele nás někdy zajímá hlavně to, kolik si vyděláme, místo toho, kolik skutečně zaplatí hosté,“ říká Felicity, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii. „Opravdu pomáhá, když tohle číslo máme na očích, protože nám to připomíná, kolik host platí za noc.“

    Přemýšlejte nad propagačními akcemi

    Existuje několik způsobů, jak ceny doladit. Propagační akce vám umožňují nabízet nižší ceny v určitém období a zároveň nastavit vyšší ceny v delším časovém horizontu.

    Oprávnění hostitelé si můžou v Airbnb Start vybrat propagační akci pro nové nabídky a uplatnit 20% slevu na první tři rezervace.

    Pokud s hostitelstvím teprve začínáte, můžete využít propagační akci na nové nabídky, která vám u prvních tří rezervací nastaví 20% slevu z ceny za noc. Tím můžete přilákat první hosty a začít si budovat pověst hostitele.

    Daniel, člen Poradního výboru hostitelů z Tenerife na Kanárských ostrovech, říká, že propagační akce mu umožňují „nastavit vyšší cenu obvykle až na tři měsíce dopředu.“ Teprve pak se rozhoduje, jestli ji využije ke snížení ceny u jiných volných termínů. „Propagační akce jsou jedním z mých oblíbených nástrojů,“ říká.

    Zvažte slevy, které přilákají hosty

    Můžete taky vyzkoušet různé slevy pro různé situace. Slevy na brzkou rezervaci osloví hosty, kteří plánují dopředu, zatímco slevy na poslední chvíli vám můžou pomoct zaplnit mezery v kalendáři.

    Týdenní a měsíční slevy můžou přilákat hosty, kteří se chtějí zdržet. „Nabízení slev na delší pobyty je skvělý způsob, jak povzbudit hosty k rezervování,“ říká hostitel Oliver z New Yorku. „Měsíční rezervace pro mě obvykle znamenají méně práce z hlediska přípravy ubytování.“

    Při pohybu posuvníkem uvidíte celkovou cenu, kterou host zaplatí po nastavení měsíční slevy.

    Pokud chcete přidat týdenní nebo měsíční slevy, nejprve se ujistěte, že máte nastavenou minimální a maximální délku pobytu, která vyhovuje místním pravidlům a předpisům. Pak upravte maximální délku pobytu tak, aby odpovídala slevě, kterou chcete přidat.

    Potom jděte na kartu Tvorba cen a slevu přidejte. Zvýšením nebo snížením slevy v rozmezí 0–99 % na obrazovce uvidíte, jak sleva ovlivní částku, kterou zaplatí hosté, i kolik si vyděláte vy.

    Všechny nástroje na tvorbu cen, včetně propagačních akcí a slev, uvidíte v kalendáři.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Máte ukončenou tuto část výukového programu?
    Airbnb
    2. čvn 2023
    Bylo to užitečné?