Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Jak používat rychlé odpovědi Airbnb a ušetřit čas

    Vytvořte si rychlé odpovědi na všechno. Od pokynů k wifi až po to, jak používat oblíbené vybavení.
    Od Airbnb dne 12. pro 2018
    5minutové čtení
    Aktualizováno 8. čvc 2021

    Hlavní témata

    • Díky rychlým odpovědím budete mít pro hosty připraveny jasné, dobře vypracované reakce na běžné dotazy a ušetříte čas

    • Pomocí zkratkových kódů k rychlé odpovědi snadno přidáte personalizovaného hosta, rezervaci a podrobnosti nabídky

    • Nabízíme šest ukázkových rychlých odpovědí na časté otázky

    Pokud vždy po otevření zpráv od hostů pociťujete déjà vu, nejste v tom sami. Hosté se velmi často ptají na stejné otázky, jako jsou výjimky pro domácí mazlíčky, kódy k wifi, pokyny na cestu, nejlepší místa, kde se dá najíst, a podobně. Na Airbnb naštěstí máme funkci šablony, která vám ulehčí práci: rychlé odpovědi.

    „[Rychlé odpovědi] zbožňuji a používám je pořád,“ říká hostitelka Sally ze Snoqualmie ve Washingtonu. „Šablony mi ušetří spoustu času – zvládla jsem odpovědět na čtyři dotazy hostů za necelých 10 minut! Také díky nim nezapomenu na žádné důležité informace a získávám tak čas na vytvoření propracované odpovědi, která se musí dobře číst, musí být křišťálově jasná a pokud je to vhodné, také citlivá k potřebám našich hostů.“

    Tady je průvodce krok za krokem, kde zjistíte, jak používat rychlé odpovědi, spolu s pokyny k funkci zkratkových kódů.

    Jak vytvořit rychlou odpověď

    Jak vytvořit rychlou odpověď:

    1. Jděte do doručených zpráv hostitele
    2. Otevřete nabídku složky na levé straně
    3. Vyberte Rychlé odpovědi
    4. Klikněte nebo klepněte na + Nová odpověď
    5. Pojmenujte šablonu (hostům se nezobrazí)
    6. Napište zprávu a vložte zkratkové kódy (víc se o nich dozvíte níž)
    7. Vyberte jazyk zprávy, aby se zkratkové kódy správně přeložily
    8. Klikněte nebo klepněte na Uložit

    Víc informací o úpravách, používání a mazání rychlých odpovědí se dozvíte v centru nápovědy. Další informace

    Jak používat zkratkové kódy

    Zkratkové kódy jsou zástupné symboly, které při odeslání zprávy dynamicky vyplňují informace o hostu, rezervaci a nabídce ubytování. Níže najdete 17 příkladů zkratkových kódů, které můžete použít:

    • Jméno, příjmení a telefonní číslo hosta
    • Datum a čas příjezdu
    • Datum a čas odjezdu
    • Poplatek za úklid
    • Název wifi a heslo
    • Heslo k wifi
    • Potvrzovací kód
    • Pokyny na cestu
    • Pokyny k příjezdu
    • Domácí pravidla
    • Domácí příručka
    • Průvodce
    PAMATUJTE: Pokud jste ke své nabídce nepřidali odpovídající informace, zkratkový kód se ve zprávě zobrazí jako /nedostupný/.

    Šest příkladů zpráv

    Možná už používáte naplánované zprávy, abyste zůstali s hosty v kontaktu v klíčových okamžicích rezervace, jako je reakce na rezervování nebo poděkování po odjezdu.

    Pomocí rychlých odpovědí můžete vyplnit mezery mezi těmito naplánovanými zprávami a ušetříte si čas, když třeba host přehlédne heslo na wifi v průvodci příjezdem, pokyny k používání spotřebiče v domácí příručce nebo má nějaké dotazy ohledně míst v okolí, která nejsou v průvodci.

    Abychom vám pomohli dát dohromady rychlé odpovědi na běžné otázky, tady je několik příkladů.

    1. Jak se přihlásit k wifi
    Někteří hosté můžou přehlédnout pokyny k wifi, které uvedete v průvodci příjezdem nebo plánované zprávě, kterou obdrží po příjezdu. Pokud host požádá o podrobnosti k wifi, rychlá odpověď se může hodit.

      • „Ahoj [jméno hosta],
        rád/a ti s těmito informacemi pomůžu. Wifi má název [název wifi] a heslo je [heslo k wifi]. Kdyby tě zajímalo ještě něco, obrať se na nás.
        S pozdravem
        [jméno primárního hostitele]

      2. Jak používat spotřebiče
      Do rychlých odpovědí můžete zahrnout taky pokyny k různým spotřebičům – ať už jde o zapnutí vířivky nebo přípravu perfektních nápojů z kávovaru.

      • „Ahoj [jméno hosta],
        díky za dotaz. Vypínač je na ovládacím panelu na přední straně vířivky. Najdeš tam zelený vypínač, ovládání proudu a termostat. Ohřívání se vypne, jakmile voda dosáhne teploty nastavené na termostatu.

        Pokud si pořád nevíš rady, v [domácí příručce] najdeš fotky s podrobnými pokyny k zapnutí vířivky. Užij si bublinky a kdyby tě ještě něco zajímalo, klidně se ptej.
        S pozdravem
        [jméno primárního hostitele]

      3. Kde najít přikrývky, polštáře a prostěradla navíc
      Jedna z častých otázek, na kterou můžete narazit, se týká dostupnosti nebo umístění ložního prádla navíc. Když budete mít připravenou odpověď, usnadníte si práci, zejména pozdě v noci.

      • „Ahoj [jméno hosta],
        přikrývky, polštáře a prostěradla navíc najdeš ve skříni na chodbě naproti ložnici. Víc informací o povlečení, jako jsou třeba materiály, najdeš v naší [domácí příručce]. Kdyby tě zajímalo ještě něco, obrať se na nás.
        Sladké sny!
        S pozdravem
        [jméno primárního hostitele]

      4. Kde sehnat dočasný telefon
      Hosté, zejména ti, kteří cestují ze zahraničí, si můžou chtít vypůjčit telefon s předplacenou SIM kartou. Když si tyhle informace připravíte, doba odezvy bude mnohem kratší.

      • „Ahoj [jméno hosta],
        dočasný telefon s možností předplacené SIM karty najdeš v obchodě s mobilními telefony na adrese /vložte adresu/. Můžeš jet metrem nebo autobusem. Pokyny najdeš v našem průvodci o [možnostech přepravy]. Pokud máš nějaké otázky, dej nám vědět.
        S pozdravem
        [jméno primárního hostitele]

      5. Kde se najíst pozdě v noci

        Odpovídání na otázky hostů ohledně místních atrakcí se může protáhnout. Díky rychlé odpovědi bude mít vaše reakce osobní nádech a zároveň nasměruje hosty k průvodci, kde najdou víc možností zábavy a kde se najíst v okolí.

        • „Ahoj [jméno hosta],
          vyzkoušej naši oblíbenou restauraci /název restaurace/. Vaří pozdě do noci a najdeš ji na /vložte adresu/. Jejich steakový sendvič je fantastický a mají i jídla pro vegetariány.

          /název restaurace/ má obvykle otevřeno od 12:00 PT do 23:00 PT, ale ještě se mrkni na jejich stránky /webové stránky/ nebo jim zavolej na /telefonní číslo/. Ať máš jistotu, že budou mít otevřeno.

          Další restaurace najdeš v našem [průvodci]. Pokud máš nějaké otázky, dej nám vědět.
          Dobrou chuť,
          [jméno primárního hostitele]

        6. Velmi se omlouváme, ale nemůžeme tě ubytovat
        Přestože hostitelé chtějí ubytovat každého, někdy to zkrátka nejde. Odpovědi ale můžete formulovat citlivě, uctivě a zřetelně. Tady je pár příkladů rychlých odpovědí pro případy, kdy musíte žádost odmítnout.

        • „Ahoj [jméno hosta],
          omlouvám se. Je v zájmu vašeho dítěte se tomuto ubytování vyhnout. Proto neumožňujeme ubytovávat mladé rodiny.
          S pozdravem
          [jméno primárního hostitele]
        • Ahoj [jméno hosta],
          omlouvám se. Náš pes je samec a nechceme, aby mezi naším psem a psem jiného hosta došlo k nějakým problémům.
          S pozdravem
          [jméno primárního hostitele]
        • Ahoj [jméno hosta],
          je nám líto, že jsme tvoji rezervaci museli zrušit. Doufáme, že budeš mít možnost nás navštívit někdy jindy.“
          S pozdravem
          [primární jméno hostitele]

        Výkonné nástroje, jako jsou rychlé odpovědi, vám pomůžou rychle a srozumitelně reagovat na otázky hostů a zajistit jim vynikající pobyt. Rychlé odpovědi vám taky umožní spravovat doručené zprávy efektivněji a ušetří tak drahocenný čas.

          Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

          Hlavní témata

          • Díky rychlým odpovědím budete mít pro hosty připraveny jasné, dobře vypracované reakce na běžné dotazy a ušetříte čas

          • Pomocí zkratkových kódů k rychlé odpovědi snadno přidáte personalizovaného hosta, rezervaci a podrobnosti nabídky

          • Nabízíme šest ukázkových rychlých odpovědí na časté otázky

          Airbnb
          12. pro 2018
          Bylo to užitečné?