Jak používat rychlé odpovědi a ušetřit čas
Hlavní témata
Díky rychlým odpovědím můžete ukládat a opakovaně používat jasné, dobře vypracované odpovědi na obvyklé dotazy hostů
Personalizovaného hosta, rezervaci a podrobnosti nabídky můžete přidávat automaticky
Prohlédněte si naše příklady a vyzkoušejte rychlé odpovědi
Pokud vždy po otevření zpráv od hostů pociťujete déjà vu, nejste v tom sami. Hosté se opakovaně ptají na určitá témata, jako jsou hesla k wifi, nasměrování, nejlepší místa, kde se dá najíst, a podobně.
Funkce rychlých odpovědí na Airbnb vám umožňuje nastavit šablony a znovu použít odpovědi na často kladené otázky. Zefektivní se tak komunikace a usnadní vám to přípravu vynikajících pobytů pro hosty.
„Šablony mi ušetří spoustu času,“ říká hostitelka Sally ze Snoqualmie ve Washingtonu. „Podařilo se mi odpovědět na 4 dotazy hostů za necelých 10 minut! Také díky nim nezapomenu na žádné důležité informace a umožňují mi vytvořit propracovanou odpověď, která se bude dobře číst, musí být křišťálově jasná a pokud je to vhodné, taky citlivá na potřeby našich hostů.“
Jak vytvořit rychlou odpověď
Rychlé odpovědi vytvoříte ve svých hostitelských zprávách. Můžete si je vybrat ze seznamu šablon – k pokynům na cestu, domácím pravidlům, wifi a dalších – nebo můžete psát a ukládat své vlastní originální zprávy, které budete používat tak často, jak potřebujete.
Odpovědi si taky můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů. Více se o nich dozvíte v další části.
Jak používat zkratkové kódy
Zkratkové kódy jsou zástupné symboly, které při odeslání zprávy dynamicky vyplňují informace o hostu, rezervaci a nabídce ubytování. Příklady zkratkových kódů:
- Jméno hosta
- Příjmení hosta
- Datum příjezdu
- Čas příjezdu
- Název wifi
- Heslo k wifi
- Pokyny na cestu
- Pokyny k příjezdu
- Domácí pravidla
- Domácí příručka
- Průvodce
Při vytváření rychlé odpovědi vyberte z rozbalovací nabídky zkratkové kódy, které chcete použít. Ujistěte se, že veškeré podrobnosti nabídky jsou úplné a aktuální, protože zprávy s prázdnými zkratkovými kódy nebudou odeslány.
Ukázkové zprávy
Možná už používáte naplánované zprávy, abyste zůstali s hosty v kontaktu v klíčových okamžicích, jako je potvrzení rezervace nebo před příjezdem.
Pomocí rychlých odpovědí můžete vyplnit mezery mezi těmito naplánovanými zprávami a ušetříte si čas, když třeba host přehlédne heslo na wifi na kartě Pobyty nebo instrukce k používání myčky v domácí příručce.
Při psaní použijte rozbalovací nabídku k přidání zkratkových kódů, (zobrazeno dole tučným písmem) ať je nemusíte do zprávy vypisovat.
1. Jak se přihlásit k wifi
Hosté se často ptají na wifi, takže je užitečné mít připravenou rychlou odpověď.
rádi vám s těmito informacemi pomůžeme! Wifi síť má název název wifi
a heslo je heslo k wifi. Ozvěte se, pokud máte další otázky.
2. Jak používat spotřebiče
Do rychlých odpovědí můžete zahrnout taky pokyny k různým spotřebičům, ať už jde o zapnutí vířivky nebo používání kávovaru.
Dobrý den, jméno hosta!Děkujeme za dotaz. Vypínač je na ovládacím
panelu na přední straně vířivky. Je tam zelený
hlavní vypínač, ovládání trysek a termostat.
Ohřívání se vypne po dosažení teploty
nastavené na termostatu. Podrobné fotografie
postupu zapnutí vířivky jsou v domácí příručce.
Užijte si bublinky a neváhejte se
nám ozvat, pokud máte další otázky.
3. Kde najít přikrývky, polštáře a prostěradla navíc
Další častá otázka, na kterou můžete narazit, se týká dostupnosti nebo umístění náhradního ložního prádla.
Dobrý den, jméno hosta!Přikrývky, polštáře a prostěradla navíc najdete ve
skříni v hale naproti ložnici. Další informace ohledně
ložního prádla, jako je například materiál, máte v naší
domácí příručce. Kdyby vás zajímalo ještě něco, obraťte se na nás.
Dobrou noc!
4. Kde se dá najíst pozdě v noci
Díky rychlé odpovědi bude mít vaše reakce osobní nádech a zároveň nasměruje hosty k průvodci, kde najdou další informace.
Dobrý den, jméno hosta,Naše oblíbená večerní restaurace [název restaurace],
je na adrese [adresa]. Jejich stejkový sendvič je vynikající,
a mají i vegetariánská jídla. [název restaurace]
bývá otevřena od 12:00 PT do 23:00 PT. Vše si raději ověřte
na jejich webových stránkách [vložte URL] nebo tam zavolejte
[telefonní číslo] a otevírací dobu si potvrďte. Další restaurace máme taky
v našem průvodci. Pokud máte další otázky, ozvěte se nám.
5. Velmi se omlouváme, ale nemůžeme vás ubytovat
Přestože byste rádi ubytovali každého, někdy to zkrátka nejde. Vaše odpovědi můžou být vždy formulovány citlivě, uctivě a zřetelně.
- Dobrý den, jméno hosta.
Je nám líto, ale nemůžeme ubytovat hosty s domácími mazlíčky. Náš pes je milý k lidem, ale nevychází s jinými zvířaty. Pokud chcete, můžu vám doporučit místo poblíž, kde vás ubytují i se psem.
- Dobrý den, jméno hosta,
Mrzí nás, že jsme vaši rezervaci museli zrušit. Doufáme, že nás navštívíte někdy jindy.
Hlavní témata
Díky rychlým odpovědím můžete ukládat a opakovaně používat jasné, dobře vypracované odpovědi na obvyklé dotazy hostů
Personalizovaného hosta, rezervaci a podrobnosti nabídky můžete přidávat automaticky
Prohlédněte si naše příklady a vyzkoušejte rychlé odpovědi