Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Jak používat rychlé odpovědi a ušetřit čas

    Odpovídejte na obvyklé dotazy hostů pomocí šablon, které si můžete přizpůsobit.
    Od Airbnb dne 12. pro 2018
    4minutové čtení
    Aktualizováno 3. kvě 2023

    Hlavní témata

    • Rychlé odpovědi vám umožňují ukládat a opakovaně používat odpovědi na obvyklé dotazy hostů

    • Personalizovanou rezervaci, nabídku ubytování a podrobnosti hosta můžete přidávat automaticky

    • Zjistěte víc o dalších vylepšeních doručených zpráv na Airbnb

    Hosté se často ptají hostitelů na stejné otázky: Jaké je heslo k wifi? Kde se dá v okolí skvěle najíst?

    Funkce rychlých odpovědí na Airbnb vám umožňuje nastavit šablony a znovu použít odpovědi na časté otázky. Zefektivní se tak komunikace a připravit pro hosty dokonalý pobyt bude hračkou.

    „Šablony mi ušetří spoustu času,“ říká Sally, hostitelka ze Snoqualmie ve Washingtonu. „Podařilo se mi odpovědět na čtyři dotazy hostů za necelých 10 minut.“

    Jak vytvořit rychlou odpověď

    Rychlé odpovědi vytvoříte v hostitelských zprávách. Vyberte si šablonu ze seznamu – k pokynům na cestu, domácím pravidlům, wifi a dalším – nebo napište a uložte své vlastní zprávy, které budete používat tak často, jak potřebujete.

    Další informace o rychlých odpovědích

    Jak používat zkratkové kódy

    Odpovědi si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů, což jsou zástupné symboly, které při odesílání zprávy automaticky vyplňují podrobnosti rezervace, nabídky a hosta. Tady je několik příkladů zkratkových kódů:

    • Jméno hosta

    • Příjmení hosta

    • Datum příjezdu

    • Čas příjezdu

    • Pokyny k příjezdu

    • Název wifi

    • Heslo k wifi

    • Nasměrování

    • Domácí pravidla

    • Domácí příručka

    • Průvodce

    Při vytváření rychlé odpovědi vyberte z rozbalovací nabídky zkratkové kódy, které chcete použít. Ujistěte se, že veškeré podrobnosti nabídky jsou úplné a aktuální, protože zprávy s prázdnými zkratkovými kódy nebudou odeslány.

    Ukázkové zprávy

    Při psaní použijte rozbalovací nabídku se zkratkovými kódy (zobrazeno dole tučným písmem), ať je nemusíte do zprávy vypisovat.

    1. Jak se připojit k wifi

    Hosté se často ptají na wifi, takže je užitečné mít připravenou rychlou odpověď.

    Ahoj, jméno hosta,

    rádi vám s těmito informacemi pomůžeme! Název wifi sítě je název wifi a heslo je heslo wifi. Určitě se nám ozvěte, pokud budete mít nějaké další otázky.

    2. Návod na použití spotřebiče

    Do rychlých odpovědí můžete zahrnout taky pokyny k používání spotřebičů, ať už jde o zapnutí vířivky nebo kávovaru.

    Ahoj, jméno hosta,

    díky za dotaz. Vypínač je na ovládacím panelu na přední straně vířivky. Najdete tam zelený vypínač, ovládání proudu a termostat. Ohřívání se vypne, jakmile voda dosáhne teploty nastavené na termostatu. Fotky s podrobnými pokyny k zapnutí vířivky jsou v domácí příručce. Užijte si to! 

    3. Kde najdete další deky, polštáře a prostěradla

    Další častá otázka, na kterou můžete narazit, se týká náhradního ložního prádla.

    Ahoj, jméno hosta,

    další přikrývky, polštáře a prostěradla najdete ve skříni v předsíni naproti ložnici. Další informace o ložním prádle jako třeba jejich složení jsou v naší domácí příručce. Kdyby vás zajímalo ještě něco, klidně se na nás obraťte. Sladké sny!

    4. Kde se najíst pozdě v noci

    Díky rychlé odpovědi bude mít vaše reakce osobní nádech a zároveň nasměruje hosty k průvodci, kde najdou víc informací.

    Ahoj, jméno hosta,

    naše oblíbená noční restaurace je [název restaurace] na adrese [adresa]. Jejich steakový sendvič je fantastický a mají i jídla pro vegetariány. [název restaurace] má obvykle otevřeno od 12:00 PT do 23:00 PT, ale podívejte se na jejich webové stránky [vložte URL] nebo jim zavolejte na [telefonní číslo] a otevírací dobu si potvrďte. Víc restaurací najdete v našem průvodci. Pokud máte další otázky, dejte nám vědět!

    5. Moc se omlouváme, ale nemůžeme vás ubytovat

    I když byste rádi ubytovali každého, někdy to nejde. Vaše odpovědi by měly být uctivé a jasné.

    Ahoj, jméno hosta,

    je mi líto, ale nemůžu ubytovat hosty s domácími mazlíčky. Náš pes je milý k lidem, ale nevychází s jinými zvířaty. Pokud chcete, můžu vám doporučit místo poblíž, kde vás ubytují i se psem.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Rychlé odpovědi vám umožňují ukládat a opakovaně používat odpovědi na obvyklé dotazy hostů

    • Personalizovanou rezervaci, nabídku ubytování a podrobnosti hosta můžete přidávat automaticky

    • Zjistěte víc o dalších vylepšeních doručených zpráv na Airbnb

    Airbnb
    12. pro 2018
    Bylo to užitečné?