Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Na co teď hosté nedají dopustit – a co s tím můžete udělat

    Zvažte tyto čtyři způsoby, jak rozvinout své podnikání a připravit se na návrat cestovatelů.
    Od Airbnb dne 4. čvn 2020
    3minutové čtení
    Aktualizováno 21. dub 2021

    Hlavní témata

    • V tuto chvíli je obtížné plánovat příliš dopředu. Proto zvažte možnost flexibilního zrušení rezervací a aktivování rezervací na poslední chvíli

      • Můžete také nabídnout samoobslužný proces ubytování a další funkce, které umožňují sociální distancování

      • Jakmile se zavážete k dodržování vylepšeného úklidu v pěti krocích, podělte se s hosty o své úklidové postupy

      • Další informace najdete v našem kompletním průvodci zaměřeném na to, jak se připravit na návrat cestování

      Cestovní ruch se začíná znovu rozjíždět a všimli jsme si, že někteří hostitelé začínají strategicky uvažovat o způsobech, jak se přizpůsobit změnám. Dali jsme dohromady všechny potřebné informace o tom, jak zajistit, aby bylo rezervování vašeho ubytování pro hosty příjemnější. Zde je vše, co hosté právě hledají:

      Rezervace na poslední chvíli

      Některá cestovní omezení jsou stále aktivní a plánování pobytů je nyní obtížné. Cestování se sice v jednotlivých regionech liší, ale v poslední době byla téměř třetina rezervací zamluvena do jednoho týdne před datem příjezdu.*

      • Využijte tohoto trendu a ujistěte se, že vaše preference pro „Předběžné oznámení“ rezervace jsou nastaveny tak, aby vám vyhovovaly. Můžete je nastavit na 1, 2 nebo 3 dny dopředu
      • Pokud nepoužíváte funkci Okamžité rezervace, doporučujeme ji nyní aktivovat

      Soukromí

      Spousta hostů bude chtít, stejně jako vy, ochránit své zdraví – a budou chtít vědět, jaké další kroky podnikáte. V nedávných průzkumech se nám většina minulých a potenciálních hostů svěřila, že by se se svými rodinami cítili pohodlněji v ubytování nabízeném na Airbnb než v hotelu.

      Zde je návod, jak oslovit cestovatele, kteří si cení soukromí:

      • Nezapomeňte poukázat na jakékoli prvky svého ubytování, které usnadní izolaci, jako je soukromý vstup nebo nepřítomnost sousedů
      • Pokud v ubytování máte exkluzivní vybavení, jako je bazén, vířivka, zahrada nebo venkovní prostor, dejte jasně najevo, že k nim nemá přístup už nikdo další.
      • Podpořte sociální distancování nabízením samoobslužného systému ubytování a odjezdu. Hosté, kteří hledají ubytování v okolí, často filtrují nabídky podle možnosti samoobslužného procesu ubytování, takže zvažte instalaci uzamykatelné schránky na klíče nebo chytrého zámku s tlačítkovým ovladačem. Nezapomeňte aktualizovat nabídku pomocí pokynů k samoobslužnému procesu ubytování.
      • Minimalizujte osobní kontakt tím, že se vyhnete běžné údržbě během pobytu hosta

      Flexibilita

      Ti, kteří v těchto nejistých časech uvažují o cestování, pochopitelně chtějí větší flexibilitu. Možnost úpravy nebo zrušení rezervace může hosty motivovat k zamluvení rezervace, proto mějte na paměti následující:

      • Zvažte aktualizaci svých storno podmínek, abyste snížili vliv pandemie COVID-19 na vaše hostitelství
      • Pokud využíváte přísné podmínky, můžete přepnout na flexibilní nebo mírné, a to změnou nastavení na stránce Nabídky. K přísným storno podmínkám se můžete kdykoliv vrátit.
      • Airbnb podporuje hostitele, kteří nabízejí větší flexibilitu – vytvořili jsme vyhledávací filtr na nabídky s flexibilními storno podmínkami, aby hosté snadno našli ty, které nejlépe vyhovují jejich potřebám

      Čistota

      Čistota je důležitější než kdy dřív. O dalších krocích, které podnikáte, můžete hosty informovat následujícími způsoby:

      • Vylepšete své úklidové postupy: Součástí bezpečnostních postupů Airbnb proti šíření COVID-19 – podle kterých musí hostitelé i hosté při vzájemné interakci používat roušky a udržovat vzdálenost alespoň 2 metry – je také podmínka, že hostitelé pobytů jsou povinni dodržovat vylepšený úklid v pěti krocích. Tento proces vychází z příručky Airbnb pro úklid, kterou jsme vytvořili ve spolupráci s odborníky.
      • Aktualizujte popisy svých nabídek: I když nedovolujeme tvrzení, že vaše nabídka ubytování je bez koronaviru, můžete se v popisu podrobněji rozepsat o tom, jaké úklidové metody používáte. (Příklad: „Před vaší rezervací v období koronaviru věnujeme zvýšenou pozornost čištění a dezinfekci povrchů, kterých se běžně dotýkáte.“)

      Doufáme, že vám tyto tipy pomohou s přípravami na nové hosty. Pokračujeme ve sdílení cestovních trendů a tipů, které vám pomohou s hostitelstvím při komplikacích způsobených COVID-19. Proto si přidejte Airbnb.com/COVID do záložek a pravidelně se na tuto stránku vracejte.

      *Podle údajů o rezervacích na Airbnb k 2. červnu 2020

      Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

      Hlavní témata

      • V tuto chvíli je obtížné plánovat příliš dopředu. Proto zvažte možnost flexibilního zrušení rezervací a aktivování rezervací na poslední chvíli

        • Můžete také nabídnout samoobslužný proces ubytování a další funkce, které umožňují sociální distancování

        • Jakmile se zavážete k dodržování vylepšeného úklidu v pěti krocích, podělte se s hosty o své úklidové postupy

        • Další informace najdete v našem kompletním průvodci zaměřeném na to, jak se připravit na návrat cestování
        Airbnb
        4. čvn 2020
        Bylo to užitečné?