Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Airbnb radí: Ochrana před zcela ojedinělým špatným hodnocením

    Airbnb radí: Ochrana před zcela ojedinělým špatným hodnocením

    Zjisti, jak Airbnb zajišťuje férovost hodnocení pro hostitele.
    Od Airbnb dne 21. Zář 2018
    3minutové čtení

    Ptali jste se: Může Airbnb chránit hostitele před ojedinělými špatnými hodnoceními?

    Hodnocení jsou velmi důležitá. Nejenže ovlivňují tvůj úspěch v podnikání, ale jsou také velmi osobní. Víme, že do své pohostinnosti vkládáš mnoho úsilí a péče a že je frustrující, když dostaneš hodnocení, které je neobvykle nízké, ať už jde o chybu, nedorozumění nebo nespravedlivé hodnocení. Dělá ti to starosti a my chceme, abys věděl/a, že tomu rozumíme a že tento problém nebereme na lehkou váhu. Investovali jsme a budeme i nadále investovat mnoho nápadů a úsilí do toho, jak udělat systém hodnocení spravedlivějším.

    Dobrá zpráva je, že jsme už hodně pokročili. Níže je několik aktualizací, o které se s tebou můžeme podělit, a určitě tě budeme průběžně informovat, až představíme další změny.

    Nástroj pro detekci okrajových hodnocení
    Na posledním Host Q&A v červnu 2018 jsme výslovně řekli, že se podíváme na okrajová hodnocení. Aby bylo jasno, jednotlivá nízká hodnocení mohou být považována za okrajová, když má hostitel jinak skvělá hodnocení, ale jediný host zanechá špatné hodnocení, které se vymyká. Přišli jsme s tímto řešením: Pracujeme na vytvoření nových nástrojů, které automaticky odhalí, když dojde k okrajovým hodnocením, a poskytnou nám příležitost je napravit. Řekněme, že ti host dá 5 hvězdiček za čistotu, přesnost, příjezd atd. pro každou z podkategorií - ale pak celkové 2hvězdičkové hodnocení. Nový nástroj na to upozorní a vyzve hosta, aby celkové hodnocení opravil. Tento nový nástroj nyní vyvíjíme a můžeš ho brzy očekávat.

    Prozkoumej, jak tato hodnocení ovlivňují status Superhostitele
    Kromě toho provádíme průzkum, abychom zjistili, jak může jediné okrajové hodnocení ovlivnit hostitelovu schopnost získat nebo si udržet status Superhostitel. Konečným cílem je najít způsoby, jak snížit dopad okrajových hodnot na úžasné hostitele a zajistit, aby byl systém hodnocení spravedlivý.

    Lokalita, lokalita, lokalita
    Konečně se díváme na hodnocení lokality a jak může ovlivnit postavení hostitele. Stojí za zmínku, že Lokalita se nepoužívá při výpočtu celkového hodnocení hostitele. Ale dozvěděli jsme se od vás, že se cítíte frustrovaně, když máte v této kategorii nízké hodnocení, protože místo, kde se tvůj domov nachází, nemůžeš ovlivnit. Čemuž rozumíme.

    Je to ošemetné. Je těžké se s tím vypořádat, protože posuzování kvality lokality ubytování je velmi subjektivní. Některým hostům se může líbit, že je tvé ubytování mimo známé trasy; jiní mohou být zklamáni, že není blíže veřejné dopravě. Hodně zkoumáme to, jak můžeme cestovatelům i nadále poskytovat informace, které potřebují a chtějí, když se rozhodují o rezervaci, a zároveň zajistit, že hostitelé nejsou ovlivněni něčím, co nemohou ovlivnit.

    Proto hledáme nové způsoby, jak shromáždit a zdůraznit dojmy hostů z polohy tvého domova. Ještě nemáme nic konkrétního, ale můžeš očekávat, že se brzy dozvíš více podrobností, možná už v příštích otázkách a odpovědích hostitelů. Do té doby prosím věř, že na tom pracujeme. Posílej nám pořád zpětnou vazbu na to, jak můžeme systém hodnocení učinit co nejspravedlivějším.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    21. Zář 2018
    Bylo to užitečné?