Airbnb radí: Ochrana před zcela ojedinělým špatným hodnocením
Ptali jste se: Může Airbnb chránit hostitele před ojedinělými špatnými hodnoceními?
Hodnocení jsou velmi důležitá. Nejenže ovlivňují váš úspěch v podnikání, ale jsou také velmi osobní. Víme, že do své pohostinnosti vkládáte mnoho úsilí a péče a že je frustrující, když dostanete hodnocení, které je neobvykle nízké, ať už jde o chybu, nedorozumění nebo nespravedlivé hodnocení. Dělá vám to starosti a my chceme, abyste věděli, že to chápeme a že tento problém nebereme na lehkou váhu. Investovali jsme a budeme i nadále investovat mnoho nápadů a úsilí do toho, jak udělat systém hodnocení spravedlivějším.
Dobrá zpráva je, že jsme už hodně pokročili. Níže je několik aktualizací, o které se s vámi můžeme podělit, a určitě vás budeme průběžně informovat, jakmile představíme další změny.
Nástroj pro detekci okrajových hodnocení
Při posledních otázkách a odpovědích hostitelů v červnu 2018 jsme výslovně řekli, že se podíváme na okrajová hodnocení. Aby bylo jasno, jednotlivá nízká hodnocení mohou být považována za okrajová, když má hostitel jinak skvělá hodnocení, ale jediný host zanechá špatné hodnocení, které se vymyká. Přišli jsme s tímto řešením: Pracujeme na vytvoření nových nástrojů, které automaticky odhalí, když dojde k okrajovým hodnocením, a poskytnou nám příležitost je napravit. Řekněme, že vám host dá 5 hvězdiček za čistotu, přesnost, příjezd atd., tedy za každou z podkategorií, ale celkové hodnocení dá jen 2 hvězdičky. Nový nástroj na to upozorní a vyzve hosta, aby celkové hodnocení opravil. Tento nový nástroj nyní vyvíjíme a můžete ho brzy očekávat.
Prozkoumejte, jak tato hodnocení ovlivňují status Superhostitele
Kromě toho provádíme průzkum, abychom zjistili, jak může jediné okrajové hodnocení ovlivnit hostitelovu schopnost získat nebo si udržet status Superhostitel. Konečným cílem je najít způsoby, jak snížit dopad okrajových hodnocení na úžasné hostitele a zajistit, aby byl systém hodnocení spravedlivý.
Lokalita, lokalita, lokalita
Konečně se díváme na hodnocení lokality a jak může ovlivnit postavení hostitele. Stojí za zmínku, že Lokalita se nepoužívá při výpočtu celkového hodnocení hostitele. Ale dozvěděli jsme se od vás, že se cítíte frustrovaně, když máte v této kategorii nízké hodnocení, protože místo, kde se váš domov nachází, nemůžete ovlivnit. Čemuž rozumíme.
Je to ošemetné. Je těžké se s tím vypořádat, protože posuzování kvality lokality ubytování je velmi subjektivní. Některým hostům se může líbit, že je vaše ubytování mimo známé trasy, zatímco jiní mohou být zklamáni, že není blíže veřejné dopravě. Vedeme mnoho průzkumů, jak můžeme cestovatelům i nadále poskytovat informace, které potřebují a chtějí, když se rozhodují o rezervaci, a zároveň zajistit, že hostitelé nejsou ovlivněni něčím, co je mimo jejich kontrolu.
Proto hledáme nové způsoby, jak shromažďovat a zvýrazňovat dojmy hostů z informací o poloze vašeho domova. Ještě nemáme nic konkrétního, ale můžete očekávat, že se brzy dozvíte více podrobností, možná už v příštích otázkách a odpovědích hostitelů. Do té doby prosím věřte, že na tom pracujeme. Posílejte nám pořád zpětnou vazbu na to, jak můžeme systém hodnocení učinit co nejspravedlivějším.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.